Mijn vader vindt het niets zegt hij terwijl hij hem al meerdere keren gepakt heeft hahaha
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

. 
eclair98 schreef:![]()
![]()
Mijn moeder is juf/docent voor groep 6 op een basisschool en op 2 na heeft iedereen zo'n ding. Ze heeft er nu al rekenlessen meegegeven, maar pakt ze ook af als het moet. Ik vind dat ze het slim aanpakt door ze juist te gebruiken in de les
Luca03 schreef:Ik heb GEEN adhd maar ben hoog sensitief en een enorm zenuwachtig persoon, ik kan niet stil zitten. Nu met mijn spinner zit ik veel rustiger, ipv altijd rond te draaien of met m'n been te tikken of m'n voeten te draaien ofzo. Dus je mag het effect van de spinner niet onderschatten, natuurlijk zijn er ook leerlingen die het voor de hype doen.
)
merk dat ik hem zelf alleen als speelgoedje gebruik dus heb hem aan mijn broer gegeven met autisme, die vind het heel fijn
. Die cube wat kan je daar mee dan? , vind het interessant tot op heden
. Ik mag graag iets in handen hebben of overal aanzitten en voelen , met die spinner heb ik iets in handen en het draait zo rond
Kan me voorstellen dat je als leraar ook gek wordt als de hele klas er mee zit. Bij mijn zusje mogen ze dus ook niet in de klas.
Citaat:Spinners zijn in 1993 uitgevonden door Catherine Hettinger uit Amerika: zij bedacht het apparaatje om haar drukke toen zevenjarige kind rustig te krijgen. Het tragische is dat zij het patent op de spinner in 2005 heeft opgegeven omdat ze het jaarlijkse bedrag daarvoor niet meer kon ophoesten en nu moeite zou hebben om rond te komen. Hettinger gaat nog altijd door met uitvinden.