Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Lieshorses schreef:Dat is ook een reden waarom ik het niet ga uitmaken met hem hierom, ik ga eerst oplossingen zoeken
hiervoor want om voor die 2 keer per maand alcohol een relatie te beëindigen vind ik persoonlijk een beetje zonde. Maar daar heeft ieder zijn mening en grens in. Ik zou het nooit zomaar uitmaken, eerst oplossingen zoeken.
beatje schreef:Waarom is drinken zo'n must.Voel je jezelf nu echt stoer en geweldig omdat je alcohol drinkt.Kind je bent 16 hij 18,kinderen in mijn ogen nog.Spreek gewoon met de vrienden groep af niet te drinken als iemand er zo niet tegen kan en er blijkbaar geen mate gehouden kan worden.
Het is veel stoerder om zonder drank lol te hebben.
Drank maak mee kapot dan je lief is,is niet zomaar maar een slogan.
in zijn jonge jaren was dit lastig, nu is hij een jaar of 40 en drinkt gewoon niet. Hij kan er niet tegen.
.beatje schreef:Waarom is drinken zo'n must.Voel je jezelf nu echt stoer en geweldig omdat je alcohol drinkt.Kind je bent 16 hij 18,kinderen in mijn ogen nog.Spreek gewoon met de vrienden groep af niet te drinken als iemand er zo niet tegen kan en er blijkbaar geen mate gehouden kan worden.
Het is veel stoerder om zonder drank lol te hebben.
Drank maak mee kapot dan je lief is,is niet zomaar maar een slogan.
Lieshorses schreef:Nee, en ik vind het erg raar dat er nogsteeds zo'n ouderwetse stempel op word gedrukt met: we doen het want het is stoer. Nee. Totaal niet.
Zoals ik al eerder heb vermeld, als wij uitgaan en ik drink 1 of 2 pilsjes ben ik net wat losser en geniet ik meer.
Sclimpre schreef:Lieshorses schreef:Nee, en ik vind het erg raar dat er nogsteeds zo'n ouderwetse stempel op word gedrukt met: we doen het want het is stoer. Nee. Totaal niet.
Zoals ik al eerder heb vermeld, als wij uitgaan en ik drink 1 of 2 pilsjes ben ik net wat losser en geniet ik meer.
Dàt vind ik nu net zo ouderwets. Als je niet evenveel kan genieten zonder alcohol als met, dan schort er echt wat aan het gezelschap.
Ik heb de indruk dat jullie allebei elk op jullie eigen manier een probleem hebben met alcohol. Voor jou schijnt het te 'moeten' en voor je vriend heeft het vreemde gevolgen.
Tijd om het eens een poosje helemaal zonder alcohol te doen.
Citaat:alleen een van mijn vrienden vind t zwak als je geel alcohol drink
tengeltje11 schreef:Citaat:alleen een van mijn vrienden vind t zwak als je geel alcohol drink
toen ik dit las moest ik ook even naar je profiel kijken en kan ik enkel maar zeggen dat zoiets typisch 'jullie leeftijd' is.
wat is daar zwak aan?
het is juist zwak om altijd mee te drinken omdat het hoort.
het is juist sterk om 'neen' te kunnen zeggen tegen alcohol als het bijna zo hoort vanuit een vriendengroep.
Emmaa_ schreef:Ik vind het ook een beetje gek dat TS nou bestempeld wordt als iemand met een drankprobleem omdat ze af en toe 1 of 2 biertjes drinkt. Kom op zeg, alsof niemand dat doet?