3-sterrenhotel ontzettend smerig waar melden?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 22:23

Wat een prijs zeg? Is dat voor 1 kamer???

Ik zie een score van 6,9 op booking, in mijn ervaring miet je eigenlijk niets onder een 8,5 willen. Maar dit kan idd echt niet! Zeker niet voor dat geld. Heb je rechtstreeks via hen geboekt? Waarmee heb je betaald? Credit card? Dan kun je ook bij hen klacht indienen.

Ladygiroc

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 22:23

Wauw... voor dat geld heb ik ook wel een kamer vrij. Die overigens wél schoon is!

Morgen echt minimaal 50% van je geld terug eisen!

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 22:26

Toen ik de foto's zag dacht ik dat het in het buitenland was :o wist niet dat er in Nederland zulke slechte kamers voor die prijs voorkwamen, schandalig!

Ik lees trouwens wel vaker slecht dingen over fletcher ook betreffende hun acties op vakantieveilingen :o

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-17 22:36

moonsparkle schreef:
Toen ik de foto's zag dacht ik dat het in het buitenland was :o wist niet dat er in Nederland zulke slechte kamers voor die prijs voorkwamen, schandalig!

Ik lees trouwens wel vaker slecht dingen over fletcher ook betreffende hun acties op vakantieveilingen :o

Ik ken fletcher juist als luxe en net hotel door het hotel uit de buurt bij ons. Dit is rechtstreeks geboekt niet via veilingsite

Yom

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 22:38

zelfs via een veilingsite zit je beter bij Fletcher (is mijn ervaring tenminste, maar dat was niet in het hoogseizoen)

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-17 22:40

poes schreef:
Wat een prijs zeg? Is dat voor 1 kamer???

Ik zie een score van 6,9 op booking, in mijn ervaring miet je eigenlijk niets onder een 8,5 willen. Maar dit kan idd echt niet! Zeker niet voor dat geld. Heb je rechtstreeks via hen geboekt? Waarmee heb je betaald? Credit card? Dan kun je ook bij hen klacht indienen.

Een 6.9 is veel te hoog. Dit gaf ik nog geen 2.
Bijna 7 is voldoende en door de ligging ivm de vrienden toch voor hier gekozen. Was prijzig maar ach voor 1 keer..... nou dat blijft ook echt bij 1 keer nu

Kiki1995

Re: hotel ☆☆☆ ontzetten smerig waar melden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 22:47

Als ik zo als stront werd behandeld met zo'n lakse tegemoetkoming had ik al wel een leuk openbaar berichtje op de facebook pagina van Fletcher geschreven. Wat een smerige zooi. Zeker geen vergoeding aanpakken die niet minstens de helft van je geld terug geeft.
Ik heb in een hotel gewerkt en de klant is altijd, echt altijd koning!

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 22:49

Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet zo ben van het klagen op facebook over een ander, maar aangezien zij zelf nog niet hebben gereageerd op je email zou ik vanavond nog een hele grote klacht incl foto's op facebook plaatsen.
Laat ze maar met een zeer goede tegemoetkoming komen.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-17 22:50

Het staat ook al een aantal uur op fb en is ook al een reactie op

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 22:51

Echt schandalig. Ik zou hier nog geen 50 pppn voor geven...

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 22:52

Lynn_Nikita schreef:
Het staat ook al een aantal uur op fb en is ook al een reactie op

Misschien als iedereen het massaal gaat delen :+

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-17 22:53

Beste

Bedankt voor het delen van uw bevindingen.

Graag verzoeken wij u om de foto's die u op onze facebook pagina plaatst te laten zien in het hotel. Zij kunnen u daar het beste mee helpen. Ook kunt u uw opmerkingen en foto's kenbaar maken bij onze gastensupport afdeling. U kunt hen bereiken via e-mailadres gastensupport@fletcher.nl

Helaas kunnen wij via facebook niks voor u betekenen en dit probleem ook niet voor u verhelpen. Uiteraard zullen onze collega's van het hotel en de afdeling gastensupport hun uiterste best doen u te woord te staan.

Met vriendelijke groet,
Team Fletcher Hotels

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 22:55

Tsja daar heb je voor nu niks aan. Toch maar weer terug naar de receptie gaan. Met fotos en telefoon en op hun eigen pagina desnoods nig wat neerzetten. Zou het niet accepteren dan wel al het geld terug eisen als je hier vannacht moet slapen. Hebben vrienden in huisje geen plek op ene bank oid?

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 22:58

Poeh, dank voor de waarschuwing.
Wilde net n Fletcher in Zuid-Limburg boeken. :=

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 23:02

Wauw... dat wordt dus nooit fletcher boeken... nietszeggende reactie ook op facebook. Zal hem delen voor je..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 23:05

Zelfde ervaring gehad in middelburg. Hotel is inmiddels gerenoveerd. Personeel daar heeft wel erg zn best gedaan. Van klantenservice kan je niets verwachten. Heb je een reisverzekering of desnoods rechtsbijstandverzekering? Dan die bellen als hotel niets doet. Hier heb jij als klant rechten die je al dan niet met hulp kan opeisen.

Wel nu doen en niet na een nacht pas! En controleer de bedden voor het slapen op wantsen. Je zal niet de eerste zijn die ze mee naar huis neemt, en dan heb je ellende!

