En daar sta je dan, betrap je hem bij een ander....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

emil01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 13:30

Sterkte TS :(:) :?

Kinke

Re: En daar sta je dan, betrap je hem bij een ander....

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 13:53

blehhh…ik krijg flashbacks van die loser van een ex van mij. Ohhh ik ben zoooo zielig, en ik krijg mijn zin niet en ik ben net een zeurend kind maar krijg geen aandacht genoeg dus dan mag ik vreemdgaan.
Ik snap overigens die vrouw ook niet hoor, je zal maar opeens de partner van degene waar jij mee aan het vozen bent aan de deur krijgen en dat die vent dan ook nog zegt tegen haar dat het over is, lekker type heb je dan uitgezocht. TS, hebben jullie helemaal niets op papier gezet dat jij je geld ook in de zaak hebt gestoken? Zo niet, dan zou ik zeker ervoor proberen te zorgen dat je toch nog iets mee krijgt.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 13:54

Mensen die excuses zoeken om vreemd te mogen gaan. :n

JustMeKV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-17 14:48

@luffwinny: Ik heb al zoveel meegemaakt.
Laatst bijgewerkt door JustMeKV op 02-02-22 22:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 15:10

ik zou toch uitkijken, als jij bij die vriendin bent een uur verderop, heeft hij alle kans om jou uit huis te zetten.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 15:14

Waarom brengt hij jou naar die vriendin? Om daar te slapen? Ik zou haast zeggen: hij zorgt maar dat hij ergens anders slaapt. Wat Kinke ook zegt: hij krijgt op deze manier wel alle mogelijkheid om jou eruit te werken.

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 15:21

Nu echt niet weggaan hoor. Straks ligt ie lekker te wipwappen in jouw huis. Of is je halve huis straks leeg als je terugkomt. Dikke doei hoor, echt niet doen.

sabine1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 15:35

Ik wou niet reageren, ga het toch doen,
Ook al ken ik je niet :o

Wat een grote gore k.tvent!!
Sorry geen woorden voor.
Heb eigenlijk hetzelfde meegemaakt.
Mijn gevoel zij al langer, dit gaat het niet worden zo...
Hij loog, maakte me zwart, en die telefoon ooohhhhhh, die kwam niet uit zijn handen.
Als je er wat van zei, kreeg ik een grote mond, want dat was niet waar, had geen contact met andere meiden.
Maar wel nachten weg blijven, en diverse keren hele dag niet bereikbaar zijn.
En niet in bed hebben geslapen als ik uit de nachtdienst kwam.

Hij is jou niet waard!!!!
Hoe moeilijk het ook is nu, kies voor jezelf!!
Iedereen verdiend respect, dat heeft hij niet voor jou.
Eenmaal een vreemdganger, altijd een vreemdganger!
Als je het een plekje hebt kunnen geven, zul je blij zijn met de beslissing.

Ik kan zeggen dat ik er veel beter ben geworden, ook al is het 2 jaar geleden en nog steeds lekker vrijgezel ben :j Beste keus ever!!!

speurneusc

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 15:38

nee dat uit huis gaan zou ik nu niet doen hoe rot gevoel dat ook geeft, vraag zoveel vriendinnen als je wil die bij jou komen, maar andersom... ook niet handig als je eventueel papierwerk o.i.d. nodig hebt voor je advocaat binnenkort, plus dat hij en vriendin op hun gemakkie kunnen uitzoeken wat ze willen hebben.. je bent er toch niet dus ze hebben alle ruimte en tijd.

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 15:39

Zou ook echt niet weg gaan. Het is zo respectloos allemaal. Jij krijgt een kans om t praten, wacht eens even? Wil jij he, een kans geven? Hij draait de zaken echt zo om.

JustMeKV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-17 15:49

Hij zelf heeft me dus gesmst dat hij dit nog wilde doen , zodat ik met hem kon praten. Dit zou ons eerste echt gesprek worden sedert woensdag...
Laatst bijgewerkt door JustMeKV op 02-02-22 22:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 15:50

Ben ik nu de enige die ook een andere kant van het verhaal leest?

Die aanvallen van jou lijken me geen "kattenpis" en je hebt tot nu toe het geluk dat je niet overlijdt bij zo'n aanval. Mensen met flink slaapapneu daar zelfs aan overlijden. Je vriend heeft er blijkbaar ervaring mee gezien zijn job en maakt zich heel veel zorgen Hij heeft keer op keer bij jou erop aangedrongen om je te laten onderzoeken. Als je van iemand houdt, wil je niet dat de kans bestaat dat je ze verliest. Maar jij weigert dat. Wat moet hij daar dan mee? Het is (vind ik) heel logisch dat hij afstand neemt. Misschien niet bewust maar anders is dat niet draaglijk. Dat jij weigert om je te laten onderzoeken terwijl hij zich iedere keer dat je een aanval hebt zich rot schrikt (want dat doe je als je van iemand houdt) is ook respectloos.

