'We hebben u gemist!'

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: 'We hebben u gemist!'

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 08:40

Je had het sowieso gisteren nog niet kunnen halen want het ligt de volgende werkdag na het briefje na 15:00 klaar.

Pakje gaat eerst terug naar het Verdeelpunt voor heradressering en sortering.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 09:13

Kans op Ali lijkt me heel groot, want als het een gewoon pakketje was geweest hadden ze wel een 2e afleverpoging gedaan volgens mij?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 09:18

Ik zet in op washi-tape!

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 09:24

doet mij denken aan járen geleden,toen had ik ook zo'n briefje in mijn brievenbus,gezien ik niets besteld had ,was ik ervan overtuigd wat gewonnen te hebben op "paard96".

het pakket was ergens naar een opslag depot midden in R'dam gebracht waar ik het moest ophalen,en zo nieuwschierig dat ik was,heb ik uren opgenomen,eerst een eind terug naar een metrostation om mijn auto te halen en toen naar R'dam gereden.

daar aangekomen moest er wel erg gezocht worden naar het pakketje,er was nl niets op mijn naam,met briefje erbij vonden ze het,maar stond echt op iemands anders naam + daarbij behorend adres... :\

wat een domper,niets gewonnen dus,maar met lege handen naar huis,hoop overuren opgenomen,hoop gedoe om niets..

al was dat niet helemaal waar,weken daarna viel er een bekeuring in de brievenbus dat ik 53km had gereden waar je 50 mocht...

-O- -O-

ik hoop voor jou dat het wat beter gaat aflopen :D

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 09:29

Whahahah omg Kimmie, wat zal jij gebááld hebben!! Maar wel een prachtig verhaal aan overgehouden, een duur verhaal dát wel haha :')

Fortitude

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-17 10:29

Jans schreef:
Je had het sowieso gisteren nog niet kunnen halen want het ligt de volgende werkdag na het briefje na 15:00 klaar.

Da's zonde van alle kilometers, dat afhaalpunt is echt 3 minuten lopen van mijn huis.

Wauw Kimmie, da's wel echt balen zeg!

Ik zat te denken, als het echt iets officieels is dan zouden ze wel mijn voorletters gebruiken en niet mijn voornaam. Met die gedachte in het hoofd viel ik toch nog in slaap gisteren want dankzij vriendelijke bokker Mloui had ik een halve hartverzakking _O-

Zal ik dan maar een foto posten als ik het heb opgehaald? :D
Ik ga echt lachen als het een doos is en er zit een vel stickers in.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 10:33

Jans schreef:

Hier is dat niet zo hoor, ligt altijd einde van de dag bij het ophaalpunt.

Ben heel erg benieuwd TS!
Ik denk ook dat het een van je aliexpress pakketjes zijn. :j

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 10:34

Ik ben ZO benieuwd :') Tuurlijk willen we een foto!!!

kusvoorjou

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 10:36

Spannend.... hahaha

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 10:38

Of een proefpakket Tena Lady :D
Laatst bijgewerkt door Britta31 op 01-09-17 10:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Fortitude

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-17 10:38

Britta31 schreef:
Of een proef pakket Tena Lady :D

_O- _O- _O- _O-

Heb ik wel nodig met al die spanning :D

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 10:39

Ik had het laatst met een pakje. Ook erg lang over gepuzzeld wat het kon zijn, en de eerste net gemist. Afzendadres was een oninteressant bedrijfsverzamelgebouw in Limburg. Uiteraard was dat net voor het weekend, en bij de volgende bezorgpoging (dagen later) had de bezorger geen zin meer om de trap op te lopen dus die had een briefje door de bus gedaan terwijl ik wel thuis was.

Uiteindelijk bleek het een speaker te zijn die je gratis kreeg bij aanschaf van de telefoon. Dat was alweer weken geleden ook, de afhandeling ging niet zo snel.
Nog 3 dagen later kreeg ik een mailtje van die actie dat ik de speaker zo snel mogelijk in huis had - maar toen had ik het al kunnen halen bij het postpunt :)

Ik kan me niet voorstellen dat het zoiets officieels is, maar bovendien: als het dat wel is heb je dus bewijs dat het niet is afgeleverd! Maar ben wel benieuwd wat het nou wel is, dus ik hoop dat je het snel binnenhebt.

