Feyenoord bokkers hier op Bokt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Electra63

Re: Feyenoord bokkers hier op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 00:13

Leuk een Feyenoord-topic!
Geboren op een paar honderd meter van de Kuip. Als 6-7- jarige al mee met oma en opa en later met mijn vader. Veel geweest met mijn man, die dit jaar zijn seizoenskaart heeft opgezegd, omdat hij zo weinig kon. Gaat nog wel regelmatig in een box via het werk of op een kaart van vrienden ;)
Favoriete speler van dit elftal (en al jaren) is Karim.
Niet naar de huldiging geweest ivm werk en op de TV kan je het veel beter zien :D ;)

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 00:29

Geboren Rotterdamse, opgegroeit in de buurt.Feyenoord in het bloed. Ik stond zondag met mijn zus op het Stadhuisplein. We hebben een geweldige middag en een geweldig feestje gevierd. *\o/*
Veel Bierdouches gehad, dus ik was blij toen ik thuis onder de douche stond.
Op de terugweg naar Breda zat de trein vol met FeyenoordBrabanders, dus de gezelligheid ging nog even door. Helaas moest ik gisteren werken dus ik ben niet naar de huldiging geweest,maar uiteraard ging mijn Feyenoordshirt weer aan!!
Na een goede wasbeurt natuurlijk.
Afbeelding
Afbeelding

Barramundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 07:51

Leuke foto's Lous & Gohya!!

Wij zijn (vanaf de andere kant van de wereld) nog steeds een beetje Feyenoord fan! We blijven niet 's nachts op voor de wedstrijden ofzo, maar afgelopen twee weken waren toch wel errug spannend!
Ik kon ook een stuk geruster slapen toen ik een pushbericht kreeg dat ze met 2-0 voorstonden tegen Heracles afgelopen zondag avond :+

Maandag en dinsdag uiteraard alle beelden etc bekeken via internet, machtig mooi om te zien. Het blijft toch wel ons cluppie ondanks dat we hier tegenwoordig rugby aanhangers zijn.
Ik liet wat foto's en beelden aan collega's zien en die zaten echt met open mond te kijken naar alle mensen in de fontein en de menigte bij de huldiging. Stiekum toch wel een beetje trots op Rotterdam dan :)F

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-17 08:18

@Barramundi heb je ook mee gekregen over die mensen [Feyenoorders natuurlijk] uit Australië die vorige week al naar Rotterdam waren gekomen? die hebben er een week aan vast geplakt na verlies van Excelsior.Volgens mij hebben ze ze ook laten zien op t.v. toen ze op de tribune zaten,een vader met dochtertje. Die kwamen speciaal over voor Feyenoord.

Mijn favoriet is ook al jaren Karim El Ahmadi, vandaar dat mijn paard er naar vernoemd is.
De uitrijdeken van Karim.
Afbeelding

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 09:33

Mijn neef woont in Amerika en is bewust een week eerder dan z'n vakantie eigenlijk gepland was naar nl gekomen ;)

Barramundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 10:39

Nee dat heb ik gemist Gohya! Dat is wel echte club liefde. Ik had wel een artikeltje gelezen over een man die uit (ik meen) Brazilië was gekomen voor de wedstrijd tegen Heracles.
Gaaf hoor die deken! Koop je dat zo of maak je dat zelf?

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-17 10:43

@LadyMadonna dat is ook échte club liefde!
Die man uit Brazilië heb ik weer gemist.

Ik laat het allemaal maken,dekjes, dekens, hoofdstel. Ik heb nu wel alle Feyenoord emblemen van mijn oude Feyenoord T-shirts/ Sweaters [waren kapot of zaten vol verf] eraf geknipt zodat ik ze kan hergebruiken op een dekje of deken.Zonde om weg te gooien.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-17 16:56

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 16:57

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 17:05

Ik geef hem groot gelijk. Ik denk dat hij nog heel veel toe kan voegen in trainingen etc. Ik wens hem er in ieder geval heel veel plezier en succes bij :) Dit is toch een topafscheid?!

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-17 18:47

Dat is ook wel zo,maar hij was nog steeds zo goed en stuurt de jongere spelers zo goed aan.
Hij wil richting technisch directeur gaan,niet als trainer.

Mja ik heb Karim ook nog. <3

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 20:04

gohya schreef:
Dat is ook wel zo,maar hij was nog steeds zo goed en stuurt de jongere spelers zo goed aan.
Hij wil richting technisch directeur gaan,niet als trainer.