Willekes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 23:07

:(:) Ook niet bepaald klantvriendelijk. Snap dat ze vanaf HK kantoor of e.d. misschien nu niets kunnen doen, maar zo ga je toch %) niet met klanten cq gasten om? Ñiet accepteren hoor, zou iig nog een keer een poging bij de receptie wagen. Heb je geen zin om naar beneden te gaan, vraag of ze naar boven kunnen komen of technische support/housekeeping. Kindjes slapen waarschijnlijk al. En anders vanuit je kamer een mail nogmaals naar de receptie sturen nu nog/vanavond nog iig, dat je voor dergelijk bedrag beter verdient. Zelfs 25 euro compensatie is onder de maat. Dat iets stuk is, kan gebeuren, dat een dingetje vies is, kan vergeten zijn. Maar dit bij elkaar :x voor die prijs. Tsjonge... -O-

PS Jans geeft goede tip, in elk geval vanavond voor 00.00 u nog een keer melding maken bij hotel zelf, zodat je e.e.a. op papier hebt staat en gemeld hebt. Sterkte met slapen!

*edit typo
Laatst bijgewerkt door Willekes op 15-08-17 23:08, in het totaal 1 keer bewerkt

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 23:07

wat smerig, heb je post gedeeld met mijn zweedse vrienden

Whizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 23:08

Wat een afgrijselijke toestand zeg! En die reactie.... het hotel heeft die foto's niet nodig, zij hebben de kamer zelf om te bekijken, toch? :o?
Het lijkt alsof ze er niet echt mee zitten. Geen goede reclame.
Ik heb met jullie te doen TS! :(:) laat het er niet bij zitten, voor zo'n bedrag mag je veel beter verwachten!

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 23:09

tones schreef:
Poeh, dank voor de waarschuwing.
Wilde net n Fletcher in Zuid-Limburg boeken. :=

Die in Valkenburg? Die was (toen ik er rond kerst was) schoon en netjes!

ierusju

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 23:25

Als ik dit zo zie heeft Fletcher volgens mij gewoon te veel hooi op hun vork genomen. Ze hebben allemaal opknap hotels gekocht en dat is nu dus echt te zien.
Het vervelende is nu dus gewoon dat ze jou op het moment niet te woord (kunnen?) staan. Ik zou écht op mijn strepen gaan staan dat je dit niet accepteert. Waarschijnlijk is het nu te laat om je kinderen op te pakken en ergens anders te slapen, maar omdat je hier dus een nacht hebt moeten blijven, zou ik meer eisen dan alleen je geld terug.

ajesca123

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 23:48

Bizar wij zitten nu ook in nieuwvliet op de camping en waren ivm slecht weer ook voor een eventueel hotel aan het kijken. Op de site geven ze aan nog een familiekamer beschikbaar te hebben voor 151 euro per nacht totaal incl ontbijt

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 00:06

Omroep MAX heeft iedere maandagavond op NPO1 zo'n vakantieklachtenprogramma waar ook hotels in besproken worden. Ze doen ook aan klachtenbemiddeling. Groeten van Max heet het :https://www.npo.nl/groeten-van-max/POW_03108579

Sweetgirl1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 00:17

Lynn_Nikita schreef:
karuna schreef:
Dit staat op de site van fletcher

Voor opmerkingen of klachten
Bij Fletcher stellen wij alles in het werk om uw verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Mocht er onverhoopt toch iets niet volledig naar wens zijn verlopen, of heeft u tips hoe wij onze dienstverlening verder kunnen verbeteren, dan horen wij dit graag van u.

U kunt hiervoor gebruik maken van het emailadres gastensupport@fletcher.nl.

Voor informatie over vacatures of open sollicitaties mailt u naar vacature@fletcher.nl.
Voor vragen over personele aangelegenheden, mailt u naar personeel@fletcher.nl.

Postadres
Postbus 134
3430 AC Nieuwegein

Bij aankomst meteen gemeld en erna op fb van fletcher geplaatst en ook mail gestuurd maar ik heb via de mail nog geen reactie terug ontvangen. Wel via fb met verzoek om te mailen maar daar reageren ze tot nu toe niet op

Bel dan direct hoofdkantoor in Nieuwegein. Ik heb in Nieuwegein bij Fletcher gewerkt maar echt No Way dat het er zo uit ziet. Waar zijn de supervisors in dit hele verhaal? Dit klopt van geen kanten dat het er zo vies uit ziet. Normaal moet iemand controleren of de kamers goed zijn gedaan.

MoonWencke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 00:39

Altijd vervelend als je een heel verhaal geschreven hebt en het internet dan wegvalt op de telefoon -O- . Dan maar even een ander verhaaltje:

Hopelijk hebben jullie op dit tijdstip iets kunnen bereiken. Ik werk zelf sinds een jaar niet meer in de hotelbranche, maar weet nog steeds hoe het achter de schermen loopt. Dit is echt een no-go van dit hotel. Mijn mond viel open bij het zien van de foto's. € 25,- is hier geen fatsoenlijke compensatie. Mochten jullie hulp kunnen gebruiken, kijk ik de reservering graag een keertje na (wat garanties betreft).