Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ailill schreef:Lol, geloof me, als het voor jullie net zo makkelijk zou zijn als voor ons, zouden jullie het ook doen
Uiteraard wel uit het zicht, dat dan weer wel.
Bloodymary schreef:Goof schreef:Ja serieus. Die pielemans gaat toch ook dagelijks onder de douche? Die is niet viezer dan jouw of mijn arm of ander lichaamsdeel hoor
Haha, dat wilde ik ook net typen. Het is gewoon een stuk huid dat je dan aan raakt.
Het is meer de angst voor pielemansen denk ik, dat die als iets viezigs gezien worden.
flappie28 schreef:Dan zou je dus helemaal je handen niet meer hoeven te wassen als je naar de wc bent geweest, want als je wc papier gebruikt heb je als vrouw ook verder nergens aan gezeten toch?
xxCYNNxx schreef:Ailill schreef:Lol, geloof me, als het voor jullie net zo makkelijk zou zijn als voor ons, zouden jullie het ook doen
Uiteraard wel uit het zicht, dat dan weer wel.
absoluut...ik wel in elk geval....maar idd wel een beetje discreet, dus niet zomaar langs een weg vol in het zicht.
@ cissi; bah dat is gewoon ranzig en asociaal van je schoonvader. Dat heeft niks meer met wildplassen uit nood te maken imo maar puur asociaal gedrag.
Palmera schreef:assie schreef:Bij dit soort topic krijg ik altijd het gevoel dat wij dames gewoon jaloers zijn en er helemaal geen probleem mee zouden hebben als wij het zelf ook zouden kunnen
Ik kan het ook prima! Als ik wedt dat ik nog 5 km te lopen heb tot ik bij de auto ben en dan nog naar huis moet rijden heb ik weinig keus. Maar dan ga ik wél een flink eind van de paden af. En indien er andere mensen in de buurt lopen wacht ik tot ik die ruimschoots gepasseerd ben. Het is voor mij niet een kwestie dat het gebeurd, maar de manier waarop. En ik heb nog nooit een vrouw pal naast het pad zien plassen. Maar mannen wel.