Waar zijn de fatsoenlijke mannen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 10:33

Wendy schreef:
Sunrise_ schreef:
Ik bedoel dit niet zo banketstaaf als het klinkt, maar ik denk wel dat er gemiddeld genomen ook gewoon meer leuke vrouwen dan leuke mannen zijn.

Nee joh! Ik denk alleen dat veel vrouwen hun eisenpakket nogal hoog hebben liggen. Want een kerel moet spannend zijn, leuk om naar te kijken, leuk in de omgang, maar tegelijkertijd ook fatsoenlijk en betrouwbaar. En juist dat matcht natuurlijk niet zo heel best met spannend.
Ik vind dat best wel eens jammer, ik heb een aantal heel leuke kerels in mijn omgeving die dus maar niet aan de vrouw komen. Ondertussen ook niet allemaal meer actief op zoek (moed opgegeven -O- ) maar eigenlijk gewoon eeuwig zonde.
Veel vrouwen zien die mannen vaak als leuke betrouwbare broer, maar niet als relatiemateriaal.

Zelf heb ik ook al jaren een fijne vent, hij houdt van allo allo :j

Hier sluit ik mij toch wel bij aan :j

Anoniem

Re: Waar zijn de fatsoenlijke mannen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 10:36

Ik had niet zozeer een hoog eisenpakket. Maar wist gewoon zeer goed wat ik wou.

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 10:39

romyloverrr schreef:
Wendy schreef:

Nee joh! Ik denk alleen dat veel vrouwen hun eisenpakket nogal hoog hebben liggen. Want een kerel moet spannend zijn, leuk om naar te kijken, leuk in de omgang, maar tegelijkertijd ook fatsoenlijk en betrouwbaar. En juist dat matcht natuurlijk niet zo heel best met spannend.
Ik vind dat best wel eens jammer, ik heb een aantal heel leuke kerels in mijn omgeving die dus maar niet aan de vrouw komen. Ondertussen ook niet allemaal meer actief op zoek (moed opgegeven -O- ) maar eigenlijk gewoon eeuwig zonde.
Veel vrouwen zien die mannen vaak als leuke betrouwbare broer, maar niet als relatiemateriaal.

Zelf heb ik ook al jaren een fijne vent, hij houdt van allo allo :j

Hier sluit ik mij toch wel bij aan :j

:j

Hier trouwens ook samen heel veel allo allo gekeken. :D

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 10:42

love_western schreef:
Ik had niet zozeer een hoog eisenpakket. Maar wist gewoon zeer goed wat ik wou.

Enige wat ik wist is dat ik van mannen met humor hou en een hoger EQ en niet van macho's. Heel klein lijstje.
Laatst bijgewerkt door Jis_ op 01-08-17 10:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 10:42

Palmera, je hebt een trend gezet. Ze moeten M*A*S*H en Allo Allo kijken :')

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 10:43

lieveli schreef:

_O-

Dat zijn de leukste

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 10:45

M*A*S*H moest ik even opzoeken, weet het weer. Kan niet anders dan dat mijn man dat ook gevolgd heeft.

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 10:46

Ik heb een super vent, maar gelukkig geen M*A*S*H en Allo Allo kijker :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 10:51

Ik heb mijn huidige vriend op m'n 18e ontmoet en ben nu 20! Supergelukkig samen en stapelgek op elkaar <3
Voor nu samen ook toekomstplannen en ik zie ons niet meer uit elkaar gaan :j (Nee dat weet je nooit zeker er je weet niet wat er kan gebeuren, maar met zo'n instelling denk ik er niet over ;) )

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 10:55

lieveli schreef:

Tuurlijk! :) Hoe hipper de man (lukt vast wel met deze series :+ ) hoe beter! :')

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 11:03

Tja, hoge eisen... Fatsoenlijke baan, zelfstandig en voor zichzelf (kunnen) zorgen, humor hebben en geen eikel zijn. Lijkt me vrij basis en toch is het gehalte mannen dat daar aan voldoet al miniem.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 11:05

BaileyMix schreef:
Tja, hoge eisen... Fatsoenlijke baan, zelfstandig en voor zichzelf (kunnen) zorgen, humor hebben en geen eikel zijn. Lijkt me vrij basis en toch is het gehalte mannen dat daar aan voldoet al miniem.

Ik denk dat je dan op de verkeerde plekken kijkt.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 11:06

lieveli schreef:
BaileyMix schreef:

Ik denk dat je dan op de verkeerde plekken kijkt.

