vriend appt met ex

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 19:12

Ketaki schreef:
Zoolgangster schreef:
Als mijn kerel zo met zijn ex omging, zou ik me ernstig afvragen in hoeverre zijn ex een ex is...

ze zeggen niet voor niets,

de beste seks is met je ex.

ik heb het idee, dat de ( ex)vriend van ts ook zo denkt :r :r :r :r :r

Oke, hier kreeg ik even kippenvel van het idee... dat ik weer met mijn ex zou moeten.. Brrrr.

Ketaki

Re: vriend appt met ex

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 19:15

ik heb die uitdrukking geregeld gehoord.

ik zou het echt niet meer kunnen, met mn exen.

bah bah.

ze zijn niet voor niets een ex ;)

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 19:20

Snorlex schreef:
Inderdaad, nog contact hebben met een ex is prima. Maar hele gesprekken dagenlang met dergelijke vragen? Ik zou daar ook mijn vraagtekens bij hebben.

Ik app mijn exen wel eens rond verjaardagen of maak een kort praatje als we elkaar tegenkomen. Idem voor mijn vriend met zijn exen. Maar dergelijke lange gesprekken en teksten als "wat als ik vrijgezel zou zijn" komen niet voorbij.

precies dit ^
helemaal mee eens.
Je kan normaal contact hebben met een ex, maar daar komen dat soort gesprekken niet in voor.

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 20:22

RoyceMack schreef:
Ketaki schreef:

ze zeggen niet voor niets,

de beste seks is met je ex.

ik heb het idee, dat de ( ex)vriend van ts ook zo denkt :r :r :r :r :r

Oke, hier kreeg ik even kippenvel van het idee... dat ik weer met mijn ex zou moeten.. Brrrr.

Ach, ik heb wel een aantal ex-en waarbij ik er geen moeite mee zou hebben om ze weer een keertje toevallig in mijn bed tegen te komen.
Als ze verder hun mond maar houden en niet nadenken. :+

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 08:30

Palmera schreef:
Ach, ik heb wel een aantal ex-en waarbij ik er geen moeite mee zou hebben om ze weer een keertje toevallig in mijn bed tegen te komen.
Als ze verder hun mond maar houden en niet nadenken. :+

:))

TS hoe is het daar?

Kimmm_1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-17 20:57

Heb hem vanaf maandag al niet meer gezien, leven op dit moment erg langs elkaar heen ivm ons werk. Dus meer dan wat app contact en een keertje bellen heb ik hem nog niet gesproken

En wat de meeste zeggen over de relatie verbreken enz. dat is voorlopig nog niet aan de orde.
Binnenkort maar eens weer verder vragen/praten.

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 21:03

topsylover schreef:
Lees ik daar hij aan haar heeft gevraagt dat als hij geen relatie zou hebben met mij of zij dan weer wat wou beginnen met hem. = Ik wil je eigenlijk terug maar ik wil het eerst zeker weten of het wat wordt voordat ik TS dump.

Ik zou er ook geen goed gevoel bij hebben.

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 16:48

Hoe gaat het nu ts?

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-17 19:23

TS, hoe gaat het inmiddels in de relatie?

ik heb niets meer gelezen hier.
is er al een update beschikbaar :o :o :o

Art_ofLiving

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-17 18:49

Ik zou dit echt niet willen. Ik snap ook niet dat mensen vrienden blijven met hun ex (als dat een serieuze relatie was) terwijl ze nu een andere partner hebben. Waarom zou je je leven willen bespreken/delen met een ex? Helemaal je hart luchten hoor je bij je partner te doen.. daar ben je mee samen :)

TS, ik zou een heel duidelijk standpunt innemen hierover (gewoon wat jij er zelf van vind) en je niet laten ompraten mocht je vriend het willen afzwakken. De vragen die hij haar stelde ('zou je iets met me willen als ik geen vriendin had'), daar gaan bij mij alarmbellen af.

