Ik ben 1 keer een hele dag thuis bezig geweest en ben toen s'avonds bij mijn ouders gaan eten omdat ik geen zin had in weer een afwas

Ze konden er hard om lachen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
8nnemiek schreef:Dekbed in de hoes doen lukt me altijd vrij goed![]()
Gewoon binnenstebuiten draaien, handen in de hoes steken bij de twee punten en daar de punten van het dekbed vastpakken.. en dan op bed gaan staan en de hele zooi omlaag laten hangen en flink wapperen
martine096 schreef:Kastjes/planken waar stof op zit schoonmaken want iets later zit er nog steeds een beetje stof op wanneer het weer droog is.
Stofzuigen zelf vind ik niet zo'n ramp maar wel het meubilair (zoals de banken) wegschuiven om er eens in de zoveel tijd eronder te zuigen.
Luxaflex schoonmaken heb ik wel eens geprobeerd maar dat was zo'n pokkenwerk dat ik dat nooit heb afgemaakt.
Ben gelukkig nog maar 14 dus echte zware/vervelende huishoudelijke klusjes hoef ik nog niet gelukkig.
Fair schreef:op nummer 1 afwassen! Vieze ranzige stukjes eten, vieze geur, en daar lekker met je handen in schrobbenEn elke dag weer.. verschrikkelijke hekel aan.
Verder vind ik alles wel prima. Vooral was opvouwen vind ik echt een heerlijk werkje. Tv aan en op standje automatisch