xyzutu2 schreef:Denk je? In mijn ogen zijn alle vrouwen even gevaarlijk.
Ze moeten het wel tegen mij opnemen e.
#teamnofear
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
xyzutu2 schreef:Ik vind het wel interessant dat mensen schrijven dat het ligt aan hoe lang hij die andere vrouw al kent, en dat het anders is als ze elkaar al jaren kennen dan wanneer hij haar een maand geleden in de kroeg/op het werk ontmoet heeft. Alsof vriendinnen van jaren terug 'veilig' zijnen vrouwen die je pas ontmoet hebt standaard sletteriger zijn.
![]()
Het lijkt mij dat als je man vrouwelijke vriendinnen mag hebben, hij niet alleen oude vriendschappen mag onderhouden maar ook nieuwe vriendschappen mag vormen met andere vrouwen.
Ik stuur de resultaten in elk geval door, super dat zoveel mensen de moeite hebben genomen om te reageren!

Azmay schreef:Mijn vriend en ik zijn beide in meer of mindere mate bi, het zou mooi worden als we geen sociaal leven meer mochten hebben
Als wij echter zouden samen wonen, zou ik er geen probleem in zien als hij met een vriendin naar de bioscoop gaat. Je moet ook nog je eigen leven hebben. En dat dan toevallig vrouwen zijn, tja, dat is dan maar zo. Je moet elkaar imo genoeg vertrouwen dat het mogelijk is. AlwaysH schreef:![]()
Maargoed, ik zou dat niet fijn vinden. Waarom niet?
Ik vertrouw mijn vriend volledig, maar ik ken de vriedinnen wel, want ze horen in onze vriendengroep. Prima meiden, wel losse handjes, als je snapt wat ik bedoel... Dus nee, ik vind dat niet prettig. Ik weet dat die meiden hem willen aanraken, of zelfs meer proberen.
En gelukkig heeft mijn vriend daar respect voor en ben ik er meestal gewoon bij.![]()
We spreken sowieso vrijwel altijd met zijn allen af, en daar hoor ik gewoon bij.
Destination schreef:Het is denk ik ook afhankelijk van hoe vaak je elkaar ziet in een relatie. Als je samen woont en elkaar vaak genoeg ziet, moet het imo kunnen. Het wordt een ander verhaal als je elkaar niet zo vaak ziet en hij dan de voorkeur geeft aan vriendinnen die hij nog heeft van vroeger.
Mijn vriend en ik zien elkaar ongeveer om het weekend door lange afstand en dan zou ik het niet kunnen waarderen als hij een middag op stap gaat met een vriendinAls wij echter zouden samen wonen, zou ik er geen probleem in zien als hij met een vriendin naar de bioscoop gaat. Je moet ook nog je eigen leven hebben. En dat dan toevallig vrouwen zijn, tja, dat is dan maar zo. Je moet elkaar imo genoeg vertrouwen dat het mogelijk is.
Emmaa_ schreef:AlwaysH schreef:![]()
Maargoed, ik zou dat niet fijn vinden. Waarom niet?
Ik vertrouw mijn vriend volledig, maar ik ken de vriedinnen wel, want ze horen in onze vriendengroep. Prima meiden, wel losse handjes, als je snapt wat ik bedoel... Dus nee, ik vind dat niet prettig. Ik weet dat die meiden hem willen aanraken, of zelfs meer proberen.
En gelukkig heeft mijn vriend daar respect voor en ben ik er meestal gewoon bij.![]()
We spreken sowieso vrijwel altijd met zijn allen af, en daar hoor ik gewoon bij.
Ik snap echt niet waarom je dan nog in een vriendinnengroep met dat soort meiden zit. Ik heb ook vriendinnen die graag flirten maar die zouden dus echt wel van een vent afblijven als die met mij mee is. Dat is toch gek?
bulck schreef:LOL ik vind het eigenlijk al creapy dat jullie er een onderzoekje van willen maken. Een relatie is een aangelegenheid tussen twee personen.
AlwaysH schreef:Destination schreef:Het is denk ik ook afhankelijk van hoe vaak je elkaar ziet in een relatie. Als je samen woont en elkaar vaak genoeg ziet, moet het imo kunnen. Het wordt een ander verhaal als je elkaar niet zo vaak ziet en hij dan de voorkeur geeft aan vriendinnen die hij nog heeft van vroeger.
Mijn vriend en ik zien elkaar ongeveer om het weekend door lange afstand en dan zou ik het niet kunnen waarderen als hij een middag op stap gaat met een vriendinAls wij echter zouden samen wonen, zou ik er geen probleem in zien als hij met een vriendin naar de bioscoop gaat. Je moet ook nog je eigen leven hebben. En dat dan toevallig vrouwen zijn, tja, dat is dan maar zo. Je moet elkaar imo genoeg vertrouwen dat het mogelijk is.
Klopt helemaal, maar ik denk dat het wel logisch is als je wilt weten hoe die vriendin dan is. Je kan je vriend wel vertrouwen, maar het is natuurlijk altijd vervelend als meiden dan alsnog klef gaan doen.
Dan moet je vriend daar ook een lijn kunnen trekken vind ik. Lijkt me meer dan logisch eigenlijk.
(Lees mijn post hierboven)
als het allemaal exen zijn zou ik er niet zo happig op zijn. Ayasha schreef:Als het voor hem niks anders is dan wat hij met een mannelijke vriend ook zou doen zie ik niet in waarom hij speciaal moet vermelden dat hij met een vrouw gegaan is.
Hij is gewoon met een bevriend iemand wat gaan doen.
Waarom zou hij niet elke week mogen afspreken met een vrouwelijke vriendin maar wel met een mannelijke vriend dan?

Maar andersom heb ik toch liever dat mijn vriend alleen maar mannelijke vrienden heeft
Relaxed schreef:Ik vraag me vooral af waarom die jongen niet met zijn vriendin die leuke uitjes gaat doen
cjb schreef:een man die 2 keer per week op stap gaat met zijn vriendinnen.
Gaat hij dan ook nog een paar keer per week op stap met zijn vrienden.
Want ik ken mannen met alleen maar vriendinnen en bijna geen vrienden.
De meesten daarvan komen uiteindelijk toch bij de mannen uit.
Niks mis mee.
Maar dacht ga de vraag toch even stellen.