Verhuizen naar ander deel van het land? Hoe?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-17 15:51

Ik ben in 2014 vanuit Nunspeet naar Almelo verhuisd maar had en heb geen baan, paard of koophuis waar ik rekening mee moest houden.
Ik ben particulier gaan huren en zit inmiddels in een sociale huurwoning, met 4 supermarkten binnen ong 500m afstand en op struikelafstand van dat nieuwbouwproject waar ik in mijn eerdere post naar linkte.
Van het naoberschap merk ik weinig, ik groet iedereen op straat en zij groeten mij maar we bemoeien ons niet met elkaar.
Mochten de buren op de stoep staan omdat ze een kopje suiker nodig hebben kunnen ze dat gerust krijgen en in geval van nood wil ik ook best eens op kinderen passen.
De supermarkten zijn hier op zondagmiddag gewoon open, net als een deel vd feestdagen, 1x per maand is er koopzondag en zijn er diverse winkels in het centrum open.
Internet is hier beter dan in Nunspeet, als je daar je beklag deed kreeg je gewoon een 'welkom op de Veluwe' en daar kon je het mee doen. :+
Ik kan hier gewoon streamen enzo, soms duurt het iets langer voordat iets laadt maar daar kan ik mee leven. :)

Voor het buitengebied en de dorpjes zal het mss anders zijn maar hier in Almelo kom je er als buitenstaander vrij makkelijk tussen.

Achterom

Re: Verhuizen naar ander deel van het land? Hoe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-17 15:54

Niet persoonlijk bedoeld hoor, maar Almelo valt voor mij dus onder die plekken waar ik nog niet dood gevonden wil worden :D ;)
Ik chargeer even: het heeft echt wel wat leuke plekjes, maar over het algemeen is Almelo een trieste asostad waar geen bal te doen is.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-17 15:55

Mij bevalt het prima in Almelo, maar ik hoor het idd wel vaker. :D

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-17 15:57

Dat idee had ik al, dat het prima bevalt :D Vandaar dat ik er ook even bij zette dat het niet persoonlijk bedoeld was :D
Ik krijg ook regelmatig de vraag waarom ik wil wonen waar ik woon hoor :D
Zo heeft iedereen andere wensen.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-17 15:57

Wendy schreef:
Hihi, Arnhem is officieel inderdaad oost, maar is niet te vergelijken met bijvoorbeeld de Achterhoek, waar ik woon :D
Qua banen als jurist zit je vooral goed in de buurt van de grotere steden: Arnhem, Zwolle (veel advocatenkantoren) en Enschede. Oh ja, in Almelo zit nog een groot incassobureau :')
Maar Twente is dan toch te ver voor je. In de regio die jij op het oog hebt kun je ook goed kijken naar banen in Utrecht en omgeving, daar is vele malen meer kans.

Maar ook hier in het oosten gaat het zeker wel om zien en gezien worden. En vooral belangrijk is dat andere mensen maar denken dat je het goed hebt. De perfecte familie, mooie auto en bijbehorend nette tuin zeg maar.
De buitenkant is ontzettend belangrijk vaak (niet voor mij, maar voor veel mensen wel). Ook wordt er veel gekletst over elkaar, dat hoort er gewoon bij :j

De sfeer en mentaliteit verschilt inderdaad van dorp tot dorp. Zo hebben wij bijvoorbeeld erg mazzel met onze buurt, daar is 'import' heel normaal en word je zo opgenomen in de buurt. Maar wel als voorwaarde dat je ook 'buurt maakt'. Dus de hele buurt uitnodigt voor een borrel/feestje met veel bier. Dan heb je dus wel 50 man (inclusief kinderen) in je huis staan.
Doe je dat niet, dan hoor je er niet bij en word je met de nek aangekeken door veel mensen.
Ook moeten we wel even op de geijkte momenten ons gezicht even laten zien in het dorp, dat is wel belangrijk.

Ik ken ook dorpen (en steden trouwens) waar ik nog niet dood gevonden wil worden, vreselijk. En dat soort dingen weet je als buitenstaander niet, daar kom je vooral achter door het de mensen gewoon te vragen.

