Hoe snel seks met vriendje?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 10:53

topsylover schreef:
TS heeft in een ander topic gezegd dat ze 18 is. Als je 18 bent zou je echt wel zo verstandig moeten zijn om te weten dat dit heel erg fout is!!

Ik zal je even mijn ervaring met zo'n f*ckboy vertellen: Terwijl ik lag te huilen van de pijn tijdens de ontmaagding zei hij: "wacht ff met janken ik ben bijna klaar". Nu ruim 8 jaar later ondervind ik daar nog steeds psychologische gevolgen van wanneer ik intiem met iemand wordt.

TS doe het niet, grote kans dat hij je als oud vuil aan de straat zet zodra die klaar is met zijn zaakje dumpen. :j

Zoo dat is gemeen! Ahhoewel mn eerste x ook niet het beste was... En ehm naja dat heeft hij net niet gezegd maar ehm ja. Daarna niks meer van hem gehoord...

AmyJamess

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 10:56

Citaat:
TS heeft in een ander topic gezegd dat ze 18 is. Als je 18 bent zou je echt wel zo verstandig moeten zijn om te weten dat dit heel erg fout is!!

Heel eerlijk, TS komt bij mij niet over als iemand van 18, eerder een meisje van 14.
Je zou idd denken dat bij iemand van 18 de alarmbellen allang gaan rinkelen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 10:59

AmyJamess schreef:
Citaat:

Heel eerlijk, TS komt bij mij niet over als iemand van 18, eerder een meisje van 14.
Je zou idd denken dat bij iemand van 18 de alarmbellen allang gaan rinkelen.

Inderdaad. Mijn bullsh*tradar begint ook een beetje te tingelen...

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 11:00

Dit topic is een tijdje gesloten geweest en ondertussen heeft TS in een ander topic laten blijken dat ze niet meer samen is met deze jongen.

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 11:06

Dat TS 18 jaar is, hoeft niet te betekenen dat ze zo denkt als de meeste 18-jarige in de wereld. Iemand kan verder in ontwikkeling zijn met 18 jaar maar ook achter lopen en andere denkwijze hebben dan de meeste.

Verder staan er goede adviezen in dit topic. Denk goed aan wat je zélf wilt en doe iets niet omdat je er een ander blij mee maakt.
Het is heel aantrekkelijk om iets te doen wat je niet wilt om zo 'aardig' gevonden te worden, maar hier krijg je sowieso spijt van.
Blijf lekker bij jezelf, doe niet iets wat je niet wilt en durf ook nee te zeggen en daarbij te blijven.

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 11:37

bridgetF schreef:
Sex is een onderdeel van je relatie, en sex maakt niet je relatie!

Ik vind het heel raar dat hij zegt dat de verkering begint op het moment dat de sex begint.
Het lijkt wel een push middel om te zorgen dat je met hem het bed gaat delen.

En wat dan....heb je sex en dan...dan maakt hij het uit. Je voelt je dan vreselijk gebruikt, je voelt je dan misschien dom en naïef. Je bent dan je maagdelijkheid aan iemand kwijt die het niet waard is. En misschien ook je vertrouwen voor een volgende relatie, die misschien wel geduld, begrip en respect heeft voor jou.

Je moet er pas aan beginnen als je er zelf klaar voor bent, het feit dat je de vraag hier al stelt zegt al genoeg dat je het zelf ook apart vind en twijfels hebt.
Een relatie op basis van twijfel en gebaseerd op sex is geen relatie!

Het is heerlijk verliefd te zijn en op die roze wolk te zitten. Maar pas heel goed op, liefde maakt blind. Er is niet voor niks zo'n spreekwoord!
Laat je verstand ook mee doen en niet alleen je hart. Doe geen dingen waar je later heel veel spijt van krijgt. Het is jou leven, jouw lichaam en jouw keuze.

Het is niet leuk en het geeft verdriet om met iemand te breken waar je van houdt. Maar er komt dan een dag dat je er met een glimlach op terug kijkt. En mocht je toch bij hem blijven, als hij ook van jouw houdt, dan kan hij echt wel maanden, een jaar of langer wachten. Maar ik denk dat hij je gebruikt, hij push en chanteert je gewoon. Dit is geen ware liefde, dit is een riool rat.

Mijn persoonlijke mening: Jullie hebben pas drie weken vriendschap, niet eens verkering in zijn ogen. Wil je met iemand sex hebben en je eerste keer delen, waar je geen verkering mee hebt? Je bent toch geen gebruiksartikel, die mogelijk na gebruik wordt gegooid?

Ben ik het helemaal mee eens. Echte liefde wacht.

germie

Re: seks

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 11:40

Het is een gevoel. Er is nooit een moeten. Bij mij is het nooit tot seks gekomen in een relatie, en ik weet nu dat ik asexueel ben. Nooit behoefte aan gehad, ook niet bij vriendjes. En ja, als ze dramden, dan wees ik ze simpelweg het gat van de deur.

