Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Je bent beide volwassen, duse cht, wat kan e rmis gaan?

(kwam ik wel toen pas achter, ma na een aantal gewoon leuke gesprekken was hij uiteindelijk de eerste die mij mee vroeg
) Annumarie schreef:Ik ga een evaluatiegesprek plannen... sws keihard nodig dus goede reden nu Kan ik meteen zien of hij een ring draagt, beetje flirten, kijken hoe hij reageert en hopelijk heb ik ballen genoeg om dan nog te vragen of ie zin heeft een keer wat te gaan drinken...

) Annumarie schreef:Ik ga een evaluatiegesprek plannen... sws keihard nodig dus goede reden nu Kan ik meteen zien of hij een ring draagt, beetje flirten, kijken hoe hij reageert en hopelijk heb ik ballen genoeg om dan nog te vragen of ie zin heeft een keer wat te gaan drinken...

) en daarna per sms en weer daarna app. (Telefoon van mij was stuk
)

Mavelle schreef:Ik zou het toch iets minder bakvisserig aanpakken, zou dat zelf heel erg onaantrekkelijk vinden. Kom op, je bent 34 en weet wat je wilt, ga er voor! Wind er niet te veel touwtjes om heen en vraag het hem iets directer.
anjali schreef:Mavelle schreef:Ik zou het toch iets minder bakvisserig aanpakken, zou dat zelf heel erg onaantrekkelijk vinden. Kom op, je bent 34 en weet wat je wilt, ga er voor! Wind er niet te veel touwtjes om heen en vraag het hem iets directer.
nee juist niet,je moet een man het idee geven dat het van hem uit gaat! Of ben ik te ouderwets?
er zijn tegenwoordig ook genoeg mannen die het supertof vinden als de vrouw het voortouw neemt. Ik ben het dus met Mavelle eens! Door als een bevallige jonkvrouwe subtiel lonkend af te gaan afwachten kom je ook nergens TS! Ga ervoor
anjali schreef:Mavelle schreef:Ik zou het toch iets minder bakvisserig aanpakken, zou dat zelf heel erg onaantrekkelijk vinden. Kom op, je bent 34 en weet wat je wilt, ga er voor! Wind er niet te veel touwtjes om heen en vraag het hem iets directer.
nee juist niet,je moet een man het idee geven dat het van hem uit gaat! Of ben ik te ouderwets?