superpony schreef:Als de Twingo bevalt, waarom dan geen nieuwe Twingo? In zo een klein compact/hoog modelletje kun je soms meer kwijt dan een grotere auto. Het ligt niet alleen aan de maat, maar ook het model en de uitvoering met bijv in 2 delen neerklapbare achterbank.
Toen onze zoon klein was hadden we een Golf en een Arosa en 2 honden. Past prima. In de Golf juist minder, want mijn man had eerst nog een muziekbox aan de hoedenplank.
Bij een grote station gaat een wagentje juist schuiven. Die hebben we vaak genoeg mee gehad en vond ik niet veel voordelen hebben. Je stopt je honden toch niet in de achterbak bij het wagentje, dus probleem blijft beetje hetzelfde. Wie/wat doe je op de voorstoel, de achterbank en de kofferbak.
Je zou voor nu je kind op de voorstoel kunnen doen, je hond in de gordel op de achterbank en dan je wagentje achterin.
Ook de kinderstoel na de maxi cosi heb ik meestal voorin gehad, omdat ik dat als ik alleen reed wel zo prettig vond.
Wij doen de hond wel in de achterbak bij het wagentje. We klappen de wagen in en dan kan de hond er prima bij! En als de hond niet meegaat kan de wagen er in zijn geheel in, ook makkelijk.