Jij bent jong, als jij er nog niet klaar voor bent, nou en? Nee is nee hoor. Zeker met seks. Je moet er beiden achterstaan. Doe het niet omdat hij het wil. Daar krijg je spijt van. Misschien krijg je wel zin, dan kun je het natuurlijk doen. Maar als de zin nooit komt, dan ben jij niet fout, ook niet omdat je 'al' 18 bent. Dat is het misverstand, jij bent nooit fout als je niet wilt. Daar loop ik nog steeds tegenaan, mensen die zeggen dat ik de man met de juiste seks nog niet ben tegengekomen. Maar wie weet blijk jij ook asexueel te zijn. Is dat erg? nee, dat is gewoon een geaardheid. En misschien ben je wat later dan gemiddeld m.b.t. het uitzoeken van je seksuele voorkeuren. Nou en? Jij bent de enige die het bepaalt hoor.

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 11:51

Laat je vooral niet onder druk zetten door vriendinnen of je vriendje. Als hij zegt dat jullie pas verkering hebben als jullie seks hebben, chanteert hij jou en zo iemand is het niet waard. Doe het alleen als je je er zelf goed bij voelt en het zelf wil.

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 12:09

zillionke schreef:
xPabloBokt schreef:
Ik trek mijn wenkbrauwen al heel hoog op als die jongen het niet officieel wil noemen/maken voordat hij "erop mag".

Als ik jou was zou ik heel hard rechtsomkeert maken en het afkappen :+

Ik heb bij de dates soms ook heel erg het gevoel dat hij heel erg gehaast is dat terwijl ik zelf nog maagd ben.. En nog niet zo veel ervaring heb. En stiekem schrikt mij dat wel af. Maar aan de andere kant hij is wel knap en sweet. En heel je leven maagd zijn is ook niet alles. ;( :P

Knap en sweet wil niet zeggen dat hij leuk is, echt niet!
Wat een kwal van een snotneus is dat zeg, bah.

Maar laat je lekker door hem chanteren hoor, dat het pas echt is wanneer hij het gedaan heeft met jou, dat is pas echte liefde hoor, wauw............

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 12:12

zillioneke, ik weet niet hoe oud je bent. Maar gezien je manier van schrijven denk ik dat je hier nog veel te jong voor bent. Ik vind echt niet dat je jaren moet wachten tot je de ware hebt gevonden om je maagdelijkheid aan te geven maar op zijn minst iemand die jou met respect behandeld! En als jij het niet wilt niet als een klein testosteron bommetje gaat lopen drammen.

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 22:56

De eerste keer is een spannend moment en dat is fijn om met iemand te delen die respect voor je heeft en rekening houdt met je gevoel. Ik vind niet eens zozeer dat je eerste keer tijdens een relatie moet zijn, maar TS deze jongen heeft geen respect voor jouw gevoel. Volgens mij ben jij er nog niet klaar voor en die jongen is echt een banketstaaf, een grote eikel die geen rekening houdt met jou en je gewoon chanteert.

Ik hoop dat jij wel aan jezelf denkt, hij doet dat namelijk niet. Er zijn veel meer veel leukere jongens op deze aardbol waarmee je op een fijne manier de eerste keer seks kan hebben. :)

Zinzi_jewel

Re: Hoe snel seks met vriendje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 23:15

Je moet je eerste keer beleven met iemand die respect voor je heeft !
Dat heeft deze gast duidelijk niet
Die heeft in de gaten hoe graag jij verkering wilt
En zegt als we t gedaan hebben dan is t paa verkering
Zoiets noemen we in de grote mensen wereld
Sex for fun of een one night stand

Laat je eerste keer niet verpesten door zo'n eikel
Want de eerste ervaring hoeft niet je slechtste sex ervaring te zijn
Waardeloze bed partners zijn er namelijk nog genoeg te vinden
Na de 1e

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 07:28

TS je komt erg jong en onzeker op mij over.
Is dit wel wat jij echt wilt? Denk daar eens overna en laat je vooral niet leiden door wat een ander zegt of doet.
Moet je perse een relatie hebben met degene waar je voor het eerst seks mee hebt? Ik vind van niet zolang je maar jezelf bij diegene kan zijn en er respect is voor elkaar.
En meid wees niet bang dat je je hele leven maagd bent alsjeblieft! Je bent nog jong zat, genoeg kerels en jaren te gaan om pleziertjes te beleven!

doezel2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 07:49

Ze zeggen wel eens: de eerste x moet speciaal zijn. En niet omdat het moet of omdat dan de relatie echt begint. Dat is gewoon onzin dat je sex moet hebben om de relatie officeel te maken. Heb het idee dat deze jongen. Alleen maar op uit is om de sex. En dan je weer dump.

