Wild plassende kerels

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 12:25

Dan moet je je zoontje leren geduld te hebben en uit te lekken. Geen druppels in onderbroekjes en niets aan de hand.

Hilarisch topic dit trouwens!

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 12:26

Ik snap dat dat idee niet heel fris is. Maar urine is ook gewoon steriel. Je gaat niet dood van die paar bacteriën die mogelijk worden verspreid :P

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 12:28

Balte _O-
Papiergeld wat je aanraakt is viezer dan een piemel. Net zoals alles in het openbaar wat aangeraakt wordt door mensen.

cissi

Re: Wild plassende kerels

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 12:34

Mijn schoonvader heeft er ook zo'n handje van om overal maar te gaan staan plassen op ons erf (wonen op hetzelfde boerenerf). Terwijl de wc dan twee meter verderop is of zo. Hoe vaak ik hem wel niet tegen het lijf ben gelopen, gatver.

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 12:38

Ailill schreef:
Lol, geloof me, als het voor jullie net zo makkelijk zou zijn als voor ons, zouden jullie het ook doen :P

Uiteraard wel uit het zicht, dat dan weer wel.

absoluut...ik wel in elk geval....maar idd wel een beetje discreet, dus niet zomaar langs een weg vol in het zicht.

@ cissi; bah dat is gewoon ranzig en asociaal van je schoonvader. Dat heeft niks meer met wildplassen uit nood te maken imo maar puur asociaal gedrag.
Laatst bijgewerkt door xxCYNNxx op 09-07-17 12:54, in het totaal 3 keer bewerkt

Blackberry28

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 12:39

Bloodymary schreef:
Goof schreef:
Ja serieus. Die pielemans gaat toch ook dagelijks onder de douche? Die is niet viezer dan jouw of mijn arm of ander lichaamsdeel hoor :')

Haha, dat wilde ik ook net typen. Het is gewoon een stuk huid dat je dan aan raakt.
Het is meer de angst voor pielemansen denk ik, dat die als iets viezigs gezien worden.

Dan zou je dus helemaal je handen niet meer hoeven te wassen als je naar de wc bent geweest, want als je wc papier gebruikt heb je als vrouw ook verder nergens aan gezeten toch? @ Goof: er zijn nog steeds mensen die niet iedere dag douchen (denk onder andere aan vrachtwagenchauffeurs die overnachten in hun auto ) en mannen die nog meer doen dan alleen plassen met hun pielemans

Vind het zelf gewoon een vies idee als je dan inderdaad leest dat iemand van een patatkar na het plassen achter z'n kar z'n handen af veegt aan z'n broek en vervolgens met diezelfde handen een frikandel gaat bakken voor je. :')
Laatst bijgewerkt door Blackberry28 op 09-07-17 12:44, in het totaal 1 keer bewerkt

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 12:39

Ik kan er ook niet mee zitten. Zolang ze niet vol met hun penis in zicht staan te plassen gaan ze hun gang maar. Zolang het niet in bebouwde kom en bestrating is. Of pal naast een wc.

Als ik moet moet ik, desnoods tussen twee open autodeuren. En zelfs geef ik de voorkeur tussen vrije natuur netjes in de struiken of achter een boom dan een hele smerig openbaar toilet. Ook heb ik plastuiten voor vrouwen bij me. Kan ik ook staand plassen en mikken. Even wennen maar zo handig. *\o/* :D

Enige wat ik nooit begrijp maar dat staat los van wildplassen is dat de meeste mannen al omdraaien en gaan lopen terwijl de boel nog opgeborgen moet worden en of rits dicht gedaan moet worden. Doe dat dan ook even netjes weggedraaid :P

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 12:42

flappie28 schreef:
Dan zou je dus helemaal je handen niet meer hoeven te wassen als je naar de wc bent geweest, want als je wc papier gebruikt heb je als vrouw ook verder nergens aan gezeten toch?

Precies! :D En al heb je je handen gewassen dan raak je daarna toch weer deurklinken/kranen aan die aangeraakt worden door mensen die niet hebben gewassen dus dan zijn ze ook weer 'vies'.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 13:37

Ik heb er ook niet zoveel moeite mee, mits het een beetje fatsoenlijk gebeurt. Dus niet tegen een hek/heg/huis/stal van iemand aan. Maar als je moet... Het is in NL over het algemeen ook niet best geregeld met openbare toiletten of gelegenheden waar je naar een toilet kan. In cafe's of restaurants mag het meestal niet, en als er al een openbaar toilet is dan is dat meestal niet heel fraai :=

Ik werk in de buitendienst, rijd 60.000-80.000 km per jaar. En het is bizar hoe weinig je naar de wc kunt buiten de snelwegen om. Dus dat is een kwestie van strak plannen en geen liters koffie/thee op een dag drinken, want dan kom je wel in de problemen :))

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 13:48

Ik heb er ook niet zoveel moeite mee..heb ooit zelf midden in Parijs naast de rondweg wild moeten plassen omdat er geen toiletten in de buurt waren en ik in eens wel heel erg nodig moest. {lastig als je een overactieve blaas hebt!}

Wat betreft mannen, zolang ze het niet te asociaal doen {tegen andersmans spullen oid} en de boel niet al te zichtbaar tentoon spreiden, no problemo.

