Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jolien87 schreef:Natuurlijk komt een verhaal van twee kanten en natuurlijk kan de liefde over zijn. Maar dan nog heeft manlief in dit geval een verkeerde volgorde aangehouden. Dan kun je nog zo klaar zijn met je huwelijk, maar dan zorg je ervoor dat je dat eerst afhandelt voor je besluit met de volgende verder te gaan.
Nabster schreef:Jolien87 schreef:Natuurlijk komt een verhaal van twee kanten en natuurlijk kan de liefde over zijn. Maar dan nog heeft manlief in dit geval een verkeerde volgorde aangehouden. Dan kun je nog zo klaar zijn met je huwelijk, maar dan zorg je ervoor dat je dat eerst afhandelt voor je besluit met de volgende verder te gaan.
Dat schreef ik dan ook.
FemkeVH schreef:Ik heb begin dit jaar in een vergelijkbare situatie gezeten en weet hoe moeilijk het is.
Het enige wat ik je kan meegeven is; sta er boven. Zijn manier van handelen was fout, en jij weet het. Probeer alles op een rustige en correcte manier te regelen, neem tijd voor jezelf.
Doe de dingen waar jij jouw plezier uit haalt (vaker naar de paarden toe of afspreken met vriendinnen bijvoorbeeld). Neem de tijd om eens goed over de situatie te denken focus je op wat jíj nu verder wil.
Dat heeft mij heel veel geholpen