Bier (en alcohol drinken sowieso) is hier ook wel een dingetje. Het is prima om niet te drinken, maar je wordt wel even vreemd aangekeken.
Zelfde geldt voor vegetariers (dat vinden ze vaak trouwens wat minder oke).

50 man in mijn tuin + kinderen.. moet er niet aan denken. -O- Ik ben nogal een einzelgänger haha. En ik heb een gruwelijke hekel aan kinderen :')
Ik drink bijna niet en wij zijn vegetarisch, haha. Dat wordt nog wat!

Bedankt voor je toelichting verder. Ik merk wel dat het dus echt enorm verschilt. Bij mijn oma en tante in de dorpen laat iedereen elkaar eigenlijk heel erg met rust. 't is daar niet gek als de buren niet bij je komen eten zeg maar, haha. Dus daar moeten we wel even een beetje op oriënteren denk ik. Althans, iets om mee te nemen :D

Ghostattack schreef:
Ik kan je wel wat vertellen over de Betuwe (omgeving Tiel), woon er zelf al mijn hele leven en mijn ouders nog iets langer. Mijn moeder werkt(e) in Eindhoven en Amsterdam en deed alles met de auto, geen probleem. Zelf studeer ik in Amsterdam en dat doe ik met de trein, wat ook prima gaat. Tiel zelf is wel echt een stad, maar totaal geen stadsleven zoals bijvoorbeeld grotere steden als Utrecht of Amsterdam.

Wat betreft paarden, stalling in deze omgeving is lekker goedkoop :j Vind ik dan :P

Dankje voor je berichtje. Ik ga eens kijken of ik daar wat informatie over kan vinden! :)

Goedkope stalling is altijd fijn. Kan me niet voorstellen dat het duurder is dan hier in elk geval :')

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-17 15:59

Wendy schreef:
Dat idee had ik al, dat het prima bevalt :D Vandaar dat ik er ook even bij zette dat het niet persoonlijk bedoeld was :D

Zoveel mensen zoveel wensen natuurlijk ja :D

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-17 16:00

LinSa schreef:
Interessant topic dit!

Mag ik vragen aan de ervaringsdeskundigen hoe ze dit gedaan hebben met hun paard(en)? Als je eerst gaat huren moet het paard toch op een pensionplek komen tijdelijk. Wij willen zelf ook graag verhuizen (meer jaren plan) maar zit er toch mee dat ik twee (straks drie) pony's mee moet nemen.

De eerste keer moesten ze 180km omhoog verhuizen. Ze stonden prive bij mensen en we hebben het van tevoren verteld, dus konden ook wel een beetje wegblijven. In het Noorden zijn ze eerst op 40km komen te staan waar we mensen kenden. Toen alles rustig was, gaan rondkijken naar stalling dichterbij.

Terug deze kant op, ging ik op en neer en heb ik wat stallen bekeken. Ik begon Oktober met werken en mijn man in November. Hij heeft ze de laatste periode een paar keer alleen gedaan en ze stonden goed. Voor hij hier begon, zijn ze over gekomen. Want dit was een voor ons vreemde stal en doe het zelf, dus we wilden wel allebei hier zijn.
Mijn moeder en zoon hebben ook een flink aantal keren de zorg op zich genomen. Vooral toen ons huis leeg moest en enkele maanden later tijdens de verbouwing. Dat heeft wel voor wat kopzorgen gekost hier en daar qua paarden.

Onze spullen uit het Noorden hebben we hier in een opslag gezet, omdat we logeerden. Alles is netjes en droog gebleven voor niet eens gek veel geld, dus dat zou ik zo weer doen. Het is alleen wel veel werk met je spullen sjouwen, maar goed.............het stond er veilig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-17 16:01

Wendy schreef:
Niet persoonlijk bedoeld hoor, maar Almelo valt voor mij dus onder die plekken waar ik nog niet dood gevonden wil worden :D ;)
Ik chargeer even: het heeft echt wel wat leuke plekjes, maar over het algemeen is Almelo een trieste asostad waar geen bal te doen is.

