Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
juliomariner schreef:Ik ben eens uit nood bij een parkeerplaats met zo'n wc hok langs de Duitse autobahn gestopt.
Hoe ze het voor elkaar kregen weet ik niet maar de stront zat tegen de achterwand van de toiletpot. Hoe je fysiek zo iets voor elkaar krijgt vraag ik mij nog steeds af. Dat was dus eens maar nooit weer. Ik ga nu wel naar een Raststatte waar je dan 1 euro moet betalen (zie je trouwens als korting op een kop koffie terug krijgt). Dan weet ik tenminste zeker dat de toiletten schoon zijn.
Telpeva schreef:Laatst ben ik er een tegengekomen in Nederland (Rosada geloof ik? Don't shoot me if I'm wrong) waar ik van stond te kijken. Alles was goed schoon hoor, maar er stonden 2 toiletpotten in dezelfde ruimte, zodat je gezellig met je kindje of samen met je vriendin tegelijkertijd in hetzeldde hokje kan plassen... ofzo? Waaaarom?
secricible schreef:Leo schreef:Ooh wat een verhalen soms!
Ik moest in de VS hard lachen om wwn bordje bij de wc met icoontjes van bijv een hurkend puppetje bovenop de bril..., dat dat niet toegestaan was. Daaronder een vergelijkbaar icoon: don't use floor. Use toilet.
Whut?![]()
![]()
Vergeten een foto van het bordje te maken.
Edit:
De openbare toiletten in de parken in de VS vond ik over het algemeen ook echt verrassend schoon!!
Maar dit is dus vanwege de chinezen/aziaten. Die zijn geen zitpotten gewend. De chinese kinderen hebben zelfs een broek met een scheur in het kruis aan en hurken waar ze staan om te plassen, poepen doen ze dan wel nog boven een put oid.
In de steden wordt dat nu wel wat beter gelukkig, maar buiten de stad is dat echt nog volledig normaal.
Telpeva schreef:Laatst ben ik er een tegengekomen in Nederland (Rosada geloof ik? Don't shoot me if I'm wrong) waar ik van stond te kijken. Alles was goed schoon hoor, maar er stonden 2 toiletpotten in dezelfde ruimte, zodat je gezellig met je kindje of samen met je vriendin tegelijkertijd in hetzeldde hokje kan plassen... ofzo? Waaaarom?
Inoterry schreef:Telpeva schreef:Laatst ben ik er een tegengekomen in Nederland (Rosada geloof ik? Don't shoot me if I'm wrong) waar ik van stond te kijken. Alles was goed schoon hoor, maar er stonden 2 toiletpotten in dezelfde ruimte, zodat je gezellig met je kindje of samen met je vriendin tegelijkertijd in hetzeldde hokje kan plassen... ofzo? Waaaarom?
Was dat geen bidet dan?
Inoterry schreef:Telpeva schreef:Laatst ben ik er een tegengekomen in Nederland (Rosada geloof ik? Don't shoot me if I'm wrong) waar ik van stond te kijken. Alles was goed schoon hoor, maar er stonden 2 toiletpotten in dezelfde ruimte, zodat je gezellig met je kindje of samen met je vriendin tegelijkertijd in hetzeldde hokje kan plassen... ofzo? Waaaarom?
Was dat geen bidet dan?