als ik nu eens gek veel geld had....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 11:21

Prrrr schreef:
Als het er toch spookt, vind ik het eigenlijk wel iets voor iemand als Stephen King om daar iets moois te ontwikkelen :D Die moet dat geld toch ook redelijk hebben liggen...

Nou die kan er meteen een soort attractiedorp van maken. Dorp uit een van zijn boeken. Harkt hij nog geld binnen ook.

tengeltje11

Re: als ik nu eens gek veel geld had....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-17 12:20

er is meer nodig dan 500000$ hoor. met zo'n visum moet je nog om de zoveel jaar kunnen bewijzen dat je bedrijf groeit,amerikanen tewerk stelt,.... je hebt geen zekerheid op zo'n manier.
ik veronderstel dat,als je zoiets doet,je wel gewoon zekerheid wil dat je er kan blijven,ook als de zaken bv plots wat minder gaan.

Selka

Re: als ik nu eens gek veel geld had....

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 13:29

Ja maar TS je bent toch multi miljonair. Met 1 miljoen zou ik de pond op die manier niet oversteken plus dan kun jij ook je dorp niet kopen ;)

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-17 05:31

tengeltje11 schreef:
er is meer nodig dan 500000$ hoor. met zo'n visum moet je nog om de zoveel jaar kunnen bewijzen dat je bedrijf groeit,amerikanen tewerk stelt,.... je hebt geen zekerheid op zo'n manier.
ik veronderstel dat,als je zoiets doet,je wel gewoon zekerheid wil dat je er kan blijven,ook als de zaken bv plots wat minder gaan.

Trouw met een Amerikaan. 90 days to wed. Go-go-go :+