Dat dacht ik eerst ook, maar dat valt eigenlijk best wel mee. Ja het paupergehalte is wat hoger dan de gemiddelde stad, maar ik heb er geen last van. Niet in de stad, niet bij Heracles, sterker nog, de meeste paupers zijn hartstikke gezellige mensen!
En Almelo niks te doen? Er is hier meer te doen dan je denkt. Er is bijna elk weekend wel iets leuks te doen of te zien.

Wat jij over jouw dorp verteld is wel herkenbaar, maar ik zou dat nooit accepteren en in kunnen leven. Ieder dus zijn ding :) En ja, ik heb in Geesteren ov gewoond, en daar ging het ook zo, dus ik ken het een beetje. ;)

Over het meenemen van mn paard, ik werkte in de paarden dus voor mij was dat niet zo moeilijk. Als je in de mogelijke omgeving gaat solliciteren ofzo, kijk dan meteen eens rond voor wat stallen. Dat kan wellicht tegelijk.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-17 16:02

Frummels schreef:
Ghostattack schreef:
Ik kan je wel wat vertellen over de Betuwe (omgeving Tiel), woon er zelf al mijn hele leven en mijn ouders nog iets langer. Mijn moeder werkt(e) in Eindhoven en Amsterdam en deed alles met de auto, geen probleem. Zelf studeer ik in Amsterdam en dat doe ik met de trein, wat ook prima gaat. Tiel zelf is wel echt een stad, maar totaal geen stadsleven zoals bijvoorbeeld grotere steden als Utrecht of Amsterdam.

Wat betreft paarden, stalling in deze omgeving is lekker goedkoop :j Vind ik dan :P

Dankje voor je berichtje. Ik ga eens kijken of ik daar wat informatie over kan vinden! :)

Goedkope stalling is altijd fijn. Kan me niet voorstellen dat het duurder is dan hier in elk geval :')

Als je vragen hebt kun je ze gewoon stellen :) Wat betreft stalling, ik betaal hier 175 euro pm volpension :P Inclusief grote stal, weiland, luxe bak en longeercirkel. Uiteraard zoveel mogelijk buiten!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-17 16:06

Wendy schreef:
Maar ook hier in het oosten gaat het zeker wel om zien en gezien worden. En vooral belangrijk is dat andere mensen maar denken dat je het goed hebt. De perfecte familie, mooie auto en bijbehorend nette tuin zeg maar.
De buitenkant is ontzettend belangrijk vaak (niet voor mij, maar voor veel mensen wel). Ook wordt er veel gekletst over elkaar, dat hoort er gewoon bij :j

Ja, dat is herkenbaar. Niet 'gezien worden' ind e vorm van dikke auto's en hippe kleren. Maar wel altijd alles goed op orde voor de buitenwereld. Lekker degelijk. :D

Citaat:
De sfeer en mentaliteit verschilt inderdaad van dorp tot dorp. Zo hebben wij bijvoorbeeld erg mazzel met onze buurt, daar is 'import' heel normaal en word je zo opgenomen in de buurt. Maar wel als voorwaarde dat je ook 'buurt maakt'. Dus de hele buurt uitnodigt voor een borrel/feestje met veel bier. Dan heb je dus wel 50 man (inclusief kinderen) in je huis staan.
Doe je dat niet, dan hoor je er niet bij en word je met de nek aangekeken door veel mensen.
Ook moeten we wel even op de geijkte momenten ons gezicht even laten zien in het dorp, dat is wel belangrijk.

Dat is hier ook, maar we wonen in dezelfde streek dus dat is logisch...

Ik ken ook dorpen (en steden trouwens) waar ik nog niet dood gevonden wil worden, vreselijk. En dat soort dingen weet je als buitenstaander niet, daar kom je vooral achter door het de mensen gewoon te vragen.

Citaat:
Bier (en alcohol drinken sowieso) is hier ook wel een dingetje. Het is prima om niet te drinken, maar je wordt wel even vreemd aangekeken.