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 10:48

Oke, na het aantal keer even doorlezen van dit topic, moet ik hem nu toch echt gaan stippen. Ook ik ben té nieuwsgierig nu :')

Fortitude

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-17 10:49

Sorry allemaal voor de spanning, maar ik voel me nu wel minder eenzaam :')

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 10:55

ierusju schreef:
Is het geen cadeautje van je vriend?

Daar dacht ik ook aan, is hij van het romantische type?

Ik zou trouwens eind van de middag even kijken of je contact kan leggen met de smid. Als hij inderdaad vertraagd is en dat al weet kan je misschien daarvoor nog even je pakketje ophalen.

Nickyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 10:55

Kom dit topic nu tegen en mijn nieuwsgierigheid is ook gewekt!
Ik leef met je mee TS, zou hier erg slecht tegen kunnen :')

Letsdunit

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 10:58

Is gewoon van Ali, sommige zendwijze moet je voor tekenen.

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 11:05

SayaJones schreef:
Oke, na het aantal keer even doorlezen van dit topic, moet ik hem nu toch echt gaan stippen. Ook ik ben té nieuwsgierig nu :')

Same, hahah :')

Debbie00

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 11:11

Ik ben nu eigenlijk ook wel benieuwd......

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 11:21

Shadow0 schreef:
Ik had het laatst met een pakje. Ook erg lang over gepuzzeld wat het kon zijn, en de eerste net gemist. Afzendadres was een oninteressant bedrijfsverzamelgebouw in Limburg.

Van die firma heb ik ook eens een pakketje bezorgd gekregen. Paar jaar geleden alweer, ergens eind nov/begin dec. Anonieme witte doos. Ik had niets besteld, en het etiket stond ook niet op mijn naam (uiteraard wel mijn adres).

Ik denk dus, chips, heeft iemand cadeautje besteld voor de feestdagen, wordt het verkeerd bezorgd. Dus ik heb het gelijk retour afzender gestuurd. Enige weken later, medio januari, wederom een anonieme witte doos. Zelfde afzender, zelfde naam geadresseerde.
Toen heb ik de doos maar open gemaakt. Bleek tot de nok gevuld met heerlijke koekjes van LU *\o/* ! En een brief, bleek genoegdoening voor een klacht te zijn.
De koekjes heb ik gehouden, de brief heb ik terug gefaxed naar LU met de tekst erop geschreven dat retour zenden niet had geholpen, dus bedankt bedankt voor de heerlijke koekjes :9 , en misschien willen ze betreffende mevrouw ook nog wat doen aangezien die niet bekend was op het vermelde adres.

Na Googlen op de naam van de geadresseerde bleek dat er maar liefst 3 (!!) fouten waren gemaakt bij de invoer van het adres: het huisnummer, cijfers postcode omgewisseld en een foute letter in de postcode. Toch knap dat er dan alsnog een bestaand adres uit de database komt rollen :j .

Deeks93

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 11:48

Of t is iemand geweest die net zo dom is als ik... brief op de post doen zonder postzegel en afzender... dan moet de ontvanger betalen!

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 12:38

Was het zo'n briefje waar je boven de geplakte barcode een oranje stikker geplakt ziet met adres en volgende werkdag na 3 uur? Dat 3SLOCA is bedoeld om te zorgen dat het afgiftenpunt hem in het systeem kan zetten en de postnl hem eventueel kan traceren via de klantenservice.

Dan was het gewoon een pakketje dat niet door de brievenbus paste (maar wel zo verzonden is). 90% van de tijd gaat het dan om china pakketjes. Al dan niet crappy ingepakt... ALi dus :)

mylittlejoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 12:48

Is het ook niet inmiddels beleid van PostNL om AliExpress dingen te laten ophalen bij een afhaalpunt? Ik liet altijd op mijn werk afleveren, maar moest elke keer alsnog naar het postkantoor, terwijl er al-tijd iemand aanwezig is hier.

Fortitude

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-17 15:32

Oooooh jongens, ik ben klaar met werken :):) :):) :):)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 15:32

Rennen! :') ik lees de hele tijd al stil mee :')