Nog maals. De eerste x moet speciaal zijn. Niet omdat het moet.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 07:52

Hoe snel sex met een vriendje?
Laat hem maar bewijzen door jou de tijd te geven dat jij en jullie relatie het waard zijn.
Anders is hij het niet waard.

Niks mis met een beetje geduld van beide kanten...
Het moet goed voelen en anders niet.

Sex is hoe jij je er goed bij voelt.
Als jij 10 jongens wil pakken, prima, jouw lichaam.
Maar kan me voorstellen dat dit voor jou niet zo werkt.
Ben zelf ook niet zo.

(Iedereen zei tegen mij: Oooooh 6 jaar relatie... als het uit is ga je he-le-maal los... Nou... waar blijft het dan? 9 maanden single en nog geen kerel aan de haak gehad... niet nodig... vind mijn lichaam meer waard dan dat.)

Sex is speciaal, of tenminste ik vind dat het speciaal moet zijn.
Zeker een eerste keer!

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 09:27

Nou sex moet vooral met respect van beide kanten komen
En echt geven om iemand
Dan pas wordt deze speciaal en goed
Niet te vergeten goede sex is belangrijk

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 12:28

en TS reageert niet meer, wel in andere topics maar niet meer hier, vraag me dan toch af waarom je een topic opent..

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 13:04

Daar is geen tijd voor. Sex heb je pas als je daar zelf aan toe bent.
Niet omdat een of andere gozer zegt dat je dan pas een relatie hebt.
Daar gaan overigens mijn nekharen van overeind staan.
Tegen dat soort figuren zeg ik dan het liefst "sex doe ik pas aan als we getrouwd zijn".
Degene die echt voor jouw gaan zullen hier respect voor hebben, die dat niet hebben, die zie je nooit meer. Maar je weet wel gelijk waar je aan toe bent :=

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 13:20

meggiemeg schreef:
en TS reageert niet meer, wel in andere topics maar niet meer hier, vraag me dan toch af waarom je een topic opent..

Misschien heeft ts het topic wel ontstipt omdat het was gesloten. Dat weet je niet

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 13:28

Laat hem nog maar even lekker wachten, bewijzen dat hij je niet om de seks wilt!

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 13:41

kiki1976 schreef:
Tegen dat soort figuren zeg ik dan het liefst "sex doe ik pas aan als we getrouwd zijn".
Degene die echt voor jouw gaan zullen hier respect voor hebben, die dat niet hebben, die zie je nooit meer. Maar je weet wel gelijk waar je aan toe bent :=

Bij veel godsdiensten mag je inderdaad pas officieel sex hebben als je getrouwd bent. Ik had dit al wel eerder willen vermelden maar durfde het niet omdat ik dacht,dan valt heel Bokt weer over me heen....

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 13:55

Er is niemand die jou op mag leggen wanneer jij sex hebt. Ook een godsdienst niet. De enige die dat bepaalt ben jezelf. Altijd.

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 13:59

anjali schreef:
kiki1976 schreef:

Bij veel godsdiensten mag je inderdaad pas officieel sex hebben als je getrouwd bent. Ik had dit al wel eerder willen vermelden maar durfde het niet omdat ik dacht,dan valt heel Bokt weer over me heen....

Maar het frappante Is wel dat er toch ook zat volledig ontwikkelde 7-maandskindjes geboren worden bij (streng)gelovigen. Meer dan bij ongelovigen.

Ik hoop dat ts Is genezen van deze gast. Sneu figuur. Euhhhh die gast, niet ts

Toothless

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 14:02

Ik heb niet alle reacties gelezen maar ik wil wel graag mijn ervaring delen met TS :)

Ik was 13 toen ik mijn eerste vriendje kreeg en ik heb denk ik een week of 4 gewacht met seks. De een vind het snel en veel te vroeg de ander was dezelfde leeftijd. Waarom ik het gedaan heb? Omdat ik er klaar voor was. Hij vroeg mij niks en had het woord seks nog niet eens genoemd: ik kwam er zelf mee uit pure nieuwsgierigheid.

Nu, 6 jaar later ben ik eigenlijk heel makkelijk met seks. Want het is 'maar' seks. De een ervaart dit als een heel fenomeen en wacht ermee en de ander vind het lekker en doet het gewoon ( ik ben het tweede )

Ik koos dan wel weer heel zorgvuldig m'n mannen uit en was heel selectief, maar als ik een relatie aan ga wil ik het liefst zo snel mogelijk weten hoe de seks omdat, heel simpel, een relatie waar de 'bedzaken' bijvoorbeeld van 1 kant komen of de man in kwestie heel preuts is of echt heel erg onervaren, ik daar liever voor pas. Maar dat is mijn ervaring :)

Veel succes in ieder geval, doe wat goed voelt :)

WendyLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 14:12

TS doet NIKS meer met dit topic !!! Is al verschillende keren aangegeven.