Ik drink niet of nauwelijks. Ik kom daar wel goed mee weg. Maar een beetje gek vinden sommigen het wel. Vegetariër zijn is wel lastig als je een beetje mee wilt doen aan feestjes met eten. Het draait meestal toch om vlees. En vegetariërs worden door sommigen inderdaad een beetje weggezet als naïeve, linkse geitenwollensokken die alles zielig vinden zonder te snappen waar het om gaat en zo agrariërs tekort doen. Met oprechte interesse tonen in iemands boerenbedrijf scoor je daarentegen weer punten. :D :+

En Almelo is een stad, geen platteland. En in mijn ogen heeft Almelo veel te weinig om een boeiende stad te zijn en van het andere veel te veel om er te willen wonen. :+

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-17 16:07

Joolien schreef:
Dat dacht ik eerst ook, maar dat valt eigenlijk best wel mee. Ja het paupergehalte is wat hoger dan de gemiddelde stad, maar ik heb er geen last van. Niet in de stad, niet bij Heracles, sterker nog, de meeste paupers zijn hartstikke gezellige mensen!
En Almelo niks te doen? Er is hier meer te doen dan je denkt. Er is bijna elk weekend wel iets leuks te doen of te zien.

Wat jij over jouw dorp verteld is wel herkenbaar, maar ik zou dat nooit accepteren en in kunnen leven. Ieder dus zijn ding :) En ja, ik heb in Geesteren ov gewoond, en daar ging het ook zo, dus ik ken het een beetje. ;)

Grinnik, zo heeft iedereen idd zijn voorkeuren.
Geesteren Ov is trouwens een stuk lastiger tussen te komen dan hier hoor, gelukkig gaat dat hier echt een stuk makkelijker. Zoals ik al schreef zijn ze hier gewend aan import, dat is toch ontzettend belangrijk.
Ik heb ooit ook in een dorp gewoond waar je altijd de buitenstaander bleef als je er niet geboren was, en iedereen familie was en verdacht veel op elkaar leek. Daar kon ik ook niet aarden :n

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-17 16:10

safina schreef:
Wendy schreef:

Ik drink niet of nauwelijks. Ik kom daar wel goed mee weg. Maar een beetje gek vinden sommigen het wel. Vegetariër zijn is wel lastig als je een beetje mee wilt doen aan feestjes met eten. Het draait meestal toch om vlees. En vegetariërs worden door sommigen inderdaad een beetje weggezet als naïeve, linkse geitenwollensokken die alles zielig vinden zonder te snappen waar het om gaat en zo agrariërs tekort doen. Met oprechte interesse tonen in iemands boerenbedrijf scoor je daarentegen weer punten. :D :+

Je komt er zeker wel mee weg, als je er maar niet te ingewikkeld over gaat doen, zoals anderen overtuigen om ook geen vlees meer te eten, of te gaan vertellen hoe slecht alcohol wel niet is ;)

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-17 16:12

Wendy schreef:

Ik vatte het ook absoluut niet persoonlijk op, juist omdat ik het wel vaker hoor. :D
Ik krijg zelfs van mijn moeder te horen dat mensen van stal vragen 'wat moet Lor in vredesnaam in Almelo? Waarom zo ver weg?' :')

Maar idd, zoveel mensen, zoveel wensen.
Ik moet er niet aan denken weer terug naar de Veluwe te gaan, de omgeving is mooi maar de mentaliteit past me niet.
In een drukke stad zie ik mezelf ook niet wonen, Almelo is qua drukte en bereikbaarheid perfect voor mij. :)

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-17 16:14

Ik drink af en toe eens een rood wijntje maar that's it. Vlees eet ik vrijwel niet. Maar daar ga ik anderen niet mee lastig vallen, iedereen moet lekker doen wat ie zelf wil. :) Zo hoef ik ook niet te horen hoeveel tekorten ik mijn lichaam aan doe door het niet eten van vlees of hoe gerimpeld ik wordt op mijn 40e als ik geen vlees eet. :+ Of hoe saai ik ben als ik een keer niet drink. Dat soort gelul vind ik net zo irritant, haha.
Laatst bijgewerkt door Frummels op 09-08-17 16:15, in het totaal 1 keer bewerkt

dblijham

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-17 16:14

Bokker Woogy is verhuisd van regio Den Haag naar Bellingwolde (oost Groningen). Vraag haar anders even.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-17 16:15

dblijham schreef:
Bokker Woogy is verhuisd van regio Den Haag naar Bellingwolde (oost Groningen). Vraag haar anders even.

