lovelyfiefy schreef:Shanna schreef:
Ik heb maat 38, niet echt heel groot dus
Hema basics zitten me allemaal te strak rond mn buik, en dat wil ik dus niet meer, daar heb ik niet de buik meer voor..
Ik zie wel allemaal winkels genoemd worden waar ik nooit van gehoord had!
Vriendinnen heb ik ook niet overigens, en mn vriend hoef ik ook niet om zijn mening te vragen
Wat betreft te strak om de buik..
Hebben ze bij H&M op de wat 'nettere' afdeling.
(deze hebben ze overigens niet overal, maar hier in alkmaar toevallig wel)
Wel de gewone H&M en niet de kinder versie zal maar zeggen.
Van die shirtjes die wat losser zitten, super mooi soort donker groen heb ik gekocht
(ben zelfs terug gegaan voor een 2e)
en toen kwam ik er achter dat ze ook gewoon andere kleurtjes en ook andere stofjes hebben van dat shirtje
maar hij zit lekker los en ik ben laatst inderdaad bewust gaan zoeken naar shirtjes die wat losser zitten voor deze tijd van het jaar
.. volgens mij woon je niet echt in de buurt,
maar misschien dat iemand anders hier van bokt wel in de buurt woont en eens met je mee wilt?
Mocht je wel in de buurt komen, of eens in Alkmaar om omstreken willen shoppen.
Wil ik best mee
Waren dat toevallig deze shirtjes? http://m2.hm.com/m/nl_nl/productpage.04 ... 0heideroze
Die zijn echt mijn favoriet
Voor zowel casual als netjes mogelijk, goed te stijlen met jasjes en vestjes, lekker stofje. H&m heeft wel meer van dit soort shirtjes. Vallen iets groot, mocht je online willen bestellen. (Ik heb maat 36/38/s/m en heb zowel s als xs van deze shirtjes. Die xs zit ook heel prima).Sowieso heel veel winkels hebben veel van dit soort wijdere modellen waardoor je dus een buikje niet/amper ziet. Weekday heeft ook fijne, vallen wel heel groot.
Qua stijl zou ik eens op Pinterest gaan rondneuzen. Sla outfits op die je aanspreken, dan kom je waarschijnlijk wel een beetje op een bepaalde stijl uit. En dan kun je gaan kijken welke kledingstukken en kleuren handig te combineren zijn.
Shoeby doet ook aan leuk advies geven. Geen idee of ze het bij elke keten aanbieden, maar in Den haag hebben ze een arrangement waarbij je een hele/halve dag op pad gaat http://winkels.shoeby.nl/denhaag/nl_NL/arrangementen/

. Staat je goed.