En sterkte voor jou, het is een vervelende situatie en kan me ook voorstellen dat het je en beetje pijn doet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-17 19:02

Ik ga nu even iets van mijn ex vertellen dat zeg ik niet om je (ts) bang te maken, maar mijn ex werd ook lastig gevallen door zijn ex, zij was obsessed en wou hoe dan ook nog eens afspreken om te "praten". Wij woonden bijna samen ik was er altijd, tussendoor eens een avondje thuis.
Die ene dag ik naar huis hij moest studeren en zich concentreren, ik woonde nog begeleid en was ook verplicht daar af en toe mijn gezicht te laten zien. Een avondje, de volgende middag stond ik er weer.
Hij had een cake gebakken, wat hij nooit deed en ik merkte dat er iets was.
Hij moest me wat vertellen trok me mee op de bank en vertelde half huilend dat z'n ex de avond er voor langs was geweest om te "praten" , ze hielt maar niet op met hem lastig vallen dus om er af te zijn had hij haar uitgenodigd (ook nog eens gelogen tegen mij dus), ze had in het trappenhuis haar enkel verstuikt waarop hij dus een koude doek op haar enkel heeft gelegd en zij met haar enkel omhoog bij hem op schoot hing (hij had notabene 2 banken...), ze zijn "zomaar ineens" gaan zoenen en vervolgens in bed aanbeland, ja seks dus..
Ergens "tijdens" had ie zich wel beseft dat hij een vriendin had maar hebben ze het maar wel afgemaakt.
Hij zou het nooit weer doen en haar nooit weer zien.
Ik heb hem met mijn domme kop vergeven, hij was alles wat ik op dat moment had ik was echt vreselijk toen.. 2 week later was ik weer thuis, maar de keren dat ik weg was bleef ik hem bellen en controleren. Hij belde me toen 's avonds laat met de boodschap het is uit, ik hou wel van je maar gewoon als vrienden niet genoeg voor een relatie, heb ik ook nooit gedaan.
Resultaat? Ik een half jaar zwaar depressief. Klinkt overdreven maar ik woonde begeleid was daar doodongelukkig, had geen vrienden, door hem weinig contact meer met m'n ouders etc..

Mijn ex nu (sinds kort) had ooit ook contact met zijn ex via de app, heeft ie wel eerlijk verteld maar hij wist van mijn verleden, toen hebben we hier goed over gepraat, ik appte heel af en toe ook wel met een "ex" maar dat is een ex die ik nu al zo'n 20 jaar ken en 2 maand verkering mee heb gehad 11 jaar geleden.. Zijn ex was de ex voor mij zeg maar.. We hebben toen afgesproken dat we tegen beide exen zouden zeggen dat we het verleden laten voor wat het is en voor elkaar gingen maar daarin contact met je ex niet hoort. Beide dus ook nooit weer contact gehad met de exen.

Zo hoort het wat mij betreft, helemaal als jij aangeeft ik wil niet dat zij hier over de vloer komt, als wel ben ik er bij en hij vind dat onzin, zou ik wel echt sceptisch worden, maar ik heb dan ook dit mee gemaakt waardoor bij mij de nekharen omhoog gaan staan als ik dit lees :x

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-17 19:14

Ts, ik zou heel nieuwsgierig zijn naar de hele conversatie. Misschien is je vriend bevestiging nodig dat hij nog goed in de markt ligt, wil hij je een beetje jaloers maken, weet ik veel. Maar hij heeft het je laten lezen, hij doet er blijkbaar absoluut niet geheimzinnig over en heeft misschien niet eens door dat jij het even niet meer weet. Ga gewoon het gesprek aan, vraag of je de hele conversatie mag lezen en oordeel dan of het inderdaad serieus een fikse bedreiging voor je relatie is.

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-17 19:23

Mijn vriend is dan gelukkig wel zo'n persoon die geen contact meer met zijn exen heeft en de meeste haat hij ook. :o

Als hij gesprekken heeft met meiden die mij niet aanstaan zeg ik dat gewoon. Ik ben ook erg monogoom,dus dat kan ik niet hebben, hij is precies hetzelfde.
Laatst was er een meisje die heb in zijn status had gezet met mijn verjaardag als datum. Bleek hij niks vanaf te weten en hij is ontzettend boos op dat meisje geworden omdat ik natuurlijk helemaal van streek was. Ze waren goeie vrienden, nu niet meer.

