Verhuisdagenverlof

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

dromertje2

Re: Verhuisdagenverlof

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 18:23

Je baas kan moeilijk heel de maand augustus vrij houden voor u.

Maar misschien is het opgelost en mag je hen dankbaar zijn voor hun flexibiliteit en wil om het in ordevte maken voor u.

Bridleless

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-17 18:59

@Dromertje2,
Vandaar dat ik ook pas verlof heb aangevraagd toen ik de data zeker wist, en dat was dus anderhalve week geleden. Mijn deli collega zei ook dat ik het op tijd heb aangevraagd (4 weken van tevoren). Dus in principe heb ik alles goed gedaan. Het is alleen een onhandige maand gezien de zomervakantie. Vandaar dat ik mijn baas er al wel op de hoogte ervan heb gebracht zodra dat huurcontract rond was ;)

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 18:59

Sjonge, een en ander verandert de zaak wel. Welkom in de werkende grotemensenwereld :Y)

Zulke dingen moet je gewoon onderling met je collega's regelen en niet gelijk gaan miepen waar je wel of geen recht op hebt.
Komt altijd wel goed hoor met ruilen. En anders niet en heb je pech, en moet je die andere dingen anders regelen :)

Bridleless

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-17 19:01

cobiie schreef:
Zoals verwacht heb je in mei dus helemaal geen exacte datum aangegeven, maar enkel globaal erover gehad.
Had je werkelijk verwacht dat je manager de verlof van anderen zou afkeuren omdat mogelijk jij in die periode niet beschikbaar zou zijn?

Slimste is om zo snel mogelijk een collega proberen te vinden die met je kan ruilen qua dienst.

Ik heb ook niet tegen hem gezegd dat hij dan vrij moest houden voor mij die maand. Ik heb hem alleen op de hoogte gebracht zodat het tegen de tijd dat ik wel de exacte data binnenhad, het niet opeens vanuit het niets uit de lucht kwam vallen voor hem ;)

Bridleless

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-17 19:03

verootjoo schreef:
Sjonge, een en ander verandert de zaak wel. Welkom in de werkende grotemensenwereld :Y)

Zulke dingen moet je gewoon onderling met je collega's regelen en niet gelijk gaan miepen waar je wel of geen recht op hebt.
Komt altijd wel goed hoor met ruilen. En anders niet en heb je pech, en moet je die andere dingen anders regelen :)

Haha daar ben ik inmiddels ook achtergekomen :')

Ga ik ook doen als ik inderdaad ingepland word die dagen. Dat weet ik a.s. dinsdag of woensdag. :)

Bonnyyyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-17 10:28

Hoe is het afgelopen ts

Bridleless

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-17 17:42

Ik heb vrij gekregen van mijn werk. Er waren 4 andere collega's die week beschikbaar om te werken, dus ze hebben het makkelijk kunnen invullen dat rooster.

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-17 17:43

Fijn dat het uiteindelijk goedgekomen is. Succes met de verhuizing. :)

Bonnyyyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-17 17:59

Fijn ts

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-17 19:23

Fijn dat het in orde is gekomen. Zo zie je maar dat je niet direct van het slechtste moet vanuit gaan.