Cadeaubonnen, wat doe jij ermee?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 13:21

Ik krijg graag bonnen omdat ik geld eigenlijk bijna nooit gebruik voor iets leuks voor mezelf. Kreeg echter een keer een dinnerbon en ik woon best in een grote stad maar het was bijna nergens te gebruiken. Of inderdaad een bloemenbon van 15 euro, beginnen de boeketten vanaf 16 en dan nog verzendkosten.

Anoniem

Re: Cadeaubonnen, wat doe jij ermee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 17:32

Ohhhh ik ben dol op bonnen! Vooral voor de sauna of van een ruitershop! Alleen degene van wie ik dan al is een kadotje krijg, die vinden dat nooit leuk om te geven en onpersoonlijk!! Ik snap dat nooit, zeker niet omdat ik altijd aangeef, er juist súper blij mee te zijn :)) Ze geven dan liever een kadotje als prularie voor in mn huis bijv.. Vind ik dan weer lastig om te krijgen want heb nogal een klein huisje en een typische smaak.. Moet ik zoiets neer gaan zetten, terwijl ik het eigenlijk niet zo mooi vind bijv en al genoeg spul heb.
Nou gebeurd dat niet zo heel vaak verder want ik vier mn verjaardag nooit. Dus is alleen met kerst die ik vier met mn lief en zn schoonmam Hahaha. :D

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 17:40

Ik krijg veel bol.com bonnen. Die gaan wel op. Digitale boekenbonnen worden ook gewoon bij bol.com besteed. Maar die VVV bon ligt al tijden in de la, die moet ik nog steeds eens omzetten naar een bol.com bon. En die pluim die ligt echt al bijna 10 jaar in de la te wachten om gebruikt te worden.
Gelukkig krijg ik er, buiten de bol.com bonnen, maar heel weinig.

Overigens krijg ik het liefst centjes. Bij het soort winkeltjes waar ik ze het liefste besteed worden over het algemeen geen bonnen geaccepteerd.