bridgetF schreef:Sex is een onderdeel van je relatie, en sex maakt niet je relatie!
Ik vind het heel raar dat hij zegt dat de verkering begint op het moment dat de sex begint.
Het lijkt wel een push middel om te zorgen dat je met hem het bed gaat delen.
En wat dan....heb je sex en dan...dan maakt hij het uit. Je voelt je dan vreselijk gebruikt, je voelt je dan misschien dom en naïef. Je bent dan je maagdelijkheid aan iemand kwijt die het niet waard is. En misschien ook je vertrouwen voor een volgende relatie, die misschien wel geduld, begrip en respect heeft voor jou.
Je moet er pas aan beginnen als je er zelf klaar voor bent, het feit dat je de vraag hier al stelt zegt al genoeg dat je het zelf ook apart vind en twijfels hebt.
Een relatie op basis van twijfel en gebaseerd op sex is geen relatie!
Het is heerlijk verliefd te zijn en op die roze wolk te zitten. Maar pas heel goed op, liefde maakt blind. Er is niet voor niks zo'n spreekwoord!
Laat je verstand ook mee doen en niet alleen je hart. Doe geen dingen waar je later heel veel spijt van krijgt. Het is jou leven, jouw lichaam en jouw keuze.
Het is niet leuk en het geeft verdriet om met iemand te breken waar je van houdt. Maar er komt dan een dag dat je er met een glimlach op terug kijkt. En mocht je toch bij hem blijven, als hij ook van jouw houdt, dan kan hij echt wel maanden, een jaar of langer wachten. Maar ik denk dat hij je gebruikt, hij push en chanteert je gewoon. Dit is geen ware liefde, dit is een riool rat.
Mijn persoonlijke mening: Jullie hebben pas drie weken vriendschap, niet eens verkering in zijn ogen. Wil je met iemand sex hebben en je eerste keer delen, waar je geen verkering mee hebt? Je bent toch geen gebruiksartikel, die mogelijk na gebruik wordt gegooid?
Ben ik het helemaal mee eens. Echte liefde wacht.