Verder lees ik dat het een harde werker is. Daar mag je ook blij om zijn. Er zijn er ook die klaplopen en bankhangen.
Ook heeft hij zich voor jou laten steriliseren. Omdat jij geen kinderen wil. Dat is niet niks voor een man om te doen. Ik hoor alleen maar wat je allemaal voor hem hebt gedaan, maar feitelijk is dat alleen maar financieel. Maar heb je je ooit wel eens in hem verplaatst?

Dat iemand vreemdgaat is nooit plots, van de een op de andere dag. Dat groeit over een periode en ja, nu is hij er dan klaar mee. En dat snap ik best. De manier waarop, ja dat kan best anders. Maar vaak gaat het zo.

Liebeskind

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 15:54

Ik heb me door alles heengelezen.
Iemand kan verliefd worden, een relatie niet meer zien zitten.
Ik vind het slecht dat hij zo tegen je gelogen heeft en er een ander op nahoudt, daar is hij absoluut een klojo, maar dat hij verliefd is of zat is van jullie huwelijk, daar heeft hij ws. ook niet bewust voor gekozen, die dingen ontstaan.
Dat jij je hobby hebt opgegeven heb je zelf gedaan, daar kun je je man niet de schuld van geven. Ik vind dat je je mag aanpassen in een relatie, maar keuzes die je zelf maakt, moet je de ander niet meer voor verantwoordelijk houden.

Ik zou niet proberen er nog het beste van te maken. Deze man is workaholic, heeft schulden en voost buiten de deur, je verdient op alle fronten beter.
Zorg dat je goed uit deze scheiding komt, regel dingen netjes hou het koel. Instorten mag als je alleen bent. Laat hem een sterke vrouw zien.
Zorg voor je epilepsie, zorg dat dat onder controle komt. Eigenlijk mag niet je niet autorijden als je dat hebt.

Ik vind het altijd moeilijk om een mening te geven over dit soort topics, want ik ken jou niet en je man niet. Jij verteld het verhaal uit jouw emoties, wellicht vertelt je man een verhaal met een hele andere kleur.

Ik wens je wel heel veel sterkte. Ik ben zelf bedonderd en dat deed best pijn. Op dat vlak weet ik hoe je je voelt.
Ik blijf meelezen. Ben benieuwd waar je uit gaat komen.

ps: gebruik aub het woord mijn ipv men.

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 15:54

TS: je hebt dit topic geopend op een forum waar iedereen automatisch aan jouw kant staat. Ik ben al een aantal niet al te fraaie titels voor jouw partner tegengekomen in dit topic. Uiteraard moet je bij hem weg en, echt, ze staan allemaal met brandende fakkels naast je om je te helpen die man uit je leven te jagen.

Het hele probleem is dat je daar niets aan hebt. Het gaat namelijk niet om bokt.
Ik raad je aan eerst eens na te denken i.p.v af te spreken met hem. Ga je eens bedenken wat je wilt. Bedenk je of je nog bij hem wilt zijn. En zo ja, of dit verhaal dan niet jullie relatie gaat beïnvloeden. Bedenk je ook wat je van hem verwacht. En ga pas daarna met hem praten.
Misschien wil hij verder met jou, misschien niet. Als jullie verder willen met elkaar zullen er dingen moeten veranderen.
En juist daarom is een korte time-out om beiden na te denken geen slecht plan. Met zoveel emoties kun je geen juiste beslissingen nemen.

Veel sterkte! :(:)

betadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 16:15

Ik denk dat hij je nu heel duidelijk heeft gemaakt dat hij geen toekomst meer met je ziet. Ik vind het vooral laf dat hij je epi aanvallen gebruikt want intimiteit hoeft echt niet enkel s nachts en is zo veel leuker als er van beide kanten inspiratie is. Het kan dan nog zo vernederend zijn maar jullie hebben een mooie tijd samen gehad en daar komt nu een einde aan. Misschien gunt hij je toch nog een deel van de opbrengst waar jullie samen voor gewerkt hebben, maar dit is een zware bedoeling die je best met een kalm hoofd met hem bespreekt. Met verwijten naar hem geraak je momenteel nergens. Probeer afleiding en kracht te vinden in je omgeving om hier een einde voor te vinden waar je zelf vrede mee hebt. Je bent 'maar' 6 jaar met hem en je kunt nog een hele nieuwe wind door je leven laten blazen. Ik wens je veel sterkte en een coole sterkere ik die met goede moed een nieuwe levensweg inslaat :(:)

