Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xTitanic schreef:Het enige waar ik mij aan erger is mensen die zich niet kleden naar hun figuur.
Emmaa_ schreef:Maar uiteindelijk gaat het om de functie toch? Ik vind niet dat een caissiere pas verzorgd is als ze make-up draagt en haar haren super netjes gedaan heeft. Ik vind het verzorgd als ze gewassen handen heeft als ze mijn eten aanraakt. Bij een boekhouder zou ik het eerder belangrijk vinden dat hij super goed is met cijfers dan dat hij elke dag strak in pak naar het werk komt.
Palmera schreef:xTitanic schreef:Het enige waar ik mij aan erger is mensen die zich niet kleden naar hun figuur.
Dit is inderdaad iets wat mij ook altijd verbaasd. Voor ieder lichaam is mooi passende kleding te vinden. Soms volstaat het al als er een maatje groter gekocht wordt.
Maar je met alle geweld in 'ik wil persé maat 40 behouden' wurmen en eruit zien als een rollade in ademnood komt op mij eigenlijk onverzorgd over.
Annet_Dottie schreef:Emmaa_ schreef:Maar uiteindelijk gaat het om de functie toch? Ik vind niet dat een caissiere pas verzorgd is als ze make-up draagt en haar haren super netjes gedaan heeft. Ik vind het verzorgd als ze gewassen handen heeft als ze mijn eten aanraakt. Bij een boekhouder zou ik het eerder belangrijk vinden dat hij super goed is met cijfers dan dat hij elke dag strak in pak naar het werk komt.
Ik moet wel zeggen, ik ben over het algemeen niet zo'n type die d'r mening klaar heeft over andermans uiterlijk en kleding stijl maar hier bij de AH waar ik meestal m'n boodschappen doe zit/zat een meisje achter de kassa die echt een doorlopende wenkbrauw had, en licht haar maar zelfs met licht haar een ontzettend opvallende "snor" (ja ik noem het bij mezelf ook snor dus is het makkelijkst uit te leggen wat ik bedoel), heb ik zelf ook maar zelfs met blond haar zo opvallend. Ook had ze best veel puisten en zag ze er al met al heel onverzorgd uit ook haar haar etc. Dat was voor mij persoonlijk wel iets waarvan ik dacht oké met alle respect maar ook ter zelfbescherming van het meisje zou ik zo iemand niet achter de kassa zetten.
Annet_Dottie schreef:Emmaa_ schreef:Maar uiteindelijk gaat het om de functie toch? Ik vind niet dat een caissiere pas verzorgd is als ze make-up draagt en haar haren super netjes gedaan heeft. Ik vind het verzorgd als ze gewassen handen heeft als ze mijn eten aanraakt. Bij een boekhouder zou ik het eerder belangrijk vinden dat hij super goed is met cijfers dan dat hij elke dag strak in pak naar het werk komt.
Ik moet wel zeggen, ik ben over het algemeen niet zo'n type die d'r mening klaar heeft over andermans uiterlijk en kleding stijl maar hier bij de AH waar ik meestal m'n boodschappen doe zit/zat een meisje achter de kassa die echt een doorlopende wenkbrauw had, en licht haar maar zelfs met licht haar een ontzettend opvallende "snor" (ja ik noem het bij mezelf ook snor dus is het makkelijkst uit te leggen wat ik bedoel), heb ik zelf ook maar zelfs met blond haar zo opvallend. Ook had ze best veel puisten en zag ze er al met al heel onverzorgd uit ook haar haar etc. Dat was voor mij persoonlijk wel iets waarvan ik dacht oké met alle respect maar ook ter zelfbescherming van het meisje zou ik zo iemand niet achter de kassa zetten.
Annet_Dottie schreef:Ik zeg ook niet dat ik me er aan erger of het vies vind toch? Alleen er komen genoeg pubers daar met 3 scholen in de naaste omgeving die haar misschien wel belachelijk kunnen gaan maken. Als jullie lezen wat ik zeg epileer ik ook niet standaard wekelijks mijn wenkbrauwen of haal ik de haartjes van m'n bovenlip weg maar vind het wel een verschil met alles wild laten groeien of het af en toe bij houden
Chasingmood schreef:Maar waarom zie jij dat als onverzorgd annet_dottie?
In mijn ogen is verzorgd gewoon schoon. En acne en gezichtsbeharing zijn beide geen vieze dingen of een uitkomst van niet schoon/gewassen zijn.
Verder vind ik make up en kleding er eigenlijk niks mee te maken hebben. Dat is beide eigen smaak, en heeft imo niks te maken met verzorgd zijn. Zolang je jezelf schoon houd vind ik je verzorgd genoeg![]()
LadyMadonna schreef:Ik vraag me soms ook weleens af hoe lang mensen 's morgens bezig zijn![]()
Ik heb meestal geen tijd/zin in allerlei poespas.
Dus ik sta op, kleed me aan (uit de kast of t setje van de dag ervoor, als ik klanten heb spijkerbroek + shirt met logo).
Voer de kippen, maak m'n ontbijt en eet dat op, ga naar de douche, reinig m'n gezicht, smeer dagcreme op, spuit m'n haar nat en kneed er wat mouse in.
Als ik klanten heb wat oogschaduw en mascara, heb ik die niet, dan soms wel/soms niet.
Dan poets ik m'n tanden en als laatste spuit ik m'n deo.
En klaar is Klara....
Heb echt een hekel aan 's morgens douchen, doe dat meestal 's avonds.