"Uitgaan" met jongen, wat tegen ouders zeggen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-17 17:13

Ach ik ken ook iemand die was 19, stopte met school, vertrok naar Frankrijk naar haar vriend, startte een bedrijf op en werd zwanger.... Het is maar hoe het loopt :P

IHN

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-17 17:24

mam, ik moet je iets vertellen....ik ga al een hele tijd om met een jongen...echt een lieverd, zou je niet zeggen als je hem ziet...maar mam, echt...hij heeft zijn lesje geleerd in de bak en zal nooit weer een overval plegen...hij houdt het nu echt echt waar bij kleine winkeldiefstalletjes. Maar nu het volgende...ik blijk dus zwanger van hem te zijn...al 3 maanden en we willen het houden. Hij gaat volgende week nog 2 weken de bak in omdat hij iemand in elkaar geslagen heeft...was echter de schuld van die andere persoon, die zei de hele tijd dat hij een vuile crimineel was en ja...dat moet je bij hem niet doen, dus toen sloegen de stoppen door. Maar goed...daarna gaan we trouwen en misschien ook emigreren, want ja..wat heeft hij hier nu nog voor kansen. Hij verdient nu goed hoor. Hij verkoopt aspirinepoeder, maar dan merkloos...volgens hem werkt dat veel beter dan de normale poeders en mensen betalen hem er grof voor, maar ergens anders kan hij nog meer verdienen zegt ie...Maar goed, vanavond willen we graag samen nog een leuke avond hebben...dus dan weet je dat ik er met het avondeten niet ben.

met een beetje geluk is ze dan bewusteloos en kun je er zonder problemen vandoor, zoniet:

mam??? mam???? Geintje...ik ga ff met een kennis baaltjes hooi van het land halen. Je ziet me wel weer verschijnen.

XxLMMxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-17 17:25

Ik zou eerlijk zijn :j

Vriendin van me had date, maar zij tegen moeder dat ze naar mij was.
Date werd laat.
Maar bij mij bleef ze nooit tot laat -O-
Moeder begon zich vreselijk ongerust te maken.
Was bijna een zoek actie geworden :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-17 17:26

XxLMMxX schreef:
Ik zou eerlijk zijn :j

Vriendin van me had date, maar zij tegen moeder dat ze naar mij was.
Date werd laat.
Maar bij mij bleef ze nooit tot laat -O-
Moeder begon zich vreselijk ongerust te maken.
Was bijna een zoek actie geworden :+

Ik vind dat sowieso echt heel krom en klote, als mensen dat doen. Vriendinnetje van me zei ooit tegen haar moeder dat ze bij mij bleef slapen, maar meldde dat niet aan mij. Haar moeder stond de volgende ochtend in volle paniek voor de deur omdat ze haar niet kon bereiken en ik had ook geen flauw idee waar ze was. Uiteindelijk dus gewoon in bed bij d'r vriendje, maar het leverde haar moeder echt een ongelofelijke bult angst op. Ik ben toen ook heel pissig geworden.

Paisano

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-17 17:30

Ja pff. :n En na zo'n geintje is het natuurlijk helemaal drama om nog eens gewoon een avondje weg te gaan. Je verpest het voor de rest, maar ook net zo hard voor jezelf.

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-17 17:33

Wat een hoop moeilijke ouders :')

Ik ben zelf moeder van 3 , die nu 22 , 21 en 19 jaar zijn.
Ze zijn alledrie voor studie op kamers gegaan dus 18/19 jaar en dan weet je toch al niet meer wat ze doen.
Maar als je tegen die tijd nog steeds bang bent dat ze in 7 sloten tegelijk lopen , heb je toch iets fout gedaan in de opvoeding.

Hier heb ik altijd heel opelijk gesproken over van alles, ook sex en voorbehoedsmiddelen.
Geef ze liever condooms mee(hoefde niet) als dat er dingen mis gaan.

Als ze thuis slapen wil ik wel dat ze het niet te laat maken en mocht er iets veranderen in de planning, geef dan even een smsje.

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-17 17:36

IHN schreef:
mam, ik moet je iets vertellen....ik ga al een hele tijd om met een jongen...echt een lieverd, zou je niet zeggen als je hem ziet...maar mam, echt...hij heeft zijn lesje geleerd in de bak en zal nooit weer een overval plegen...hij houdt het nu echt echt waar bij kleine winkeldiefstalletjes. Maar nu het volgende...ik blijk dus zwanger van hem te zijn...al 3 maanden en we willen het houden. Hij gaat volgende week nog 2 weken de bak in omdat hij iemand in elkaar geslagen heeft...was echter de schuld van die andere persoon, die zei de hele tijd dat hij een vuile crimineel was en ja...dat moet je bij hem niet doen, dus toen sloegen de stoppen door. Maar goed...daarna gaan we trouwen en misschien ook emigreren, want ja..wat heeft hij hier nu nog voor kansen. Hij verdient nu goed hoor. Hij verkoopt aspirinepoeder, maar dan merkloos...volgens hem werkt dat veel beter dan de normale poeders en mensen betalen hem er grof voor, maar ergens anders kan hij nog meer verdienen zegt ie...Maar goed, vanavond willen we graag samen nog een leuke avond hebben...dus dan weet je dat ik er met het avondeten niet ben.

met een beetje geluk is ze dan bewusteloos en kun je er zonder problemen vandoor, zoniet:

mam??? mam???? Geintje...ik ga ff met een kennis baaltjes hooi van het land halen. Je ziet me wel weer verschijnen.

