Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Nanne schreef:Tazzey, dat is dan jouw ervaring. Dat wil niet zeggen dat iedereen dat zo ervaart.
Ik wacht namelijk al 5 maanden! op een reactie op mijn mail. En de telefoon werd ook vaker wel als niet opgenomen.
Dus ik denk dat ik dan wel kan zeggen dat ze erg slecht bereikbaar zijn, fijn dat jij nooit problemen met ze hebt gehad.
Dat jij ze niet te pakken krijgt wil niet zeggen dat ze niet bereikbaar zijn. Frummels schreef:Ik heb ook veel ervaring met dit kantoor vanuit mijn werk als jurist. Vind het een degelijk kantoor waar goed mee te praten valt (als in regelingen treffen). Tevens is mijn ervaring dat ze juist heel goed telefonisch bereikbaar zijn. Gewoon via het nummer van de website.
Ik denk ook dat veel "klanten" ze bij voorbaat al niet leuk vinden terwijl het vaak toch wel eigen schuld is dat je met ze te maken krijgt. 
Tazzey schreef:Nanne schreef:Tazzey, dat is dan jouw ervaring. Dat wil niet zeggen dat iedereen dat zo ervaart.
Ik wacht namelijk al 5 maanden! op een reactie op mijn mail. En de telefoon werd ook vaker wel als niet opgenomen.
Dus ik denk dat ik dan wel kan zeggen dat ze erg slecht bereikbaar zijn, fijn dat jij nooit problemen met ze hebt gehad.
Werkt dat ook niet andersomDat jij ze niet te pakken krijgt wil niet zeggen dat ze niet bereikbaar zijn.
Nanne schreef:Frummels, gelukkig dat jij wel een goede ervaring hebt, zeker in je werk is dat prettig ipv een bedrijf waar je geen contact mee krijgt. Misschien dat je beroep daar ook aan mee helpt, maar dat is gissen.

tiwi1969 schreef:Ik las alle consternatie over incassomaffia en opgekochte schulden en moest meteen aan dit topic denken.
Lindorff komt daarin niet best naarvoren.
https://www.groene.nl/artikel/leed-verm ... f-70674161
Heb je al bericht van Linforff TS?
Nancy__ schreef:Tulandro schreef:Lindorff bestaat inderdaad. Maar er is daar heel veel mis.
Komen je gegevens overeen? Relatienr etc? Kun je inloggen bij tmobile om te kijken of je nog openstaande rekeningen hebt?
Ik zou inderdaad gelijk tmobile contacteren
Er staat bijna geen info in. Alleen dat ik hun erover moet bellen. Ik heb ook idd ingelogd om te kijken of ik wat kon vinden. Deze brief is ook bij mijn ouders afgeleverd ipv bij mij.