Ik rij het paard van haar moeder al 6 jaar, dus ben inderdaad bekend met haar verhuizing. Thanks voor de tip :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-17 16:16

Safina, ik benoem juist Almelo, omdat je hier om Almelo heen genoeg buitengebied hebt om te wonen, maar wel dicht bij een stad zit. En het is hier goedkoop wonen. :) En ja, ik vind Almelo dus wel een hele leuke stad en ik bn ook geëmigreerd vanuit het westen :P

Kitty_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-17 16:22

Ik ben in 2012 van Rijswijk naar Arnhem verhuisd. Mijn vriend woonde er al dus woonruimte was geen probleem :P

Eerst een plek voor mijn pony gezocht, eerder wilde ik niet verhuizen. Hij staat op een prachtige plek. Daarna ben ik over gegaan. Baan opgezegd, huurhuis opgezegd... als een malle gaan solliciteren. Ik ben met mijn cv onder mijn arm op 1 dag alle uitzendbureaus afgegaan en vond een baan. Helaas voor tijdelijke duur want ik augustus dat jaar werd ik zeer ernstig ziek maar dat staat los van de verhuizing :P

Ik zou niet meer terug willen naar Den Haag, ik heb het hier prima naar mijn zin :-) hopelijk vinden jullie een leuke plek!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-17 16:28

Joolien schreef:
Safina, ik benoem juist Almelo, omdat je hier om Almelo heen genoeg buitengebied hebt om te wonen, maar wel dicht bij een stad zit. En het is hier goedkoop wonen. :) En ja, ik vind Almelo dus wel een hele leuke stad en ik bn ook geëmigreerd vanuit het westen :P

Ja, als je het zo bekijkt dan snap ik het. In de buurt van Almelo.... Maar uit het westen emigreren om IN Almelo zelf te gaan wonen....daar kan ik me dan weer niet zoveel bij voorstellen. :oo Al zit je er beter dan in Osdorp. Maar doe dan Deventer ofzo. Of Zutphen. Of desnoods Enschede of Oldenzaal.... En om Almelo heen moet je ook nog uitkijken. Ik stoot vast weer iemand voor het hoofd, maar Vroomshoop, Westerhaar-Vriezenveenschewijk, Vriezenveen.... %) %) %) Gelukkig voor TS ligt dat allemaal 2 uur van Den Haag en dus te ver weg. :D

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-17 16:33

Als we echt ons ultieme droomhuis en voor mij een toffe baan vinden, gaan we van dat half uurtje extra in de auto/trein niet dood hoor. :D Maar in beginsel liever max anderhalf uur.

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-17 16:36

Maar als je iets niet echt kent, is het wel moeilijk. Mijn oudtante woonde in Almelo en daar kwamen we dan heel af en toe. Toch hoorde je altijd hele slechte verhalen over Almelo. Dat moet je dan zelf gaan ervaren of dat zo is en of je dat acceptabel vindt.

Toen wij van Almere naar een dorp verhuisden, zei een juf van school; daar ga je meer gedoe tegenkomen, dan hier. Wij hebben de naam, maar in dat soort dorpen gebeurt het.
Deels had ze gelijk. Nu wonen we ergens anders en ja, iedereen weet wat hier gebeurt, maar je moet het toch wel zelf opzoeken. Onze zoon van 20 heeft andere vrienden en komt er niet zoveel mee in aanraking.

Ik heb een grote mond, maar inmiddels wel geleerd vaak iets in te slikken. Toch hebben ze hier een vooroordeel over Amsterdammers bijv. Terwijl als er iets is, ik toch ervaren heb altijd dat Amsterdammers helpen en ze je hier laten liggen. ( bij wijze van )

Laatst de paarden verhuisd naar iets andere regio met westerlingen en ze hielpen direct. Dat is hier nooit zo geweest.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-17 16:37

Het gaat er ook om wat je plannen zijn, lekker op jezelf met de beesten om je heen dan kun je op het platteland prima terecht. Maar elkaar helpen is normaal, ik heb niet zo veel contact met de buren maar in geval van nood staan we voor elkaar klaar. Vrienden zijn in een kleine gemeenschap gaan wonen, had ze gewaarschuwd want daar pasten ze echt niet tussen en ja hoor, ze willen al weer weg. Maar heb je het geld om in het buitengebied, met flink wat afstand naar de buren, te gaan wonen dan kun je doen wat je zelf wilt. En ts, misschien wil je moeder wel mee :D

Buffelduke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-17 16:41

Ik heb hetzelfde gedaan. Van zuid-Holland naar Groningen. Voordeel dat mijn ouders in groningen wonen.

