Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
wortel115 schreef:Ik werk graag in het weekend om dezelde reden als Sanne. Extra betaald worden. Voor mij zijn alle dagen hetzelfde en ik vind het heerlijk om in de avond te werken. Zo heb ik overdag alle tijd om de paarden te doen.

__Sannne schreef:wortel115 schreef:Ik werk graag in het weekend om dezelde reden als Sanne. Extra betaald worden. Voor mij zijn alle dagen hetzelfde en ik vind het heerlijk om in de avond te werken. Zo heb ik overdag alle tijd om de paarden te doen.
Same. Nou heb ik geen paarden maar vind het heerlijk om bijvoorbeeld op een dinsdagochtend boodschappen te doen of te winkelen. Heerlijk rustig. Als het toevallig zo uitkomt dat ik op een vrijdagmiddag of zaterdag boodschappen moet doen, word ik gelijk chagrijnig van de drukte
__Sannne schreef:Ik werk full time onregelmatig. Kan van 7 tot 3 zijn, 3 tot 11, of alles daar tussen in. Enige vervelende is dat ik het rooster voor de week erna, pas op vrijdag krijg. Mag verder juist graag op zondag werken, krijg ik mooi extra haha.