Liannetje86 schreef:Maar even dom vraagje hoor.. Ik kan met een bankafschrift met de naam van iemand anders erop geen lening afsluitenVan mijn eigen rekening een en/of rekening maken was al drama en moest je per se voor langs komen :S
De rekening staat op jouw naam, hij kan niet bij het geld, hij heeft alleen de afschriften ontvangen toch?
Heb zelf bij een bank met een leeuw wat problemen gehadDaar sloot de vorige bewoner een abonnement af (zonder dat hij mijn naam had of wat dan ook) en uiteindelijk werd het van mijn rekening afgeschreven omdat dat met het adres matchte (en het abonnement (tijdschrift over zeilen) ging gewoon naar zijn nieuwe adres. Nooit heeft iemand mij kunnen uitleggen hoe het zat
Dus overgestapt. Vond dat toch een relaxer idee..
Wat ik wel gedaan heb om het toch ongedaan te maken (wat kennelijk eerst ook niet kon en toen ik met radar, kassa en alles begon te dreigen opeens wel... Dus misschien dat eens doen?
Het is echt ongehoord dat zoiets kan gebeuren. Zie mijn ex al mijn bankgegevens opvragen omdat we toevallig ooit op hetzelfde adres hebben gewoond :S Sowieso netjes alles gewijzigd, bevestiging gehad per post en alles. Ze zijn er best streng in en volgens mij is zo maar iets wijzigen nog best lastig :s
Helemaal geen domme vraag!
Bij sommige kredietverstrekkers is het behoorlijk makkelijk om een lening af te sluiten. Ben je niet veel voor nodig, Weet ik helaas uit ervaring (met hem).
Van mijn eigen rekening een en/of rekening maken was al drama en moest je per se voor langs komen :S