:')

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-17 19:16

LiannePuthzy schreef:
Mijn moeder wil zich graag met alles enorm bemoeien volgens haar interesse, (loopt ze de hele dag vab, en heeft ie al geappt, wat hebben jullie gedaan, wat heeft ie gezegd ect ect, en dat de hele dag door) en daar heb ik gewoon geen zin in

Was mijn moeder maar zo geïnteresseerd :')

MaraYvette

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-17 20:14

Ik heb geen idee waarom je t lastig vind maar je zal je redenen hébben

Het is al half 6 geweest dus als goed is ben je al met m aan t hooien k hoop dat je plezier hebt gehad en dat mamalief niet te nieuwsgierig was

Have fun

LiannePuthzy

Re: "Uitgaan" met jongen, wat tegen ouders zeggen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-17 20:16

Nou, hij is me vergeten op te halen geloof ik, dus helaas

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-17 20:17

Oh, wat een anticlimax :\
Jammer, TS, wel stom....

Laulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-17 20:18

LiannePuthzy schreef:
Nou, hij is me vergeten op te halen geloof ik, dus helaas

Och dat meen je niet, wat rot zeg :(:)

Paisano

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-17 20:21

O da's dan wel weer heel jammer! Rot joh!

Olga89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-17 20:58

Wat een zak hooi! Ook geen app/sms/belletje? #stom

Hij moet een verdomd goede reden hebben (ergens halfdood in een greppel liggen ofzo) anders is dit een flinke domper en dus een no go voor toekomstig date-materiaal
Laatst bijgewerkt door Olga89 op 07-09-17 21:00, in het totaal 1 keer bewerkt

IHN

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-17 20:58

Wat een zak hooi

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-17 21:09

Nope, ook geen appje (had hem wel een Appje gestuurd om te vragen of ie lekker balen aan t hale was, heeft ie geleze maar niet geantwoord)

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-17 21:14

Dan is het gewoon een eikel TS!

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-17 21:18

En zonder het hoe of waarom van de betreffende jongeman af te wachten is hij direct gedegradeerd tot paardevoer. 8)7

pinto_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-17 21:23

IHN schreef:

Ik lig echt helemaal in een deuk, thnx! _/-\o_ _/-\o_

pinto_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-17 21:25

TS, jammer dat hij niets heeft laten horen. Misschien dacht hij dat je niet meer wilde?

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-17 21:26

IHN schreef:
Wat een zak hooi

:Y)

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-17 21:26

Pff jammer hoor TS :( Jammer dat hij het niet even heeft laten weten (als hij die mogelijkheid heeft gehad natuurlijk). Maarja, alsnog een domper. Dan verheug je je op een leuke avond en dan vervolgens zit je thuis te wachten op niks :n

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-17 22:14

IHN schreef:
Wat een zak hooi

Pff ja, dat is wel flink balen TS. :Y)

Haha sorry ik moest hem maken. Stom dat hij niet is gekomen!

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-17 22:26

spatter schreef:
Wat een hoop moeilijke ouders :')

Ik ben zelf moeder van 3 , die nu 22 , 21 en 19 jaar zijn.
Ze zijn alledrie voor studie op kamers gegaan dus 18/19 jaar en dan weet je toch al niet meer wat ze doen.
Maar als je tegen die tijd nog steeds bang bent dat ze in 7 sloten tegelijk lopen , heb je toch iets fout gedaan in de opvoeding.

Hier heb ik altijd heel opelijk gesproken over van alles, ook sex en voorbehoedsmiddelen.
Geef ze liever condooms mee(hoefde niet) als dat er dingen mis gaan.

Als ze thuis slapen wil ik wel dat ze het niet te laat maken en mocht er iets veranderen in de planning, geef dan even een smsje.

Complimenten hoor! Ik hoor het nog maar zelden, eerder allemaal overbezorgde ouders, vreselijk.

Je moet je kind wel ook de ruimte gunnen om iets te ontdekken, fouten te maken, ervan te leren!

Mijn ouders waren gelukkig ook vrij 'los'. Werd ik heel blij van.

Seni

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-17 22:56

Oke ik krijg hier echt een deja-vu....
10 jaar geleden exact hetzelfde meegemaakt. Hij zou me ook op komen halen en ik zou meerijden met het hooi ophalen. Uiteindelijk alle moed verzameld en als 15(16?) jarige mijn ouders verteld dat ik met een jongen ging helpen hooi laden. Mijn complete familie zat klaar!!! Voor als hij me zou ophalen. Klassiek kwartiertje te laat was er niets bij. Hij kwam uiteindelijk ook niet opdagen.....