Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Tazzey schreef:Wendy schreef:
Wat maakt dat nou uit? Dat zien ze echt niet hoor![]()
Heeft manlief 2 weken geleden ook gedaan op de bruiloft van zijn zus. Gewoon eigen trouwpak aan, ander overhemd, andere stropdas, geen gilet, wel jasje. Hij draagt zijn trouwpak trouwens ook vaak op zijn werk, dat is vast nog veel minder done
![]()
Mooie manier om meer pakken te verkopen, dat wel![]()
Ik zou het wel degelijk zien, en mijn vriendin zag het op haar huwelijk ook toen een van de gasten zijn trouw kostuum droeg. Zij was echt niet blij daarmee.
Zo'n dag is toch veel te bijzonder om je te gaan ergeren aan de kleding van een ander?
Tazzey schreef:Wendy schreef:Wat maakt dat nou uit? Dat zien ze echt niet hoor![]()
Heeft manlief 2 weken geleden ook gedaan op de bruiloft van zijn zus. Gewoon eigen trouwpak aan, ander overhemd, andere stropdas, geen gilet, wel jasje. Hij draagt zijn trouwpak trouwens ook vaak op zijn werk, dat is vast nog veel minder done
![]()
Mooie manier om meer pakken te verkopen, dat wel![]()
Ik zou het wel degelijk zien, en mijn vriendin zag het op haar huwelijk ook toen een van de gasten zijn trouw kostuum droeg. Zij was echt niet blij daarmee.
echt geen probleem hoor. Iedereen die al getrouwd is draagt zijn trouwpak op een volgende bruiloft.
Als je hem al niet naar een bruiloft aan kan, kan je hem al helemaal niet naar een simpel feestje aan. En dan is naar je werk helemaal not zeker?
Dát is me wel altijd bij gebleven. Maar verder heb ik geen idé wat iedereen aan had.
En of ze dat al dan niet al eens eerder aan gehad hadden.
bruintje123 schreef:Maar dan moet je weten dat de bruid in het donkerblauw is.
Mijn schoonzusje is ook in het donkerblauw getrouwd en ze was prachtig! Maar niemand wist dat.

Ayasha schreef:Mensen die moeite hebben met bepaalde kleuren kunnen dat vaak ook prima verwerken in de uitnodiging in de zin van: *kleur* is vandaag enkel voor het bruidspaar!
safina schreef:Ayasha schreef:Mensen die moeite hebben met bepaalde kleuren kunnen dat vaak ook prima verwerken in de uitnodiging in de zin van: *kleur* is vandaag enkel voor het bruidspaar!
Ieuw, vreselijk, zo'n tekst. Ik vind een thema best leuk en daar doe ik ook altijd wel mijn best voor, mits binnen het redelijke. Maar een bruidspaar dat een bepaalde kleur voor zichzelf wil en dat op de uitnodiging gaat schrijven: neh, komt op mij een beetje obsessief en zeikerig over.
Maar ieder zn meug natuurlijk....
Liselot schreef:Waarom? Het is de dag van het bruidspaar en dan mag je echt wel aangeven wat je wil.
Zouden jullie deze jurk te wit vinden overigens?
Bedoel; er zijn dan nog honderden kleuren die je wel kan nemen 
mijn jurk was echt een trouwjurk model dus ik was niet te missen als bruid