Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Janneke2 schreef:Citaat:En wist niet dat ze als prostituee gebruikt werden? Serieus, wat dacht ie dan waar die meiden voor zijn
Tja, geen mens (v/m) die gedwongen wordt tot prostitutie vertelt dat onbevangen aan een vreemde.
(De taalbarrière niet meegerekend.)
Soms worden ook vrouwen 16 uur per dag te werk gesteld in de champignons, ook niet direct iets om een vreemde te vertellen.
, als je verslaafd bent stop je zomaar niet, daarbij is meneer 29 denk je nou echt dat hij niet weet wat er aan de hand is ???? wees voorzichtig hoor en succes sassefras schreef:Mijn vriend had het moeilijk op dat moment. Had geen baan, zit in de schulden, wil graag werken maar hij zat in de oliebol. Hij had een 'vriend', waardoor hij aan de drugs was. Nadat hij mij heeft leren kennen is hij daar gelijk mee gestopt.
Dat moet je nog maar zien he, als je verslaafd bent stop je zomaar niet, daarbij is meneer 29 denk je nou echt dat hij niet weet wat er aan de hand is ???? wees voorzichtig hoor en succes
bruintje123 schreef:Danzzz, ik sta gerust op, want zulke fouten heb ik nooit gedaan.
En met zulke losers ben ik ook noot omgegaan dus de kans dat ik in dat circuit een fout maak is ook erg klein.
En met mij denk ik wel 80% van Nederland.
bruintje123 schreef:Danzzz, ik sta gerust op, want zulke fouten heb ik nooit gedaan.
En met zulke losers ben ik ook noot omgegaan dus de kans dat ik in dat circuit een fout maak is ook erg klein.
En met mij denk ik wel 80% van Nederland.
NoGo schreef:Ts ik kan maar 1 ding zeggen wacht het proces af...soms is niets wat het lijkt.
Voor de mensen die reageren met rennen en waarom heeft de vriend van ts geen aangifte gedaan van prostituees.
Als je zelf nooit in een soortgelijke situatie als ts haar vriend hebt gezeten weet je ook niet hoe gevaarlijk het wereldje op zich kan zijn, als je dat wel weet dan begrijp je namelijk misschien ook waarom haar vriend het niet gemeld heeft.
Ts succes en sterkte!
zo denk ik erover. danzzz schreef:bruintje123 schreef:Ik bedoel met looser M.
Nee fouten in drugs, diefstallen of wat ook tegen de wet, geen, helemaal geen.
ik zei ook niet fouten in drugs, ik zei fouten, en dan bedoel ik ook fouten. Deze jongen heeft ook fouten gemaakt en daar moet hij nu de prijs voor betalen, zoals het hoort
Resistance schreef:NoGo schreef:Ts ik kan maar 1 ding zeggen wacht het proces af...soms is niets wat het lijkt.
Voor de mensen die reageren met rennen en waarom heeft de vriend van ts geen aangifte gedaan van prostituees.
Als je zelf nooit in een soortgelijke situatie als ts haar vriend hebt gezeten weet je ook niet hoe gevaarlijk het wereldje op zich kan zijn, als je dat wel weet dan begrijp je namelijk misschien ook waarom haar vriend het niet gemeld heeft.
Ts succes en sterkte!
Als je weet hoe gevaarlijk het wereldje is, zou je mensen die er (nog) niet inzitten moeten adviseren om er zover mogelijk bij weg te blijven.zo denk ik erover.
bruintje123 schreef:danzzz schreef:
ik zei ook niet fouten in drugs, ik zei fouten, en dan bedoel ik ook fouten. Deze jongen heeft ook fouten gemaakt en daar moet hij nu de prijs voor betalen, zoals het hoort
En dan kom ik op de enige fout dat ik mijn lijf kapot heb gewerkt. Heb net op jou vraag zitten denken, maar verder kom ik echt niet.
Maar mijn jeugd was een hel door verslaafde in huis, dus mijn beslissingen zijn heel overwogen geweest.
En dat is wegblijven van verslaafde. En dat heb ik als 15 jarige dan ook voor gezorgd bij mezelf. Ze liegen, bedriegen en weten inderdaad van niets.
Nee alle andere zijn fout.
Citaat:Nee, dat vertellen ze niet. Maar er zitten twee meiden in je huis die drugsbaas daar neer heeft gezet. Als het niet illegaal was, hadden ze wel een normaal huis.
Vind het erg naïef om dan maar te zeggen dat je van niks wist en het niet op z'n minst gaat melden bij de politie dat er twee meiden op een dubieuze manier in je huis terecht zijn gekomen.
En ja, hij werd bedreigd, maar er is ook nog zoiets als anoniem melding maken.
Luvyou schreef:Mavelle schreef:Als hij echt onschuldig is dan zal dat wel blijken.
Vind het wel zeer zorgwekkend dat hij twee slachtoffers van mensenhandel in huis heeft en zich niet genoodzaakt voelt dat ergens te melden.
Hij voelde zich zeker genoodzaakt. Maar durfde het gewoon niet.
Zij hebben ook 'maar' hooguit 3 weken in zijn huis gezeten.
Daarbij wist hij niet dat zij als prostituee gebruikt werden.
maximuss schreef:@ wemkelover: deze meneer heeft zelf van niks afstand gedaan: het is gestopt door de politie... Hij heeft de ballen er niet voor om er zelf iets aan te doen...
Hij was gestopt met drugs omdat hij zich beter voelt door zijn relatie met ts, niet omdat hij het licht gezien heeft...
Barbet schreef:Ik begrijp dat je van die jongen houd.
Eén advies: laat je nooit meesleuren in de ellende van een ander. (nu kan het nog, bedoel ik)
Blijf altijd bij jezelf, je moet altijd met jezelf verder kunnen.
Laat je niet verblinden en blijf realistisch.
Zorg dat je altijd onafhankelijk blijft en leen hem nooit geld.
Het klinkt niet echt alsof je hier wat aan hebt.
Maar het is de enige manier om er eventueel nog wat van te maken met die jongen.
Dat zal dus grotendeels van hem afhangen.
Citaat:Ik vind je eerlijk gezegd ook wat naïef. Want aan de drugs door een anders is natuurlijk onzin; hoe labiel je ook bent, je bent er zelf bij als je drugs neemt.
Verder is het inderdaad een rotsituatie.
maximuss schreef:@ janneke2: waarschijnlijk zoals de meesten: geen ruggengraat om zijn problemen aan te pakken en daarom maar een toevlucht zoeken in verdovende middelen... Alsof dat het gaat oplossen... Dat past ook bij de beschrijving van de ts.