Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

) omdat we dansers zijn dansen we ook met anderen, zelfs hele intieme dansen en daar heb ik totaal geen moeite mee. Maar als er ineens een ex tevoorschijn komt die weer wil afspreken dan zou ik dat echt niet oké vinden. Als ik jou was zou ik dus niet op de uitnodiging in gaan. 
Lieshorses schreef:Sowieso bedankt voor alle reacties!
Het zijn denk ik gewoon een aantal dingen die door mijn hoofd spelen die mij zo onzeker maken over deze situatie.
Als ik nu aan mijn vriend vertel dat ik wil afspreken met een goede vriend van me dan zou ik meer als anderhalf jaar niet verteld hebben dat ik een goede mannelijke vriend heb. Dus ik denk dat hij dat heel raar gaat opvatten en misschien automatisch gaat denken dat er iets achter zit. Hij kent al mijn vrienden en vriendinnen en zijn vaak bij elkaar, dus zou het dan niet heel raar zijn dat ik na bijna 2 jaar ineens naar een vriend ga? Gevoel = bang
Het niet vertellen en hem bezoeken is gewoon not done en kan ik niet doen. Andersom zou het klaar zijn geweest voor mij, als hij dat zou doen. Inderdaad een ongezonde relatie als ik dat zou verzwijgen en toch langs zou gaan.
Andere kant, op de momenten dat ik alleen ben zoals ik eerder beschreef heb ik toch zoiets van: ik had ook een avond met A. kunnen doorbrengen.
Wanneer ik bij mijn vriendin ben en hij is thuis kan ik het heel gezellig met hem hebben zonder schuldgevoel naar mijn vriend omdat ik dan gewoon bij mijn vriendin thuis ben.
Daarom voelt het allemaal zo enorm dubbel.![]()
Mijn vriend heeft trouwens geen vriendinnen, paar van mijn vriendinnen kunnen goed met hem overweg maar echt vriendinnen van hem zijn het niet. Hij heeft volgensmij ook niet echt direct moeite ermee als ik een vriend af spreek, maar dat is waarschijnlijk omdat al mijn mannelijke vrienden (behalve A.) ook de vrienden van mijn vriend zijn en hij ze dus erg goed kent.
Maar A. en mijn vriend laten samenkomen is toch heel erg raar na bijna 2 jaar een relatie te hebben. Of ligt dat aan mij? Zomaar out of the blue een mannelijke vriend waar die nog nooit een woord over heeft gehoord.
Dat ik trouwens nooit over A. heb verteld is niet perse uit angst. Ik was gewoon het afgelopen jaar totaal niet met A. bezig en heb nooit echt de behoefte gehad om het te vertellen. Om eerlijk te zijn heb ik er überhaupt nooit aan gedacht om het mijn vriend te vertellen. Ik was heel erg met mijn vriend bezig.
Maar na een tijdje in een relatie te zitten ga je toch weer meer naar de mensen om je heen optrekken ipv alleen maar samen samen samen en toen kwam A. weer ineens 'tevoorschijn'
Vandaar dat ik het zo moeilijk zou vinden om het te vertellen.
Bonnyyyyyy schreef:Je kan toch gewoon zeggen van ik was bij vriendin x thuis van de week, toen was haar broer dr ook weer eens. Vroeger gingen we veel met elkaar om! Het was zo gezellig en hadden zoveel herinneringen , en hij vroeg of ik naar zijn huisje kwam kijken. Hij weet dat ik met jou ga , maar vind je dat goed mop?
Niet zo moeilijk doen hoor!
Ik kom mijn ex komend jaar ook weer tegen op de ijsbaan waarschijnlijk. Miss dat ik dan ook met hem ga zitten voor een wedstrijd oid. Mijn vriend vind dat geen probleem hoor
Als je ergens het gevoel hebt iets te missen in je huidige relatie moet je dat eerst eens goed op een rijtje zetten. Lieshorses schreef:Sowieso bedankt voor alle reacties!
Het zijn denk ik gewoon een aantal dingen die door mijn hoofd spelen die mij zo onzeker maken over deze situatie.
Als ik nu aan mijn vriend vertel dat ik wil afspreken met een goede vriend van me dan zou ik meer als anderhalf jaar niet verteld hebben dat ik een goede mannelijke vriend heb. Dus ik denk dat hij dat heel raar gaat opvatten en misschien automatisch gaat denken dat er iets achter zit. Hij kent al mijn vrienden en vriendinnen en zijn vaak bij elkaar, dus zou het dan niet heel raar zijn dat ik na bijna 2 jaar ineens naar een vriend ga? Gevoel = bang
)Goof schreef:Lieshorses schreef:Als ik nu aan mijn vriend vertel dat ik wil afspreken met een goede vriend van me
Zo'n goede vriend is het niet als je hem (meer dan) 2 jaar niet gesproken hebt.
Een oude bekende.

Lieshorses schreef:Wat doorzet Nine? Ik probeer een oplossing te zoeken hè, ik heb nog helemaal geen conclusies getrokken.
Lieshorses schreef:Denk dat als mijn vriendin hier achter komt dat ze ook echt niet blij is. Nog zo'n obstakel.
Ik zit gewoon te twijfelen: niet meer gaan of tegen vriend vertellen en wel gaan?
Maar zoals ik eerder al zei, is het niet raar dat ik ineens aankom met een oude bekende waar
nog nooit ook maar 1 woord over gevallen is?