Waar zitten ze dan -O-

Wiskey1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 11:06

Ik heb hier ook 'last' van. Ben ool nog maar 20 natuurlijk, en val niet zomaar op iemand van 20, maar blijkbaar is het type man wat ik interessant vind ook echt bagger. Daarnaast heel veel mannelijke collega's, maar wat die allemaal uitvreten, ook als ze een vriendin hebben, maakt ook dat ik ze totaal niet vertrouw. Maar dan weer het ding, de meeste mannen buiten mijn werkgebied vind ik weer niet interessant

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 11:07

Oh, de laatste man die ik date was trouwens wel fatsoenlijk. En toen was ik ook meteen stapelverliefd <3 Maar die wilde dus binnen nu en 5 jaar kinderen. Krijg je dat weer :7

Urbanus

Waar kijk jij? Denk dat we dat eerst eens moeten oplossen. :P

Op OKCupid zaten, toen ik single was, leuke mannen. Maar mijn leukste relaties komen toch echt uit de kroeg.

elenaMM77

lieveli schreef:
Ja maar dat kijkt hij niet zo trouw als MASH hoor :') Dit is echt z'n religie.

En TS, zoals Palmera het zegt, zo is het. Ik ben mijn man tegengekomen op een woensdagavond in een kroeg, net toen ik er eigenlijk doorheen zat met alle dates en faalhazen. Sterker nog, ik zat net te bedenken of ik maar mijn beste vriend moest strikken, als een soort van vangnet.

Geniet maar gewoon van daten en flirten en sjansen, voor je het weet zit je in een vinexwoning met je hubby en labrador en kijk je met weemoed terug op deze periode!

wordt dat weer uitgezonden? Waar? (grijnss, ook een liefhebber)

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 11:08

lieveli schreef:
Waar kijk jij? Denk dat we dat eerst eens moeten oplossen. :P

Op OKCupid zaten, toen ik single was, leuke mannen. Maar mijn leukste relaties komen toch echt uit de kroeg.

Kroeg, supermarkt, Tinder, straat ( :') ) opleiding/werk, via vrienden...

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 11:11

BaileyMix schreef:

Ik denk dat het er meer zijn dan je zou denken :j
Alleen dan moet je er wel oog voor hebben.

Twee voorbeelden:

Voldoet een automonteur met een eigen huisje, goed gevoel voor humor, sociaal sterk en absoluut betrouwbaar daar aan volgens jou?

Of een hoogopgeleide man die veel vrijwilligerswerk doet voor een stichting, woont op een eigen huurflatje, bezig is met het opzetten van een eigen zaak, sportief, maar wel met een lichte handicap? En ontzettend prettig in de omgang...

Zomaar twee voorbeelden van mannen in mijn omgeving waarvan de ene nog nooit een relatie heeft gehad en de ander slechts een paar maanden een relatie heeft gehad. Gewoon leuke mannen waar in essentie niks mis mee is. Maar veel vrouwen zien ze niet staan :n

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 11:13

elenaMM77 schreef:

We hebben de DVD box :(:)

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 11:17

Wendy schreef:
BaileyMix schreef:

Twee voorbeelden:

Voldoet een automonteur met een eigen huisje, goed gevoel voor humor, sociaal sterk en absoluut betrouwbaar daar aan volgens jou?

Of een hoogopgeleide man die veel vrijwilligerswerk doet voor een stichting, woont op een eigen huurflatje, bezig is met het opzetten van een eigen zaak, sportief, maar wel met een lichte handicap? En ontzettend prettig in de omgang...

Zomaar twee voorbeelden van mannen in mijn omgeving waarvan de ene nog nooit een relatie heeft gehad en de ander slechts een paar maanden een relatie heeft gehad. Gewoon leuke mannen waar in essentie niks mis mee is. Maar veel vrouwen zien ze niet staan :n

Poh, je hebt gelijk. Dus wel hoge eisen :+ Het zou eraan liggen of de automonteur en ik op hetzelfde denkniveau zitten en wat voor lichte handicap. Maar heel eerlijk, nee, dan zou inderdaad iemand anders de voorkeur hebben.

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 11:18

lieveli schreef:
elenaMM77 schreef:

shoot, daar ging mijn goede hum weer :')
* humt nog even verder: suicide is painless, it brings on many changes**

Wiskey1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 11:21

Wendy schreef:
BaileyMix schreef:

Twee voorbeelden:

Voor mij zou dat echt aan de klik liggen. Heb ook genoeg vrienden en collega's waar ik nooit op zou vallen, maar die verder ook echt heel tof zijn, ook zeker niet lelijk, maar toch vind ik ze noet leuk. Bij mij moet iemand 'iets' hebben, maar wat dat iets is weet ik zelf ook niet. Ik zie iemand en dan denk ik, die is leuk

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 11:23

lieveli schreef:
elenaMM77 schreef:

Ik heb 'Allo 'Allo t/m seizoen 7 op DVD :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 11:27

@Irkoontje precies wat jii zegt :)

Er is een verschil tussen iemand aantrekkelijk vinden voor het oog en aantrekkelijk voor het hart :)

Ik ken ook genoeg leuke/knappe/gezellige mannen, maar allemaal niet op zo'n level dat ik er een relatie mee zou willen ;)