Ik heb eerst een baan gezocht. Heb mij ingeschreven bij het uitzendbureau zodat ik misschien wat zou krijgen. Nu ging dit sneller dan verwacht, ook omdat ik genoegen nam met een baan wat niet helemaal mijn straatje was. Hier kon ik tijdelijk werken en heb hierdoor tijd gehad om wat fijns te vinden. Momenteel heb ik een baan wat wel in mijn straatje past maar niet tijdelijk is.

Nu rij ik vaak op vrijdag en maandag nog heen en weer, eerder meer vanwege mijn hobby's (inclusief wedstrijden) in ZH. Dat is doorbijten dus je kan het op die manier doen maar 5 uur opstaan is niet het fijnste. Mijn vriend is zzp'er en kan overal werken. We zijn nu druk op zoek naar een huis.

Waar je goed over moet gaan nadenken: als je beide werk hebt kan je een groter huis maar als je dat koopt en jij neemt ontslag dan moet je of een grote buffer hebben of je vriend moet alleen genoeg verdienen.
En hoe gauw wil je verhuizen. In dat geval kun je net zoals ik gedaan heb genoegen nemen met een baan die minder is en ondertussen zoeken naar een leukere baan, dan kun je wel meteen zoeken naar een leuk huis. Wel zorgen dat je een intentieverklaring oid krijgt anders heb je er niks aan :-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-17 16:51

bigone schreef:
Het gaat er ook om wat je plannen zijn, lekker op jezelf met de beesten om je heen dan kun je op het platteland prima terecht. Maar elkaar helpen is normaal, ik heb niet zo veel contact met de buren maar in geval van nood staan we voor elkaar klaar. Vrienden zijn in een kleine gemeenschap gaan wonen, had ze gewaarschuwd want daar pasten ze echt niet tussen en ja hoor, ze willen al weer weg. Maar heb je het geld om in het buitengebied, met flink wat afstand naar de buren, te gaan wonen dan kun je doen wat je zelf wilt. En ts, misschien wil je moeder wel mee :D

Toch is ook buitenaf goed contact met je buren erg fijn, vind ik. Buiten dat het gezellig is (bijna al mijn buren hebben paarden, dus genoeg om over te kletsen) is het praktisch. Iemand die je dieren even voert als jij een avondje van huis bent (naar je moeder in Den Haag ofzo :D ), hulp bij het hooien, wijze raad bij buitenleven-dingen waar je zelf nog niet zoveel ervaring mee hebt, dat je even een grasmaaier kunt lenen als de jouwe stuk is....

Ik heb wel moeten wennen aan dat zomaar binnenlopen. Onze WC zit tegenover de achterdeur. En als ik vroeger alleen thuis was, ging ik nog wel eens zitten met de deur open. Tot de buurvrouw opeens door de achterdeur naar binnen stapte.... Dus dat doen we maar niet meer. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-17 16:57

safina schreef:
Joolien schreef:

Ja, als je het zo bekijkt dan snap ik het. In de buurt van Almelo.... Maar uit het westen emigreren om IN Almelo zelf te gaan wonen....daar kan ik me dan weer niet zoveel bij voorstellen. :oo Al zit je er beter dan in Osdorp. Maar doe dan Deventer ofzo. Of Zutphen. Of desnoods Enschede of Oldenzaal.... En om Almelo heen moet je ook nog uitkijken. Ik stoot vast weer iemand voor het hoofd, maar Vroomshoop, Westerhaar-Vriezenveenschewijk, Vriezenveen.... %) %) %) Gelukkig voor TS ligt dat allemaal 2 uur van Den Haag en dus te ver weg. :D

Ja daar wil je ook niet zitten haha. Ik bedoel echt het buitengebied van Almelo zelf. Enter, Zenderen, Bornebroek kun je nog wel goed zitten.