Punz schreef:Wat ik oprecht niet goed begrijp is dat je solliciteert op een functie waarbij je van te voren al kunt bedenken dat dit niet te combineren is met je studie.
Je werkt nu bij een bioscoop begrijp ik?
Is het geen optie om de werkdagen te zetten op donderdagavond,vrijdagavond, zamiddag endaarbij ook de zaterdagavond en dan zondag vrij? Dan heb je maar 1 schooldag die vooraf gegaan wordt door een korte nacht, en nog 1 dag in de week echt vrij.
De ma, di, wo avond dan aan de studie..( en eventueel op de zondag nog?)
Niet leuk, maar als het echt niet anders kan, dan moet het. Laat in ieder geval niet je opleiding schieten. Ik ga er vanuit dat je het in de toekomst (financieel) makkelijker wil hebben dan nu, en dat gaat toch echt makkelijker met een diploma.
Zoals het nu gaat wordt het heel lastig vrees ik. En ik ga er dan even vanuit dat het een absolute financiele noodzaak is dat je zoveel werkt? Want zo niet, dan echt een baan zoeken met minder uren.
En dan nog even over je vriend. Als hij dan toch zoveel bij jou is, mag hij ook wat financieel gaan bijdragen aan de boodschappen ed. Kostgeld betalen dus. Scheelt jouw ook in de financiën. ( want weet je: het brood wat hij bij jou eet, de warme maaltijden... en douchen... het kost allemaal geld)
Maar eerlijk: een vriendje die je zo weinig ondersteund... denk daar aub echt nog eens goed over na.
( want zoals het klinkt; jij werkt je kapot, terwijl hij comfortabel in bed blijft liggen...)
Ja het is financiele noodzaak dat ik zoveel werk helaas. En hij draagt gelukkig wel bij aan boodschappen, huis opruimen ect. Ik had niet verwacht dat het werk zo zou zijn aangezien er heel veel dingen niet klopten de eerste dag toen ik er kwam. De baas was er namelijk en de jongen die mij aannam heeft niks gevraagd over tattoo’s en piercings ect. En baas was helemaal niet blij met zichtbare tattoo’s en vertelde mij dat ik niet eens aangenomen had mogen worden.. dat soort dingen allemaal plus dat mij pauzes enzo beloofd waren die ik helaas niet eens krijg en dat ik doordeweeks echt max 12 uur klaar zou zijn en mn eerste dag lag ik om 2 uur pas op 1 oor. Het word dus even aankijken hoe verder en anders echt opzoek naar een nieuwe supermarktbaan..