Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Lente schreef:Dank jullie wel voor de lieve reacties. Ze ligt nu even te slapen maar verder verveelt ze zich te pletter. Ze mag heel af en toe even op haar mobiel maar niet te lang. De muziek die ze normaal luistert bonkte nu teveel in haar hoofd...
Ik lees wat voor maar verder weet ik het niet zo goed. Hebben jullie nog tips wat leuk is om te doen als je bijna 11 bent en een flinke hersenschudding hebt?
Maar is misschien een beetje te moeilijk met die geklutste hersenen? Warboel schreef:Kan ze een beetje Engels al? Ik heb Harry Potter in het Engels die ik je zo op kan sturen, geen Nederlandse luisterboeken helaasMaar is misschien een beetje te moeilijk met die geklutste hersenen?
Ja precies gewoon iets heel simpels, ik heb veel op de bank gelegen met m'n ogen dicht en dan de tv gewoon zachtjes aan.
Jolien87 schreef:Warboel schreef:Kan ze een beetje Engels al? Ik heb Harry Potter in het Engels die ik je zo op kan sturen, geen Nederlandse luisterboeken helaasMaar is misschien een beetje te moeilijk met die geklutste hersenen?
Ja precies gewoon iets heel simpels, ik heb veel op de bank gelegen met m'n ogen dicht en dan de tv gewoon zachtjes aan.
Hihi tegelijk hetzelfde aanbod.
Haha! Nouja, genoeg Harry Potter te luisteren dus in ieder geval