Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
maar mijn handschrift is ook afschuwelijk dus of er meer uit te halen valt is maar zeer de vraag
* Mars schreef:Ik heb de mijne niet aangepast na mijn trouwen. Vraag me idd ook af hoe zoiets rechtsgeldig is, toch vrij makkelijk te kopieeren
) maar het was de laatste twee jaar zelfs zo dat wij het inmiddels enkel nog kunnen (ja we hebben veel van onze schrijfsels naar elkaar nog) uit elkaar houden wie wat geschreven heeft door de context. Anders zou je zweren dat het door een persoon geschreven is, zelfs met de verschillende handschriften vlak onder elkaar op hetzelfde stukje papier. (Zo'n af gescheurd stukje van 10x10 deed dienst als communicatiemiddel tijdens de les.
)
Mijn achternaam heeft maar 4 letters, dus handtekening is ongeveer even groot onderaan (4 letters) als boven (3 letters). Best klassieke handtekening eigenlijk...
). Dus niet van beroemdheden maar van de buren, ouders van vriendjes, familie etc. Vond hij machtig interessant. Mijn handtekening ik heb een beetje 'gestolen' uit dat schriftje...Een leraar van mijn broer had die handtekening ooit gezet en ik vond hem zo mooi dat ik hem ging namaken met mijn eigen letters. In de loop der jaren is hij niet heel veel veranderd eigenlijk. Ben er nog steeds blij mee
Ergens op de basisschool eens verzonnen..