Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Destination schreef:Margreet schreef:Bij zakelijke reizen eet ik wel eens alleen, e-reader of telefoon mee en prima hoor. Bij een congres ofzo kun je vaak ook wel aansluiten bij mensen, maar dat moet ook maar net passen/zin in hebben. Ik vind het vaak wel prettig om aan de bar te gaan zitten, daar maak je toch makkelijker contact (als je dat wilt).
Dieptepunt: Alleen in een Italiaans restaurant, waarbij het eindeloos duurde tot de bediening kwam. Bleek dat de ober dacht dat ik nog op iemand aan het wachten was. Toen dat niet zo bleek te zijn, werd ik verzocht om van mijn fijne plaatsje aan het raam met uitzicht op het plein te verkassen naar een donker hoekje achterin. Toen was ik er zo klaar mee dat ik bedankt heb, een pizza gehaald heb en naar m'n hotelkamer ben gegaan.
Oh bah, daar was ik ook weggegaan
Sizzle schreef:De plaatsjes bij het raam worden bij voorkeur gegeven aan uitnodigende koppeltjes of groepjes.
Dag is goedkope reclame om meer mensen binnen te lokken.
Soms zetten expres gereserveerd bordjes neer om zo wat te kunnen sturen.
Maar iemand echt weghalen die er al zit is idioot.
Ik neem doorgaans een boek mee.
Helemaal prima.
Misschien ook wel omdat ik het maar één avond heb gedaan, de andere avonden kreeg ik steeds gezelschap, zelfs één keer van de eigenaar van het restaurant.
Ik had tien boeken op mijn ereader gezet en ik heb er niet eens eentje uit.