Mijn meisje vanuit een boom in het ziekenhuis

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

ElCamino

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 13:06

owww wat een nare val..... gelijk schiet die reclame van KPN (?) door me hoofd...dat jongetje in die hoge boom die zijn moeder belt en de locatie doorgeeft.... brrrrrr Gelukkg zat ze niet zo hoog!!

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 13:07

Lente schreef:
Dank jullie wel voor de lieve reacties. Ze ligt nu even te slapen maar verder verveelt ze zich te pletter. Ze mag heel af en toe even op haar mobiel maar niet te lang. De muziek die ze normaal luistert bonkte nu teveel in haar hoofd...

Ik lees wat voor maar verder weet ik het niet zo goed. Hebben jullie nog tips wat leuk is om te doen als je bijna 11 bent en een flinke hersenschudding hebt?

Mijn vriend heeft een paar maanden geleden ook een hersenschudding gehad. Spelen met de hond.. hij dook tegelijk met de hond(Engelse stafford) naar voren om een speeltje te pakken.. En dat resulteerde in een kopstoot.
De plek is nog steeds licht gevoelig. Maar het niks doen is iets waar hij ook knettergek van werd. Hij werd snel moe, alles koste veel meer energie. Hij lag meestal een beetje doelloos tv te kijken, en tussendoor slapen. Dat werd beter na een week of twee. winkels/boodschappen waren een ramp. Hij raakte dan ook echt een beetje in paniek omdat alles zo druk was. En hij liep graag samen met mij met de honden. Maar het liefst 1 voor 1. Want met twee als ze flink speelden of een beetje renden samen kon ie daar heel onrustig van worden. Van de andere kant, als ze lief waren ontspande het hem goed.

Beterschap!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 13:07

Luisterboek heb ik zelf ook al aan gedacht. Ik denk dat er zo maar even iemand langs de bieb moet...

Met ons gaat het wel goed. Bekaf want slecht geslapen en nog een beetje emotioneel wiebelig want het had zoveel fouter kunnen aflopen.

Vriendinnetje komt zometeen even langs met haar vader dus ik ben benieuwd. Dat meisje was gisteravond echt aan het huilen van de schrik maar ook het schuldgevoel omdat het haar idee was om in die boom te klimmen. Maar ja... Ik klom op die leeftijd ook in bomen, gewoon nooit de pech gehad dat er een tak afbrak. Ze had Jorja nog gewaarschuwd maar het was te laat. Het was nog een dikke tak die afbrak ook.

Mijn andere twee kinderen zijn wel weer redelijk geland. Ze hebben dikke complimenten gekregen dat ze zo ontzettend lief en bezorgd waren. Ik ben heel trots op alle drie.

Oh warboel tv zachtjes aan vind ik ook een goed idee. Eens kijken of we de tv van zolder kunnen slepen met een bekend dvd'tje op of zo!

Warboel

Re: Mijn meisje vanuit een boom in het ziekenhuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 13:10

Kan ze een beetje Engels al? Ik heb Harry Potter in het Engels die ik je zo op kan sturen, geen Nederlandse luisterboeken helaas :+ Maar is misschien een beetje te moeilijk met die geklutste hersenen?

Ja precies gewoon iets heel simpels, ik heb veel op de bank gelegen met m'n ogen dicht en dan de tv gewoon zachtjes aan.

tamary

youtube, zoeken op bob ross. Is schilderinstructie (landschappen), en heeft een heel fijne stem om naar te luisteren. Zat mensen gebruiken het als ontspanning/slaapmiddel.

Jolien87

Ooh wat een schrik zeg! En wat een geluk heeft ze gehad.

Kan ze een beetje Engels? Ik heb alle luisterboeken van Harry Potter in het Engels, die kun je zo krijgen alleen als ze geen Engels verstaat dan heeft ze daar weinig aan.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 13:11

Warboel schreef:
Kan ze een beetje Engels al? Ik heb Harry Potter in het Engels die ik je zo op kan sturen, geen Nederlandse luisterboeken helaas :+ Maar is misschien een beetje te moeilijk met die geklutste hersenen?

Ja precies gewoon iets heel simpels, ik heb veel op de bank gelegen met m'n ogen dicht en dan de tv gewoon zachtjes aan.

Hihi tegelijk hetzelfde aanbod. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 13:11

Op youtube vind je ook veel luisterboeken! :j

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 13:12

Jolien87 schreef:
Warboel schreef:

Hihi tegelijk hetzelfde aanbod. :')

_O- Haha! Nouja, genoeg Harry Potter te luisteren dus in ieder geval :P

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 13:14

En ik heb Harry Potter en Narnia in het Nederlands. Wil ze je gerust opsturen met nog wat andere leuke bezigheden.

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 13:17

Wat een lieve aanbiedingen! *\o/*

topsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 13:19

De app Storytel heeft op het moment ook de eerste 2 weken gratis uitproberen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 13:34

Wat lief van jullie! Helaas is haar Engels nog niet heel goed maar het zijn wel fijne boeken om de luisteren in het Engels. Stephen Fry dacht ik? <3

Romy, ze is gek op Narnia (en Harry Potter) dus heel graag! Wat lief!!

Neon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 13:37

Zo dat is schrikken zeg... beterschap

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 13:38

Probeer haar heel duidelijk te maken dat ze echt heel veel moet rusten, lezen gaat vaak moeilijk. Ze heeft een hele fikse hersenschudding gezien het overgeven dus niet te licht over denken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 13:42

Ze gaat inderdaad genoeg rusten. Net al even geslapen, nu mag ze heel even een klein filmpje kijken (10 minuten) en dan weer even rust. Ze voelt het gelukkig zelf ook goed aan.

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 13:45

Heb tot nu toe hp en de geheime kamer en hp en de vuurbeker compleet. De andere missen 1 cd. Zal nog even verder zoeken, maar PB je adres alvast.

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 13:48

Storytel is idd eerste 14 dagen gratis! Staan ook veel Nederlandse boeken op..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 13:49

Romy je bent een schat!

jolmer20

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 14:09

Jeetje wat eng zeg!
Beterschap voor je dochtertje!
En wat een lieve aanbiedingen! +:)+

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 14:31

Ik zag vorige week bij kruidvat luisterboeken in de aanbieding.

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 14:35

Pakketje is onderweg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 14:41

Ontzettend lief!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 14:43

Oh jeetje wat een schrik! Gelukkig is ze er goed vanaf gekomen. Veel beterschap!

Djeradalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 14:45

Zo dat is schrikken! Gelukkig nu weer lekker thuis. Geen idee wat ze nu kan doen, ik zelf kon na een zware hersenschudding een week lang alleen maar spugen, slapen en geen licht verdragen.