Getuigen huwelijk twijfels. Ja of nee.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Jackie82

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 11:15

Jeetje toen wij onze getuigen hebben gevraagd voor ons huwelijk hebben we ze helemaal geen tijdsdruk gegeven, en we hebben het ze persoonlijk gevraagd. Vind het via de app ook wel heel raar en onpersoonlijk, maar ik zou net als de rest als je er niet achter staat het ook niet doen.

Anoniem

Re: Getuigen huwelijk twijfels. Ja of nee.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 11:19

Los van de tijdsdruk heeft mijn moeder het precies hetzelfde aangepakt :j Ook via app. Ik heb het wel gedaan, om de relatie niet slechter te maken. Mijn (nu) stiefzus heeft het niet gedaan, omdat ze er dus ook niet achter stond. Voor beide opties valt wat te zeggen.

HorseTopShop

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 11:20

Via de app vragen en dan ook nog eens binnen een half uur beslissen...? Dan had ze van mij binnen 1 minuut een dikke NEE te horen gekregen.
Zoiets vraag je toch persoonlijk? En als er echt tijdsdruk is neem je op zijn minst even de moeite om te bellen.

Ik zou niet eens bang zijn om je moeder teleur te stellen. Ze stelt jou teleur.

Lughnassadh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 11:24

Ik zou het ook niet gedaan hebben. Ik wil alleen voor iets, wat dan ook getuigen, als ik daar zelf achter sta. Ik vind hoe het gegaan is ook raar.

Relien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-17 11:30

Teleurstellen gebeurt hellaas de laatste tijd alleen maar sinds ze met hem is.

Ook heb ik het idee heel raar maar dat ze minder slim is dan vroeger om het zo maar te zeggen.. nu heeft ze veel voor haar kiezen gehad voordat ze deze man leerde kennen maar deze man heeft zo ook zijn grote problemen en heeft ook echt dingen gedaan waarvan ik mij afvroeg wat ze in vredes naam nog bij hem moet. Dit heb ik ook meerdere malen aangegeven dus ze weet ook dondersgoed dat ik hem noet mag.

Op de koffie ga ik ook zeker doen als ik weer thuis ben van vakantie

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 11:49

Liefde maakt blind ;)

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 12:09

verootjoo schreef:
xRivaldo schreef:
Hoezo zou ze er spijt van krijgen? Omdat haar moeder dan getrouwd is met een man die TS zelf niet bevalt?

Nou ja, je tekent in principe om het huwelijk rechtsgeldig te maken en om aan te geven dat jij er achter staat en 'toestemming' geeft.
Dat kan je niet doen als je er niet achter staat :n

Je tekent als bevestiging dat het huwelijk/ja-woord heeft plaatsgevonden, je mening heeft er niets mee te maken.
Overigens zou ik er ook moeite mee hebben hoor.

Relien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-17 12:55

Tiggs schreef:
Je tekent als bevestiging dat het huwelijk/ja-woord heeft plaatsgevonden, je mening heeft er niets mee te maken.
Overigens zou ik er ook moeite mee hebben hoor.

Dat hebbik gister avond ook even opgezocht dat maakt het wel iets makkelijker voor me

Olga89

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 16:16

hmm raar allemaal.

Maar wat als je druk was en het pas later op de avond zag dat je een app had?

Ik vind via een app zulke persoonlijke dingen mededelen/vragen zo raar, maargoed ik ben ook nog van de oude stempel die met verjaardagen kaartjes stuurt als ik niet op een verjaardag kan komen. (en dat met mijn 28jaar haha)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 16:39

Ik vind een app ook niet voor die dingen bedoeld. Zoiets vraag je in een goed gesprek. En dan geef je iemand de ruimte om na te denken en eventueel 'nee' te zeggen. Zeker als het om je kind gaat en je hebt een nieuwe partner. Zo vanzelfsprekend is het dan niet dat je dochter daar enthousiast over is.

Ik zou het bestwel pijnlijk vinden als mn moeder zo te werk zou gaan.