Mja ik heb Karim ook nog. <3

Karim zal aanvoerder worden, neem ik aan. Ik zag ook al voorbij komen, dat van Persie naar Feyenoord wil komen. Verder ben ik erg benieuwd naar wie 1e keeper wordt. Ik was een groot fan van Vermeer, Maar Jones heeft het fantastisch gedaan.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 22:08

Zal me ook niks verbazen als er een andere ouwe rot terug komt.... ik noem een van persie bijv....

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 23:25

In ieder geval veel grote veranderingen voor Feyenoord. Hopelijk kunnen we die mooie stijgende lijn vasthouden voor komend(e) seizoen(en) :)

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-17 08:17

Ze hebben ook echt een oudere ervaren speler nodig in het team,iemand die de jongens stuurt en mee trekt. Maar of van Persie dat is? ik zelf denk niet dat hij het juiste type is.
Lijkt mij ook dat Karim aanvoerder word.
Brad Jones wil graag bijtekenen las ik,maar dan wel als 1 ste keeper. Vermeer is ook niet slecht hoor,maar ik blijf hem tóch nog een beetje als ajacied zien,en ik vind Jones ook stukken beter.Vermeer grabbelt te vaak en speelt veel te vaak mee,Jones blijft veel vaker op de lijn.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 10:23

gohya schreef:
Ze hebben ook echt een oudere ervaren speler nodig in het team,iemand die de jongens stuurt en mee trekt. Maar of van Persie dat is? ik zelf denk niet dat hij het juiste type is.
Lijkt mij ook dat Karim aanvoerder word.
Brad Jones wil graag bijtekenen las ik,maar dan wel als 1 ste keeper. Vermeer is ook niet slecht hoor,maar ik blijf hem tóch nog een beetje als ajacied zien,en ik vind Jones ook stukken beter.Vermeer grabbelt te vaak en speelt veel te vaak mee,Jones blijft veel vaker op de lijn.

Ben ik niet met je eens. Vermeer is voor mij 1e keeper, als hij terugkomt op hetzelfde niveau.

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 10:47

Mijn voorkeur gaat ook uit naar Vermeer. Jones liep net zo goed weleens te grabbelen en ik hou wel van een keeper die mee voetbalt. Jones heeft het super gedaan maar wat mij betreft staat Vermeer er gewoon weer in volgend jaar.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-17 10:25

En we staan weer eerste! 5-0 gewonnen gister.
Ik heb nog wat Feyenoord spullen voor mijn paarden,deze heb ik zelf gemaakt.
Ik ga nog meer dingen maken voor de paarden,maar weet nog niet wat.Als iemand een idee heeft?
Een zweetdeken is al in de maak.

Mijn Cap.
Afbeelding

Mijn stijgbeugels.
Afbeelding

Mijn Hafje klaar voor de buitenrit.
Afbeelding

SIEMxFUNNY

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 14:12

Haha te grappig!

Ik was wel in het stadion gisteren maar geen fan spullen.
Hoe heb je je stijgbeugels zo gemaakt?

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-17 15:19

Zelf geverft,met watervaste stift erop geschreven en de logo's [zijn van dun karton] met secondenlijm erop geplakt en daar nog tape overheen.Dan zit het goed vast en kan er niet snel vanaf vallen als je er tegen aan komt met je voet.
Er komen nog zwarte beugelblokjes in.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 00:00

Ik heb genoten vorige week bij het gala: Voetballer van het jaar :D , Alle prijzen voor Feyenoorders *\o/*

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 00:14

Het is dat ik even blut ben, maar ik vind het nieuwe uitshirt echt geweldig. Hebbuh! :D

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-17 09:12

Jaaa,ik vind dat Uitschirt ook geweldig mooi.Die wil ik ook hebben,maar ik wacht gewoon,ze komen vanzelf in de aanbieding.
Geweldig was dat Voetballer van het jaar,idd. allemaal Feyenoorders.
Vond het ook geweldig voor Lieke Martens.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-17 09:44

Heb nog een paar beugels beschilderd, anders dan het eerste paar.
Afbeelding

En de nieuwe zweetdeken van Karim.
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 00:35

Schopje omhoog!
Vorige zondag weer voor het eerst in dit seizoen naar de Kuip gegaan (kon de thuiswedstrijden ervoor helaas niet). 23 september weer, heb er enorm veel zin in.
Ik ben benieuwd hoe Bijlow zich gaat ontwikkelen en vooral hoe hij het tegen de grotere clubs zal doen. Vind dat hij het tot nu toe redelijk doet, maar het zijn ook niet de meest moeilijke clubs die ze gehad hebben.
Hopelijk kunnen we dit jaar weer een prijsje meepakken!