Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
spatter schreef:Ach , ik kom nog uit de tijd dat Pipi veel op tv kwam, dus sommigen mensen kenden niet eens mijn eigen naam maar noemde me gewoon Pipi.
Gepest ben ik wel maar niet voor mijn rode haar.
Mijn grootste wens was dan ook om een Witje te hebben.
Al was ik flink teleurgesteld toen bleek dat Witje geschilderde stippen had en ik was helemaal verbaast toen bleek dat Pipi helemaal geen rood haar had maar een pruik droeg![]()
Ik zat met een meisje in de klas die erg rood en stevig haar had, die kon haar haar precies zo houden als de echte Pipi, hoefde geen ijzerdraad in.
[ [url=m/qKYkn8.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/vVhr18.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn Spatter, helaas in 2015 in moeten laten slapen.
Avis schreef:Ik ben van kinds af aan al zo jaloers op jullie haarkleur. Vraag me niet waarom ik zo graag rood haar wilde, maar het was echt een ding
. Inmiddels heb ik zelf blond haar met rode gloed. Verder zal ik terug onder mijn meeleessteen kruipen en genieten van jullie foto's
[ [url=m/nvpU5X.jpg]Afbeelding[/url] ]
jojoleinee schreef:Zijn er nog anderen die ook naar de Readheaddays gaan/willen?
Fem schreef:jojoleinee schreef:Zijn er nog anderen die ook naar de Readheaddays gaan/willen?
Ik ben er eigenlijk nog nooit geweest, maar wil er wel een keertje heen.
Is de precieze datum al bekend?
Voor mij is het nog redelijk goed te doen qua afstand.
En misschien kan ik ook nog wat mensen een visitekaartje geven... Ik ga door de zomer heen een fotografie project doen met roodharigen. Mogelijk wil ik het na de zomer voortzetten als ik dan nog niet genoeg modellen heb gefotografeerd.Spoiler:
Ik mag er hier verder niets over zeggen, want dan zou ik mensen aan het werven zijn. Mocht iemand meer willen weten dan stuur maar even een privé berichtje.
ierusju schreef:Fem schreef:
Ik ben er eigenlijk nog nooit geweest, maar wil er wel een keertje heen.
Is de precieze datum al bekend?
Voor mij is het nog redelijk goed te doen qua afstand.
En misschien kan ik ook nog wat mensen een visitekaartje geven... Ik ga door de zomer heen een fotografie project doen met roodharigen. Mogelijk wil ik het na de zomer voortzetten als ik dan nog niet genoeg modellen heb gefotografeerd.Spoiler:
Ik mag er hier verder niets over zeggen, want dan zou ik mensen aan het werven zijn. Mocht iemand meer willen weten dan stuur maar even een privé berichtje.
Je bent ons dus echt aan het verzamelen