Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

geerte schreef:Ik heb ook dik jaar tot aan mijn broekriem ongeveer.
Het is inderdaad zwaar en heb vaak last van hoofdpijn, maar ik ben gewoon te lui om naar de kapper te gaan. Ik knip zelf zo nu en dan de dode punten eraf dus het is ook niet echt dood.
Ik was het 1 keer per week en dan kam ik mijn haar als het droog is. Verder haal ik de klitten er alleen uit met mijn vingers en dat gaat prima.

) 
SayaJones schreef:Ik gebruikte vroeger ook altijd Syoss, tot iemand zei dat heel veel mensen er haaruitval van kregen.
Er kwamen altijd wel heel veel losse haren uit tijdens het wassen maar dacht dat dat normaal was.
Toen stapte ik over op Inecto (zonder silicone en parabenen) en ik verloor ineens maar 5 haren per wasbeurt
Geen syoss meer voor mij dus.
Inmiddels gebruik ik voornamelijk Aussie. Heerlijke geur en mn haar vind Aussie ook leuk

). SayaJones schreef:Ik gebruikte vroeger ook altijd Syoss, tot iemand zei dat heel veel mensen er haaruitval van kregen.
Er kwamen altijd wel heel veel losse haren uit tijdens het wassen maar dacht dat dat normaal was.
Toen stapte ik over op Inecto (zonder silicone en parabenen) en ik verloor ineens maar 5 haren per wasbeurt
Inmiddels gebruik ik voornamelijk Aussie. Heerlijke geur en mn haar vind Aussie ook leuk
Tessa_93 schreef:SayaJones schreef:Ik gebruikte vroeger ook altijd Syoss, tot iemand zei dat heel veel mensen er haaruitval van kregen.
Heb je een linkje van de inecto? Voor ik de verkeerde bestel![]()
lijkt mij wel wat..
Silicone maken je haar zacht omdat het een laagje eromheen legt, en dat verstikt weer..

Maar toch ben ik nu weer bezig met het te laten groeien...