Ellende is dat hij bvb. om 1 uur 's nachts nog een vrij droge luier heeft en dan 4 uurtjes later is het ineens gebeurd en is alles nat

Dus weet even niet zo goed wat we daar nu weer mee moeten. Ja minder drinken

Dromertje: Claimen dat "ze" niet meedoen aan commercie kom ik eigenlijk nooit tegen

Ik vind dat onvoorwaardelijk ouderschap gebeuren ook wel erg ver gaan, dat gezwets over dat je dreumes dan goed gehecht is als die zonder huilen gedag zwaait als je hem ergens achterlaat bij oppas / KDV of zoiets....

Of pas zat ik ook met mijn oren (ogen?) te klapperen toen ik op 1 of andere daarbij horende FB groep zat te lezen dat ze dan wel allemaal massaal hun kind onder de arm in de houdgreep nemen om tanden te poetsen, en dat je als ze huilen wel lekker goed kunt poetsen

Wel bijzonder in een groep waar men zich regelmatig zorgen maakt over of de meest simpele dingen geen trauma op zullen leveren. Maar ieder zijn ding toch, we gaan er maar vanuit dat een ieder ook maar gewoon zijn best doet en het goed probeert te doen

Dat verplicht vaccineren vind ik echt een grof schandaal. Iets met mensenrechten, recht op zelfbeschikking, lichamelijke integriteit en dat NIEMAND je mag dwingen tot het ondergaan van een medische handeling en al helemaal geen handelingen waar doden door vallen.
Bovendien is het onethisch om een ouder te dwingen om zijn kind in gevaar te brengen om (mogelijk!) een ander kind te beschermen.
En dan is er ook nog eens het gevaar van een glijdende schaal. Als de overheid je kan verplichten om te vaccineren, wat is dan de volgende medische behandeling waar ze je toe kunnen verplichten, zogezegd in het belang van de volksgezondheid?
Als we geen automatisch JA willen in het donorregister (dat je zelf eenvoudig weer naar NEE kan veranderen dus "no harm done" dan zéker geen verplicht vaccineren want dat gaat nog vele malen verder.