JustMeKV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-17 16:21

Dat hij er klaar mee is, is duidelijk.. maar vreemdgaan zonder vorm van gesprek vooraf.. -O-

Ik vraag absoluut niet dat bokt achter mij staat, ik verwacht dit totaal niet... ik wil uitzoeken wat hij denkt, hoe hij zich voelt en vanwaar dit nu zo plots komt..
Laatst bijgewerkt door JustMeKV op 02-02-22 22:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 16:40

Natuurlijk komt een verhaal van twee kanten en natuurlijk kan de liefde over zijn. Maar dan nog heeft manlief in dit geval een verkeerde volgorde aangehouden. Dan kun je nog zo klaar zijn met je huwelijk, maar dan zorg je ervoor dat je dat eerst afhandelt voor je besluit met de volgende verder te gaan.

Liebeskind

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 17:06

Jolien87 schreef:
Natuurlijk komt een verhaal van twee kanten en natuurlijk kan de liefde over zijn. Maar dan nog heeft manlief in dit geval een verkeerde volgorde aangehouden. Dan kun je nog zo klaar zijn met je huwelijk, maar dan zorg je ervoor dat je dat eerst afhandelt voor je besluit met de volgende verder te gaan.

Dat schreef ik dan ook.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 17:40

Nabster schreef:
Jolien87 schreef:

Dat schreef ik dan ook.

Dan is dit de verkorte versie en zijn we het met elkaar eens. :j

FemkeVH

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 17:57

Ik heb begin dit jaar in een vergelijkbare situatie gezeten en weet hoe moeilijk het is.
Het enige wat ik je kan meegeven is; sta er boven. Zijn manier van handelen was fout, en jij weet het. Probeer alles op een rustige en correcte manier te regelen, neem tijd voor jezelf.
Doe de dingen waar jij jouw plezier uit haalt (vaker naar de paarden toe of afspreken met vriendinnen bijvoorbeeld). Neem de tijd om eens goed over de situatie te denken focus je op wat jíj nu verder wil.
Dat heeft mij heel veel geholpen :(:)

nanda1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 20:43

FemkeVH schreef:
Ik heb begin dit jaar in een vergelijkbare situatie gezeten en weet hoe moeilijk het is.
Het enige wat ik je kan meegeven is; sta er boven. Zijn manier van handelen was fout, en jij weet het. Probeer alles op een rustige en correcte manier te regelen, neem tijd voor jezelf.
Doe de dingen waar jij jouw plezier uit haalt (vaker naar de paarden toe of afspreken met vriendinnen bijvoorbeeld). Neem de tijd om eens goed over de situatie te denken focus je op wat jíj nu verder wil.
Dat heeft mij heel veel geholpen :(:)

Dit is volgens mij een heel goed advies (al heb ik hier geen ervaring mee, gelukkig).
Hopelijk lukt het om alles op een nette manier af te handelen/sluiten ook al is het niet op een nette manier begonnen, integendeel.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 21:55

Omdat dit topic beter thuishoort op LZP (Leven zonder paarden) verplaats ik je topic van MWS daar naar toe.

manubres

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 23:55

Wil nog even terugkomen op de epilepsie. Er zijn verschillende vormen epilepsie en sommige vormen worden op het moment van inslapen of wakker worden actief, dus dat zou bij jou kunnen. Snap niet helemaal wat je tegenhoudt om je verder te laten onderzoeken?

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-17 01:26

Ik herken mezelf al te goed in het verhaal helaas... maar de aanvallen ken ik wel degelijk ... alleen snachts als je lichaam tot rust komt maar je in je hoofd nig met van alles bezig bent.
Ik was ook gewoon "weg" later wel degelijk na sleep maar begin was het gewoon lichtje uit. Ik heb wel veel onderzoeken gehad ook in epi kliniek in heeze hier kwamen ze tot de conclusie dat ik stress geïnduceerd epilepsie heb. Het gebeurt ook alleen snachts als ik een drukke dag heb gehad of veel aan mijn hoofd heb gehad.
Eerst steunde mijn ex me door dik en dun en ging iets beter en ik kon weer met vrienden afspreken tot hij zelf met mijn vriendin af ging spreken en daar maar het bed mee in dook ...

XiiaaooNaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-17 15:39

Wat ik mij nu vooral afvraag, wat wil die andere vrouw met je man?
Heb je contact met haar hierover? Of zijn er meer dingen gezegd bij de confrontatie?

Ik wil je heel veel sterkte wensen en hoop dat je voor jezelf kiest in dit verhaal! :(:)
Praten blijft de sleutel tot bijna alle problemen...ik hoop dat je man snel wil praten met je zodat je meer duidelijkheid hebt voor jezelf.