Vraag aan je vriend waarom hij die vraag heeft gesteld en of hij dat normaal vindt. Zeg dat jij het niet begrijpt.

Succes...

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-17 19:31

@Always: Er is wel een verschil tussen monogaam en jaloers hoor...

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-17 19:48

AlwaysH schreef:
Mijn vriend is dan gelukkig wel zo'n persoon die geen contact meer met zijn exen heeft en de meeste haat hij ook. :o

Als hij gesprekken heeft met meiden die mij niet aanstaan zeg ik dat gewoon. Ik ben ook erg monogoom,dus dat kan ik niet hebben, hij is precies hetzelfde.
Laatst was er een meisje die heb in zijn status had gezet met mijn verjaardag als datum. Bleek hij niks vanaf te weten en hij is ontzettend boos op dat meisje geworden omdat ik natuurlijk helemaal van streek was. Ze waren goeie vrienden, nu niet meer.

Vraag aan je vriend waarom hij die vraag heeft gesteld en of hij dat normaal vindt. Zeg dat jij het niet begrijpt.

Succes...

Ik vind dit echt heel ongezond. Hij háát zijn exen? Is hij 15? En die jaloezie, zit dat je niet vreselijk in de weg?

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-17 19:58

Nee hoor, maar aangezien we beiden nog op school zitten gaan we gewoon met jongens en meiden om :)

Ik merk juist dat onze relatie heel goed is zo. :D

@djuulsie, dat begrijp ik, anders had ik wel jaloers gezegd. Lijkt me vanzelfsprekend dat ik mag zeggen wat ik wil toch? :P

Edit: wbt haten van exen. Dat heeft toch wel heel logische redenen en als je het vreemd vindt mag je me pb doen. Vmbo scholen zijn hele vreemde plaatsen.

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-17 19:59

Je zegt zelf dat je monogaam bent en het daarom niet kan hebben dat hij met andere meiden praat?? Maar goed, offtopic.

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-17 20:01

djuulsie schreef:
Je zegt zelf dat je monogaam bent en het daarom niet kan hebben dat hij met andere meiden praat?? Maar goed, offtopic.

Ja, ik ben heel gevoelig. Ik ben niet bang dat hij vreemd dgaat oid, dat zit goed. Heb eventueel een linkje maar dan doe je maar pb.

Is niet mijn topic, dus wil verder ook niet ingaan op jullie. Deel gewoon wat in mijn ogen logisch is en ts helpt of bijbrengt.

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-17 22:11

Art_ofLiving schreef:
Ik zou dit echt niet willen. Ik snap ook niet dat mensen vrienden blijven met hun ex (als dat een serieuze relatie was) terwijl ze nu een andere partner hebben. Waarom zou je je leven willen bespreken/delen met een ex? Helemaal je hart luchten hoor je bij je partner te doen.. daar ben je mee samen :)

Ik heb zelfs mijn zaak samen met mijn ex. ;)

Er is toch niets mis met bevriend blijven met een ex? Natuurlijk is dat niet altijd mogelijk. Maar: als het als geliefden niet werkt, om wat voor een reden dan ook, hoef je elkaar toch niet direct te haten en/of uit je leven te bannen?
Mijn exen zijn allemaal een deel van mijn leven geweest. In mooie en minder mooie momenten waren ze erbij. Moet ik mijn halve leven dan maar behandelen alsof het nooit bestaan heeft?

