Ik ben particulier gaan huren en zit inmiddels in een sociale huurwoning, met 4 supermarkten binnen ong 500m afstand en op struikelafstand van dat nieuwbouwproject waar ik in mijn eerdere post naar linkte.
Van het naoberschap merk ik weinig, ik groet iedereen op straat en zij groeten mij maar we bemoeien ons niet met elkaar.
Mochten de buren op de stoep staan omdat ze een kopje suiker nodig hebben kunnen ze dat gerust krijgen en in geval van nood wil ik ook best eens op kinderen passen.
De supermarkten zijn hier op zondagmiddag gewoon open, net als een deel vd feestdagen, 1x per maand is er koopzondag en zijn er diverse winkels in het centrum open.
Internet is hier beter dan in Nunspeet, als je daar je beklag deed kreeg je gewoon een 'welkom op de Veluwe' en daar kon je het mee doen.

Ik kan hier gewoon streamen enzo, soms duurt het iets langer voordat iets laadt maar daar kan ik mee leven.

Voor het buitengebied en de dorpjes zal het mss anders zijn maar hier in Almelo kom je er als buitenstaander vrij makkelijk tussen.

Ik ben nogal een einzelgänger haha. En ik heb een gruwelijke hekel aan kinderen 
Al zit je er beter dan in Osdorp. Maar doe dan Deventer ofzo. Of Zutphen. Of desnoods Enschede of Oldenzaal.... En om Almelo heen moet je ook nog uitkijken. Ik stoot vast weer iemand voor het hoofd, maar Vroomshoop, Westerhaar-Vriezenveenschewijk, Vriezenveen....