"ik heb het idé dat wij niet op één lijn zitten betreffende fatsoensnormen, het lijkt me beter dat je me niet meer contacteert."
Duidelijk en kort.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
sflj schreef:anjali schreef:...Er zijn 5 miljard mensen op aarde waarvan meer dan de helft mannen...
Helaas... er zijn meer vrouwen dan mannen.
_Tara_ schreef:Het is net alsof ik berichtjes van mezelf zit te lezen... Ik ben net zo TS. Ondanks dat ik heel goed weet dat het nooit wat gaat worden of dat diegene gewoon nooit meer wat gaat laten horen, toch hoop houden. Naïef, goedgelovig enz enz.
Keertje iemand gehad, op vakantie leren kennen, helemaal verliefd allebei. Toen ik weer thuis was elkaar hele dag appen en skypen wanneer we konden. We hadden al een plan gemaakt voor wanneer ik weer naar hem zou gaan, tickets waren bijna geboekt. Toen liet hij ineens niks meer horen. Nooit meer wat van gehoord ook.
AmazingGirl schreef:Heb nu gewoon bijna spijt dat ik zo "goedgelovig" ben geweest en dat ik niet wat harder naar hem ben geweest...
Bijna het gevoel alsof ik met me heb laten sollen en dat "plezier" gun ik hem weer niet...
Maar aan de andere kant ben ik wel altijd eerlijk geweest en heb ik op dat moment gedaan wat toen goed voelde voor mij...
Ik moet wat harder worden denk ik
maura schreef:AmazingGirl schreef:Heb nu gewoon bijna spijt dat ik zo "goedgelovig" ben geweest en dat ik niet wat harder naar hem ben geweest...
Bijna het gevoel alsof ik met me heb laten sollen en dat "plezier" gun ik hem weer niet...
Maar aan de andere kant ben ik wel altijd eerlijk geweest en heb ik op dat moment gedaan wat toen goed voelde voor mij...
Doe maar niet, de wereld is al hard genoeg. Als je toch iets wilt leren, leer dan maar om zonder de bevestiging van anderen bewust kwetsbaar te durven zijn. Weet dat je prima voor jezelf kunt zorgen, ook emotioneel. Onderzoek de vraag waarom jij zo nodig antwoord wilt krijgen op de vraag waarom hij geen antwoord gaat geven op de vraag waarom hij doet wat hij doet. Dat lijkt me vele malen nuttiger en interessanter voor jezelf dan een antwoord van hem. Dat antwoord zal namelijk voor jou altijd onbevredigend zijn, omdat jij zelf altijd anders zou handelen.
Vertrouw op jezelf, realiseer je dat we allemaal wel eens een blauwtje lopen (en dat dat verder ook geen wereldschokkend drama is) en zet het zelfsaboterende gevoel dat je met je hebt laten sollen om in de nuchtere conclusie dat jullie kennelijk gewoon geen goede match zijn. Geen kwade opzet, geen "plezier" dat niet gegund hoeft te worden, maar simpelweg twee mensen met dermate grote verschillen in opvatting van wat een prettige manier is om met elkaar om te gaan dat een blijvende liefdesrelatie er niet in zit. Je wordt onzeker van hem en vertrouwt hem niet, ongeacht de vraag of hij 'into you is', kun je je afvragen of jij wel echt 'into him' bent.
Jij bent eerlijk geweest en hebt steeds gedaan wat goed voelde voor jou, blijf dat vooral doen. Dat dit je soulmate niet was, is gewoon pech. Kop op, volgende keer beter (absoluut een cliché, maar een cliché is in de regel een cliché omdat er minstens een dikke kern van waarheid in zit).
AmazingGirl schreef:Denk dat ik van het hele gebeuren dat feit nog het ergste vind. Gewoon met opzet niets meer van je laten horen. Ik vind dat al onbeleefd als je 1 date hebt gehad, maar als je elkaar al een keer 10 gezien hebt... kom op zeg.
En ik kan dan heel moeilijk verkroppen dat ik die reactie dan ook nooit ga krijgen. Dat vind ik zo irritant van mezelf. Want t liefste zou ik alles in het werk stellen om die reactie te krijgen. Van WAAROM doe je dit? Maar wat ik heb aan die reactie, helemaal niks! Ik schiet er totaal niets mee op. Iemand moet dat gewoon uit zichzelf doen en daar moet ik niet om smeken.
Dus daarom maar goed dat ik z'n nummer verwijderd heb... anders had ik dit weekend sowieso weer iets gestuurd
AmazingGirl schreef:Heb nu gewoon bijna spijt dat ik zo "goedgelovig" ben geweest en dat ik niet wat harder naar hem ben geweest...
Cyrilletje schreef:Komt bij mij over alsof hij meerdere hengeltjes uit heeft staan. Heeft hij even geen vangst, dan zoekt hij weer contact, maar zodra hij een ander aan de haak heeft geslagen hoor je niets meer. Ik kan het fout hebben hoor, maar bij mij gaan bij dit soort gedrag een aantal belletjes rinkelen. Wat je wilt doen ligt eraan of je wilt wachten tot hij jou weer interressant genoeg vindt of dat je zoiets hebt van;er zijn meer vissen in de zee!