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 13:51

Ik ben gewoon vooral jaloers als ik het zie -O- . Het lijkt me zo makkelijk!

renatuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 13:57

Ik heb er ook geen moeite mee, ik doe het ook in het bos als ik heel nodig moet, maar paar jaar terug stond een wild vreemde tegen onze schuur te plassen en wij konden het zo zien vanaf ons huis. Dat ging me toch iets te ver. Pak 1 van de 3 bomen die er naast staan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 14:03

Ik snap vooral niet waarom het altijd ergens tegenaan moet. Auto's, kippenhokken, muurtjes?

Confession

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 16:31

Tulandro schreef:
Ik ben gewoon vooral jaloers als ik het zie -O- . Het lijkt me zo makkelijk!

Ja dit dus. -O-

Mannen kunnen piesen wanneer ze willen, ik wil dat ook kunnen.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 16:41

Wildplassers kan ik me niet zo aan storen... zolang ze een beetje discreet piesen dan he ... niet open en bloot al piesend pirouettes gaan draaien ofzo
Wildpoepers vind ik veel irritanter
Ik zie ze nooit , maar kom regelmatig hopen met toiletpapier tegen op plekken dat ik denk : serieus???

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 16:45

Nou, ik doe het zelf gewoon hoor. Wel een beetje uit het zicht, maar dan alleen zo dat ze mijn piemel en mijn boogje niet zien. Je kijkt dan nog steeds tegen mijn rug aan en dan weet je meteen wat ik aan het doen ben. Kan ik geen probleem vinden.

Even voor alle duidelijkheid: dit verhaal gaat alleen buiten de bebouwde kom op.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 16:51

Mijn boogje :') klinkt grappig. :+

cissi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 16:53

xxCYNNxx schreef:
Ailill schreef:
Lol, geloof me, als het voor jullie net zo makkelijk zou zijn als voor ons, zouden jullie het ook doen :P

Uiteraard wel uit het zicht, dat dan weer wel.

absoluut...ik wel in elk geval....maar idd wel een beetje discreet, dus niet zomaar langs een weg vol in het zicht.

@ cissi; bah dat is gewoon ranzig en asociaal van je schoonvader. Dat heeft niks meer met wildplassen uit nood te maken imo maar puur asociaal gedrag.

Helemaal mee eens... helaas voor mij heeft hij compleet sch*t aan wat ik waar dan ook van vind dus tja.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 16:55

Ik vind t niet erg zolang ik het niet hoef te zien.

Ik heb wel veel op verschillende adressen gewerkt (veehouderij) en maakte regelmatig mee dat als je de stal op loopt de boer of andere werklui staat te piesen. Sorry, hoef ik niet te zien, bah.

Licor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 16:56

Palmera schreef:
assie schreef:
Bij dit soort topic krijg ik altijd het gevoel dat wij dames gewoon jaloers zijn en er helemaal geen probleem mee zouden hebben als wij het zelf ook zouden kunnen :+

Ik kan het ook prima! Als ik wedt dat ik nog 5 km te lopen heb tot ik bij de auto ben en dan nog naar huis moet rijden heb ik weinig keus. Maar dan ga ik wél een flink eind van de paden af. En indien er andere mensen in de buurt lopen wacht ik tot ik die ruimschoots gepasseerd ben. Het is voor mij niet een kwestie dat het gebeurd, maar de manier waarop. En ik heb nog nooit een vrouw pal naast het pad zien plassen. Maar mannen wel.

nou ik helaas wel een keer :')
Voelde niet heel comfortabel.. maar mn paard wou niet mee de bosjes in en kon hem moeilijk los laten :+

ik vind het ook niet zo'n probleem.. maar inderdaad wel afhankelijk van de plaats.. niet in iemand tuin of in een woonwijk nee.. maar tijdens een wandeling op de heide of in het bos vind ik het echt niet zo'n ramp..
ik heb ook wel eens in de trailer of in de stal geplast als ik heel erg nodig moest.. soms kan het gewoon niet anders..

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 21:36

:') te leuk dit topic :')

Mijn paarden staan aan een dijk, en soms wil ik daar nog wel eens overheen rijden.
Weet niet waarom maar mannen vinden het handig om bovenop die dijk te gaan staan plassen ipv even een stukje naar beneden te lopen.

Laatst nog 1, kwam aanrijden liep daar een beetje moeilijk te doen toen ik aan kwam rijden en ging een peukje draaien.
Rijdt de dijk af om daarna gelijk weer naar boven te rijden (door gras dus even een lekker galopje de dijk op) kom ik boven staat die gast daar te plassen.
Ik draai mn hoofd altijd maar weg, maar in dit geval kon dat niet, want moest toch echt de kant op waar hij stond....
Hij stond er wel wat ongemakkelijk bij toen ik weer langs kwam _O-