En natuurlijk jank ik mijn zware problemen niet uit in de armen van mijn ex, daar is mijn huidige partner voor. :) Maar ik kan ze gelukkig wél oprecht feliciteren met de geboorte van een eerste kind, en daarbij weet zowel de ex als ik dat hij dat voor hem mooie moment met mij nooit had meegemaakt. Dat is dat mooie moment wat hij met zijn nieuwe liefde heeft, en dat gun ik van harte.

farahdiba46

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-17 22:28

Rok omhoog en heul hard rennen.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-17 23:57

Palmera schreef:
Art_ofLiving schreef:

Ik heb zelfs mijn zaak samen met mijn ex. ;)

Er is toch niets mis met bevriend blijven met een ex? Natuurlijk is dat niet altijd mogelijk. Maar: als het als geliefden niet werkt, om wat voor een reden dan ook, hoef je elkaar toch niet direct te haten en/of uit je leven te bannen?
Mijn exen zijn allemaal een deel van mijn leven geweest. In mooie en minder mooie momenten waren ze erbij. Moet ik mijn halve leven dan maar behandelen alsof het nooit bestaan heeft?

En natuurlijk jank ik mijn zware problemen niet uit in de armen van mijn ex, daar is mijn huidige partner voor. :) Maar ik kan ze gelukkig wél oprecht feliciteren met de geboorte van een eerste kind, en daarbij weet zowel de ex als ik dat hij dat voor hem mooie moment met mij nooit had meegemaakt. Dat is dat mooie moment wat hij met zijn nieuwe liefde heeft, en dat gun ik van harte.

Ja same. Met mijn laatste ex heb ik niks, maar ik wens hem ook niet het slechtste. Hij had zijn goeie kanten en dat het zo is misgelopen ligt echt wel aan mij. Maar ik heb nog wel contact met andere exen en mijn man ook. En aan hoe een man met zijn exen omgaat kun je herkennen wat voor type het is. Hij hoeft ze niet te haten en niet te seksen, alles ertussenin vind ik top.

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 00:17

Je kan het jezelf en een ander zo lastig maken, als je zelf wilt. :')
Mijn vriend deelde een huis met zijn ex toen ik hem leerde kennen. Uit praktische overwegingen. Ik vond het best gezellig eigenlijk (maar ons eigen stekkie nu is ook wel prettig) :)) Waarom is contact met een ex per definitie not done voor sommigen? Volgens mij gaat zoiets vooral gepaard met veel onzekerheid en/of geen goede basis van een relatie. Onzekerheid verdwijnt niet door zoiets, want dan zoeken je gedachten het wel ergens anders en bij een ongezonde relatie moet je je maar afvragen of je daar de rest van je leven op zit te wachten.

Vriendlief die vreemde gesprekken voert met een ex over een relatie hebben met elkaar is dus gewoon een eikel. Ongezonde relatie en wegrennen. Maargoed, in de meeste gevallen duurt het een lange tijd voor zoiets doordringt.

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 08:08

Art_ofLiving schreef:

We zitten op dezelfde vereniging in dezelfde vriendengroep, dus zie ik m'n ex wekelijks. Nou kwam ik pas bij de vereniging nadat het uit was en kwam de vriendengroep pas later. Maar m'n huidige vriend heb ik daar ontmoet, die weet ervan en spreekt mijn ex ook weleens. Kan hem nog steeds aardig vinden, d'r is een reden dat ik oooit verliefd ben geweest. Maar verder dan aardig gaat het ook niet. Gaat allemaal goed, maar ik app eigenlijk nooit met m'n ex.

Als mijn vriend dat zou doen zoals bij TS, zou ik eens een hartig woordje spreken, misschien bij hem weggaan. Ben benieuwd hoe het gaat.

Cequinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 12:23

Eske_B; hartig woordje spreken? Ik ben dan meer zo een type die je liever de kop van de romp trekt haha.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-17 11:42

AlwaysH schreef:
djuulsie schreef:

Ja, ik ben heel gevoelig. Ik ben niet bang dat hij vreemd dgaat oid, dat zit goed. Heb eventueel een linkje maar dan doe je maar pb.

Is niet mijn topic, dus wil verder ook niet ingaan op jullie. Deel gewoon wat in mijn ogen logisch is en ts helpt of bijbrengt.

als je niet bang bent dat hij vreemd gaat heb je ook niks te vrezen voor andere meiden die op facebook posten. Dan kapt hij dat zelf wel af zonder jouw hulp.
Vind jouw posts ook niet erg gezond over komen eerlijk gezegd maar goed.