Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
moonsparkle schreef:Toen ik de foto's zag dacht ik dat het in het buitenland waswist niet dat er in Nederland zulke slechte kamers voor die prijs voorkwamen, schandalig!
Ik lees trouwens wel vaker slecht dingen over fletcher ook betreffende hun acties op vakantieveilingen
poes schreef:Wat een prijs zeg? Is dat voor 1 kamer???
Ik zie een score van 6,9 op booking, in mijn ervaring miet je eigenlijk niets onder een 8,5 willen. Maar dit kan idd echt niet! Zeker niet voor dat geld. Heb je rechtstreeks via hen geboekt? Waarmee heb je betaald? Credit card? Dan kun je ook bij hen klacht indienen.
Ook niet bepaald klantvriendelijk. Snap dat ze vanaf HK kantoor of e.d. misschien nu niets kunnen doen, maar zo ga je toch
niet met klanten cq gasten om? Ñiet accepteren hoor, zou iig nog een keer een poging bij de receptie wagen. Heb je geen zin om naar beneden te gaan, vraag of ze naar boven kunnen komen of technische support/housekeeping. Kindjes slapen waarschijnlijk al. En anders vanuit je kamer een mail nogmaals naar de receptie sturen nu nog/vanavond nog iig, dat je voor dergelijk bedrag beter verdient. Zelfs 25 euro compensatie is onder de maat. Dat iets stuk is, kan gebeuren, dat een dingetje vies is, kan vergeten zijn. Maar dit bij elkaar
voor die prijs. Tsjonge... 
laat het er niet bij zitten, voor zo'n bedrag mag je veel beter verwachten! Lynn_Nikita schreef:karuna schreef:Dit staat op de site van fletcher
Voor opmerkingen of klachten
Bij Fletcher stellen wij alles in het werk om uw verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Mocht er onverhoopt toch iets niet volledig naar wens zijn verlopen, of heeft u tips hoe wij onze dienstverlening verder kunnen verbeteren, dan horen wij dit graag van u.
U kunt hiervoor gebruik maken van het emailadres gastensupport@fletcher.nl.
Voor informatie over vacatures of open sollicitaties mailt u naar vacature@fletcher.nl.
Voor vragen over personele aangelegenheden, mailt u naar personeel@fletcher.nl.
Postadres
Postbus 134
3430 AC Nieuwegein
Bij aankomst meteen gemeld en erna op fb van fletcher geplaatst en ook mail gestuurd maar ik heb via de mail nog geen reactie terug ontvangen. Wel via fb met verzoek om te mailen maar daar reageren ze tot nu toe niet op
. Dan maar even een ander verhaaltje: