Hulp nodig: 34 jaar en een bakvissenprobleem :)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Lougino

Re: Hulp nodig: 34 jaar en een bakvissenprobleem :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 16:29

Oh lastig dit, in t verleden wel eens collega crushes gehad maar nooit wat mee gedaan, te dichtbij, te klein bedrijf dus te ongemakkelijk. (nu gelukkig niet meer naar op zoek, tinder kan ook ECHT werken!)

Als je elkaar behalve tijdens dat ene overleg verder nooit ziet of spreekt dan zeker proberen! Grappig hoe je je dan ineens weer kunt voelen als je weet dat je hem mogelijk kunt tegenkomen..succes, ik duim voor je!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 16:34

Lieveli het laatste was ik ook helemaal met je eens :D Je bent beide volwassen, duse cht, wat kan e rmis gaan? :)

Annumarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-17 16:41

Ik werk echt bij een groot bedrijf; hier zijn heel vaak onderlinge relaties zelfs, en ookal zou dat dan foutgaan, dat is geen ramp. En als ik heel realistisch denk dan vind ik zelf ook dat ik niet zo moeilijk moet doen en niet zo'n sch::terd moet zijn....maar ja, als ik het dan in de praktijk moet uitvoeren is het toch een stuk lastiger kan ik je zeggen! O:) O:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 16:47

Ergens snap ik je wel, maar ik kan het mij niet voorstellen :')
Mijn vriend heb ik leren kennen als mijn kickboks instructeur, daar had ik ook wel even wat ballen voor nodig maar ik had het geluk dat dit van 2 kanten was :D (kwam ik wel toen pas achter, ma na een aantal gewoon leuke gesprekken was hij uiteindelijk de eerste die mij mee vroeg <<) )

Annumarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-17 17:34

Ik ga een evaluatiegesprek plannen... sws keihard nodig dus goede reden nu Kan ik meteen zien of hij een ring draagt, beetje flirten, kijken hoe hij reageert en hopelijk heb ik ballen genoeg om dan nog te vragen of ie zin heeft een keer wat te gaan drinken...

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 17:54

Sorry maar ik ga ook mee met Lee en Renee. Werkrelaties zijn werkrelaties.. en om dat nou via een evaluatiegesprek te gaan doen.. nee sorry. Zeker als jij leidinggevende van hem bent, breng je iemand in een benauwde positie.

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 17:55

Annumarie schreef:
Ik ga een evaluatiegesprek plannen... sws keihard nodig dus goede reden nu Kan ik meteen zien of hij een ring draagt, beetje flirten, kijken hoe hij reageert en hopelijk heb ik ballen genoeg om dan nog te vragen of ie zin heeft een keer wat te gaan drinken...

You go girl. :D
(Misschien alleen niet gelijk gaan voor drankje, ivm grote switch van zakelijk naar informeel? Eerst even terrein verkennen. :Y) )

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 18:03

Ik vind het een beetje vies dat je daar een gesprek voor gebruikt. Ik had niet begrepen dat jij zijn directe leidinggevende bent, dan zou ik extra voorzichtig zijn. Echt totaal niet professioneel dit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 18:05

Annumarie schreef:

Dat zou ik dan weer niet doen. In een officeel werkgerelateerd gesprek. Dat is heel iets anders dan een praatje bij het koffiezetapparaat.

Edit: Als het andersom was en een man zou een officeel werkgerelateerd gesprek gebruiken voor een versierpoging hadden we een ander topic gehad; help, seksuele intimidatie door mijn collega.

Ik ben ontzettend vóór het babbeltje aangaan, maar dan wel in een gepaste setting
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 16-08-17 18:19, in het totaal 2 keer bewerkt

CoRiNa1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 18:08

ik volg, en ik wil je heel veel succes wensen!
pas inderdaad wel op dat als je een werk gesprek gaat houden dat het wel professioneel blijft.

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 18:40

lieveli schreef:
Ik vind het een beetje vies dat je daar een gesprek voor gebruikt. Ik had niet begrepen dat jij zijn directe leidinggevende bent, dan zou ik extra voorzichtig zijn. Echt totaal niet professioneel dit.

Ze is zijn leidinggevende niet.

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 18:45

Als ze een evaluatiegesprek aangaat met een projectleider die onder haar staat, is ze wel degelijk leidinggevende :+

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 18:47

Je kan als twee vakgroepen toch een evaluatie gesprek hebben over de samenwerking?
Maar goed, dat is een andere discussie.

Annumarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-17 18:49

Oh nee! Ben zn leidinggevende niet! Oh nee, dan zou ik dat never in mn hoofd gehaald hebben, ook niet met een erg close collega..! :D
Maar het klopt wat er gezegd wordt; eerst verkennen en idd niet dit gesprek ervoor gebruiken.... nu dat zo gezegd wordt zie ik ook dat dat wat te direct kan zijn...
Btw had een leuke collega dat bij mij gedaan had ik het ondanks de directheid niet als sexuele intimidatie gezien... maar dat is natuurlijk een persoonlijk gevoel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 18:51

Relatie met een collega kan ook heel goed gaan, ik ben al zes jaar samen met een collega en hebben inmiddels een dochtertje van 2 en zijn 3 jaar getrouwd. En we werken af en aan bij hetzelfde bedrijf (ik vast, hij gedetacheerd). Lekker makkelijk wel met carpoolen :Y)

Maar, bij ons groeide het ook na werktijd. Eerst via MSN toen nog (verkregen via interne chat met een smoesje _O- ) en daarna per sms en weer daarna app. (Telefoon van mij was stuk :+ )

Hebben jullie ook niet iets van een internet chat? Ik vroeg toen iets van, "joh ik werk vanavond nog even door, kan ik jou dan een vraag stellen via chat?" terwijl interne chat thuis niet werkte. Hop privé MSN :+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 18:53

Ohhh dat maakt het anders. Als je gelijkwaardig bent, gooi dat muntje op. Maar bedenk je ook dat als het niet werkt tussen jullie, je wellicht nog heel lang met hem geconfronteerd wordt. En dan heb ik het niet over een afwijzing want dat kom je wel te boven, maar stel dat je in een relatie zit met je verliefdheid op 100 graden en hij trekt het niet...

Annumarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-17 18:54

@jans; leuk! Zo'n succesverhaal! Ja zo'n interne chat hebben wij ook. Eens kijken of ik daar een goede smoes voor kan verzinnen!

@lieveli; hij is toch ergens halverwege volgend jaar bij ons gedetacheerd, daarna grote kans dat ie naar het volgende bedrijf vertrekt, dus dat hoeft geen issue te zijn. Al werkt ie al zo'n 5 jaar bij ons, iedere keer verlengd....
Laatst bijgewerkt door Murthul op 17-08-17 01:02, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: berichten samengevoegd

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 19:06

Maar wanneer je hem nu gewoon rechtstreeks vraagt of hij een relatie heeft en hij zegt meteen ja dan is er toch niets aan de hand. Kun je toch de opmerking maken dat zij(of hij, hij kan wel homo zijn) geluk heeft en jij pech want je wou hem voor een borrel uitnodigen!!!

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 19:13

Ik heb ook een relatie gehad met een collega, niemand wist het, lekker makkelijk.
Bij de printers samen even een korte evaluatie hoe de dag liep en wat op en neer mailen.
Vervolgens ben ik na een jaar van baan geswitcht, dat hij er was heeft mij juist in een moeilijke werktijd er doorheen gesleept.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-17 21:31

Iemand hier bood aan om hem toe te voegen, dan heb je al meer info :D
Niemand op je werk die hem wat beter kent waar je info bij los kan peuteren?

Oja trouwens, je profielfotos doen het niet meer :D O:)
Totaal niet nieuwsgierig aangelegd hoor.

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-17 09:42

Ik zou het toch iets minder bakvisserig aanpakken, zou dat zelf heel erg onaantrekkelijk vinden. Kom op, je bent 34 en weet wat je wilt, ga er voor! Wind er niet te veel touwtjes om heen en vraag het hem iets directer.

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-17 13:59

Wat een super leuk topic om te volgen!
TS ik kan je alleen maar succes wensen!

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-17 18:28

Mavelle schreef:
Ik zou het toch iets minder bakvisserig aanpakken, zou dat zelf heel erg onaantrekkelijk vinden. Kom op, je bent 34 en weet wat je wilt, ga er voor! Wind er niet te veel touwtjes om heen en vraag het hem iets directer.

nee juist niet,je moet een man het idee geven dat het van hem uit gaat! Of ben ik te ouderwets?

Memories

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-17 18:34

anjali schreef:
Mavelle schreef:

nee juist niet,je moet een man het idee geven dat het van hem uit gaat! Of ben ik te ouderwets?

Dat ligt aan het type man :D er zijn tegenwoordig ook genoeg mannen die het supertof vinden als de vrouw het voortouw neemt. Ik ben het dus met Mavelle eens! Door als een bevallige jonkvrouwe subtiel lonkend af te gaan afwachten kom je ook nergens TS! Ga ervoor :D

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-17 18:57

anjali schreef:
Mavelle schreef:

Te ouderwets.