waar blijf je met je knuffels?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Goof

Re: waar blijf je met je knuffels?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 17:09

Lijkt me top, maar hoe kom ik met zoiets in contact?

dieseltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-17 20:54

Goof schreef:
Lijkt me top, maar hoe kom ik met zoiets in contact?

geen idee, wist ik het maar....
Tot nu toe overal de deksel op mijn neus gekregen, geen enkele instelling wil ze hebben :roll:

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 21:35

Ja bizar. Op fb raak ik ze niet kwijt en ik heb een bekende die veel verscheept naar Gambia, maar ook die wil ze ditmaal niet meenemen.

Faruba

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 21:54

Goof,wil je ze alleen aan een goed mensen/kinderendoel kwijt of bv.ook particulier?

Mijn honden zijn dol op knuffels en maken ze ook niet stuk. Helaas vang ik regelmatig logeehonden op die de knuffels veelal niet heel laten en zo sneuvelen er nogal eens wat. ;)

dieseltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-17 21:57

ik wil die 5 zakken onderhand wel kwijt...maakt me ook niet meer zoveel uit aan wie/wat. (vind honden ook superlief!)
Ik heb ze nu net op marktplaats gegooid met de vraag een kleine symbolische bijdrage voor de spaarpot van de kinders (hun knuffels).
Dus als iemand ze wil ophalen? Graag!

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 22:08

Faruba schreef:
Goof,wil je ze alleen aan een goed mensen/kinderendoel kwijt of bv.ook particulier?

Mijn honden zijn dol op knuffels en maken ze ook niet stuk. Helaas vang ik regelmatig logeehonden op die de knuffels veelal niet heel laten en zo sneuvelen er nogal eens wat. ;)

Vind ik zonde om eerlijk te zijn. Als het oude knuffels waren geweest prima, maar deze zijn zo goed als nieuw en kunnen echt nog veel kindjes gelukkig gaan maken.

Ladyingreen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 22:21

Eigenlijk toch van de zotte hé, dat niemand ze wil hebben. Maar het is misschien ook wat overweldigend, zoveel zakken knuffels. Je zou ze ook proberen kwijt te kunnen aan een creatief iemand die er iets anders van maakt.

Misschien mix en matchen, dus delen van knuffels loshalen en weer bij andere delen aanzetten.
Of een gaaf wandkleed zoals dit:

Afbeelding

Of een ander meubelstuk: http://www.doehetzelfideetjes.nl/knuffe ... weggooien/

josie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 22:22

Ziekenhuis? En dan de kinderafdelingen.

Faruba

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 22:43

Begrijpelijk hoor Goof. ;)

Ik begreep dat ziekenhuizen ze niet willen hebben ivm.de hygiëne.

Fleda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 22:51

Ik heb ook wel eens gehoord dat men bij de politie/ambulance ook wel eens knuffels kwijt kan, die zij dan gebruiken als troostknuffel na een incident aan geschrokken kindjes geven. Misschien daar eens informeren?

knockout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 23:42

Misschien bij een verpleeghuis? Zelf werk ik op een afdeling met bewoners met dementie, heb een deel van mijn eigen knuffels meegenomen, bewoners waren er heel blij mee!

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 08:46

Fleda schreef:
Ik heb ook wel eens gehoord dat men bij de politie/ambulance ook wel eens knuffels kwijt kan, die zij dan gebruiken als troostknuffel na een incident aan geschrokken kindjes geven. Misschien daar eens informeren?

Die maken gebruik van speciale zogenaamde 'traumabeertjes', maar vragen kan altijd natuurlijk!

Ik vind het bizar dat er gewoon geen reacties komen van instellingen of dat je afgewezen wordt :n Je zou toch denken dat ze blij zijn met wat ze krijgen..

Nogmaals een suggestie: wil de kleuterafdeling van de basisschool waar de kids zitten de knuffels niet hebben?

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 15:08

dieseltje schreef:
ik wil die 5 zakken onderhand wel kwijt...maakt me ook niet meer zoveel uit aan wie/wat. (vind honden ook superlief!)
Ik heb ze nu net op marktplaats gegooid met de vraag een kleine symbolische bijdrage voor de spaarpot van de kinders (hun knuffels).
Dus als iemand ze wil ophalen? Graag!

Heb je een link. Wij zijn er heel blij mee. En onze slopen ook nauwelijks wat. Onze reu is 6 en heeft zijn eerste beertje nog. Maar slijten doet het wel en door het regelmatig wassen moet wel hier en daar wat vervangen worden.

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 15:48

Wij gaven ze mee met de zak van Max, oftewel naar arme derdewereldlanden voor kindjes die hier veel plezier van beleven. Ik zie hier overigens ook al allemaal hele goede doelen zoals verzorgingshuizen langskomen waar ik de volgende keer eens over ga denken!