Mooie én comfortabele sandalen. Kan dat?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 09:31

Brainless schreef:
SusanH schreef:
Die ecco's vind ik echt oma schoenen :o

Ze hebben echt niet alleen ouderwetse sandalen (gelukkig niet).
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

Dat is imo op z'n minst nog steeds minimaal 50+ :')

Het is echt een ramp om een beetje leuke sandalen te vinden idd, ik wil het liefste ook niets tussen de tenen, maar dat is nog lastiger. Snap ook niet dat merken denken dat je op een 1 mm keihard zooltje comfortabel kan lopen...

Kirstenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 09:39

Ah ik volg! Wat een drama :')

Ik heb normaal orthopedische zooltjes en dat is in de winter al lastig leuke schoenen vinden, maar voor de zomer is het helemaal drama!

Ik zag Toms voorbij komen, die zien er wel leuk en betaalbaar uit! Ecco en teva's zijn wel echt een stap te ver :')

Iselda

Re: Mooie én comfortabele sandalen. Kan dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 09:43

Er komen hier best leuke sandalen voorbij! Ik volg even, kan ook wel eens iets nieuws gebruiken, begin birkenstock ook wel zat te raken :+

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 09:43

De Toms sandaaltjes zijn echt heel leuk! En ze lopen fijn. In het outfit-topic heb ik toevallig gisteren een foto gepost waarop ik ze draag.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 09:47

Bij Birckenstocks heb ik altijd het gevoel dat mijn grote teen en de teen daarnaast volledig doorscheuren. :=
Ik zweer bij mijn Teva slippers. Het enige 'nadeel' bij deze slippers is dat het in mijn geval precies lijkt alsof ze veel te smal zijn voor mijn voeten waardoor mijn kleine tenen naar binnen worden geduwd, maar die zitten van zichzelf zo scheef. :')
Afbeelding

Voorheen had ik teenslippers van Reeve maar die ik nu heb zijn minstens zo fijn en hebben toch een beetje een sandaal-idee.

Iselda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 09:50

Jolien87 schreef:
Bij Birckenstocks heb ik altijd het gevoel dat mijn grote teen en de teen daarnaast volledig doorscheuren. :=
Ik zweer bij mijn Teva slippers. Het enige 'nadeel' bij deze slippers is dat het in mijn geval precies lijkt alsof ze veel te smal zijn voor mijn voeten waardoor mijn kleine tenen naar binnen worden geduwd, maar die zitten van zichzelf zo scheef. :')
[ Afbeelding ]

Voorheen had ik teenslippers van Reeve maar die ik nu heb zijn minstens zo fijn en hebben toch een beetje een sandaal-idee.

Die zijn echt super leuk! Bijna de leukste die ik voorbij heb zien komen denk. Toch maar eens kijken voor Teva, kun je daar ook knap een tijdje op lopen?

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 09:52

Iselda schreef:
Jolien87 schreef:
[ Afbeelding ]

Die zijn echt super leuk! Bijna de leukste die ik voorbij heb zien komen denk. Toch maar eens kijken voor Teva, kun je daar ook knap een tijdje op lopen?

Ja, absoluut! Ik draag ze bij mooi weer non-stop en heb aan het eind van de dag geen last van mijn voeten. Alleen in het begin moet het bandje tussen je grote teen en die daarnaast een beetje soepel worden.

irisdepony

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 09:55

Maar de tuttigheid van de sandalen en slippers hangt ook af van wat je erop draagt en hoe je benen & voeten eruit zien.

Iselda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 09:59

Jolien87 schreef:
Ja, absoluut! Ik draag ze bij mooi weer non-stop en heb aan het eind van de dag geen last van mijn voeten. Alleen in het begin moet het bandje tussen je grote teen en die daarnaast een beetje soepel worden.

Ga ik daar maar eens voor kijken! Eigenlijk zou ik alleen maar schoenen aan moeten waar mn zooltjes vd podoloog in passen, maar dat is niet te doen :+
Dus hopelijk gaat goede sandalen ook prima.
Thanks!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 10:01

irisdepony schreef:
Maar de tuttigheid van de sandalen en slippers hangt ook af van wat je erop draagt en hoe je benen & voeten eruit zien.

Welnee, tuttig is echt gewoon tuttig. Maar de kunst is om er schaamteloos aan toe te geven _O-

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 10:03

Iselda schreef:
Jolien87 schreef:

Ga ik daar maar eens voor kijken! Eigenlijk zou ik alleen maar schoenen aan moeten waar mn zooltjes vd podoloog in passen, maar dat is niet te doen :+
Dus hopelijk gaat goede sandalen ook prima.
Thanks!

Maar dit zijn wel slippers he. ;)
https://www.google.nl/search?q=teva+olowahu&oq=teva+ol&aqs=chrome.1.69i57j35i39j0l4.2534j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 10:05

Ja Toms zijn tot nu toe het leukst.

Maar inderdaad, een mooie zomerschoen met fatsoenlijke zool is wel beetje onmogelijk.

Pferdchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 10:07

Afbeelding
Zoals die van Jolien87

Deze zijn inderdaad heel fijn! Van "standaard" teenslippers (en alles wat er op lijkt), word ik knetter, maar deze vind ik geweldig. Ze blijven gewoon aan mijn voeten :D. Standaard slippers kan ik niet mee overweg, ik stap er naast, ze klappen dubbel, scheuren stuk en ik vind ze altijd snel zeer doen tussen de tenen.

Met deze Teva-slippers nergens last van en ik vind ze leuk om te zien
Laatst bijgewerkt door Pferdchen op 28-05-17 10:08, in het totaal 1 keer bewerkt

ArankaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 10:08

Ja hier hetzelfde probleem! :Y)
Ik vind als 21-jarige de meeste sandalen die hier geplaatst worden ook wat meer voor mijn moeder. Maar die Toms zijn echt leuk!

Narita

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 10:14

estja

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 10:20

Zelfs ik, als bijna 50 jarige, vind de meeste sandalen die ik hier zie tuttig. _O-

Iselda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 10:23

Maris

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 10:24

Hebben jullie dat nou niet ? Op een plaatje van sandalen denk je nog, okay dat zou nog kunnen misschien. Maar dan zie je een foto waar ze gedragen worden en denk je: volgende ( deze worden het niet ).....

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 10:25

Teva is op het moment hartstikke hip :D :D maar iedereen moet natuurlijk zelf weten waar hij/zij op loopt. Ik heb liever dat mijn sandalen er als 50+ uitzien dan dat ze aanvoelen als 100+ door slechte schoenen.

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 10:26

Rieker is ook een goed merk trouwens. Die neigen alleen wel vaak naar tuttig :+

Jiskaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 10:27

Ik zou je ook Tamaris aanraden. Ik heb hier in de winkel van de week ongelofelijk fijne schoenen gekocht, die prima onder een jurkje kunnen. En ik heb extreem lastige voeten. Zal even zien of ik een foto kan vinden.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 10:27

Zolang je je voeten goed verzorgd, kan eigenlijk ieder sandaaltje wel. Maar als je het eelt met bijbehorende kloven laat staan en schimmelnagels hebt, dan staat niks

estja

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 10:36

bigone schreef:
Teva is op het moment hartstikke hip :D :D maar iedereen moet natuurlijk zelf weten waar hij/zij op loopt. Ik heb liever dat mijn sandalen er als 50+ uitzien dan dat ze aanvoelen als 100+ door slechte schoenen.

Ja, dat was Birkenstock een jaar of 2 geleden ook. Toch wil ik nog niet dood met die dingen gevonden worden. Voor binnenshuis oke, maar op het schoolplein of in de stad? Brrr. :x

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 10:38

Teva's vind ik nog erg vlak qua zool en ze mogen hip zijn, ik vind ze nog steeds niet erg mooi.

Ik loop al 12 jaar op Birkenstock Gizeh 'slipper/sandalen'. Ga nu met heel veel pijn in mijn hart m'n eerste paar weggooien en heb net weer 2 paar bijbesteld.

Een mooi sandaaltje moet er ook nog komen, maar ik loop zo veel (kom met gemak aan 20.000 stappen per dag) en mijn voet is lastig (heel hol en brede voorvoet, hoge wreef) dat ik, zoals lieveli ook al zegt, maar heb toegegeven aan het feit dat het niet zo charmant is. :+

mazarmalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 10:41