Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Cayenne schreef:Voor de mensen die niet begrijpen hoe je verliefd op iemand online kunt worden.. Ik denk dat je vooral verliefd raakt op het gevoel en de aandacht die je krijgt?
Denk ik ook.Anoniem schreef:Xyris @ [LZP] De Catfish, online misleiden.
Als ik jouw eigen posts na elkaar lees zitten er best wat verschillen in je verhaal nu en dat van twee jaar geleden.
Les 1 in het achterhalen van (on)waarheden: check het verhaal.
Nikass schreef:Anoniem schreef:Xyris @ [LZP] De Catfish, online misleiden.
Als ik jouw eigen posts na elkaar lees zitten er best wat verschillen in je verhaal nu en dat van twee jaar geleden.
Les 1 in het achterhalen van (on)waarheden: check het verhaal.
Nu ik deze post van ts gelezen heb, kan ik wel zeggen dat ik het gedrag/gestalk van ts behoorlijk ziekelijk vind. Naïef gedrag begrijp ik echt wel, maar alles over iemand uitzoeken, mensen op het ziekenhuis afsturen, een of andere foute gast ("hij doet veel met blijf van mijn lijf huizen" wat moet ik me daar bij voorstellen?) inschakelen... ik vind het ziekelijk achterdochtig, ik vind het stalking. Als die man niet daadwerkelijk af wil spreken, so what? "dan wil ik er wel een keer wat voor terug"?? En dat noem jij houden van???
mijn hemel, waarom in vredesnaam?
.
Of vergis ik me nou?
Fayah2 schreef:Ik hoop dat degene die alle nare reacties plaatsen het zelf een keer meemaken.
En nee dit overkomt niet 'zomaar iedereen', de slachtoffers hebben iets gemeen en dat is dat zij heel erg kwetsbaar waren voor de ongein van dit soort mensen. Dat maakt ze overigens niet gelijk dom of zwak oid, het kan nou eenmaal zo lopen in het leven.Keet schreef:Nee hoor. Heb de functie van je topic precies goed begrepen
Vind het alleen nog steeds onzinnig dat je dit voor de tweede keer, zoveel jaar na dato, nogmaals plaatst en dat er zoveel verschillen in de verhalen zit.
En ja, ik heb het ook meegemaakt. Was een heftige zaak met de KMAR en de politie in NL. Maar gebeurt is gebeurt en het heeft geen zin erin te blijven hangen.