jongen via facebook

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 13:10

ElizeVdS schreef:
Ik heb het net met mijn man even overlegd hoe hij het zou vinden: hij zegt ook: gewoon volhouden!

_O-

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 13:10

Omg komkommertijd of niet :')

MissBmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 13:11

Geen bericht en ontvrienden op fb

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 13:11

sanso schreef:

En wat is er mis met komkommers >;)
:Y)

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 13:12

Hij lust geen popcorn helaas.. :')

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 13:12

ElizeVdS schreef:
Hij lust geen popcorn helaas.. :')

Chips dan :+

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 13:13

Ik zou hem een berichtje sturen! *\o/*

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 13:13

Janinevv schreef:
sanso schreef:

Dat is denk ik de beste oplossing voor TS :') _O-

Sorry hoor :Y)

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 13:14

sanso schreef:
Janinevv schreef:

Dat is denk ik de beste oplossing voor TS :') _O-

Sorry hoor[/quote]

Haha, ik heb er nog wel paar honder duizend _/-\o_

Hebben een tuinderij en ja komkommers

Dimphyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 13:14

TS als je echt serieus bent, denk dan eens na wat jij zou willen?

Als iemand jou een bericht stuurt, dat ie je leuk vindt terwijl je diegene helemaal niet kent.. je stuurt terug dat je geen interesse hebt of al een relatie hebt.. Zou jij het tof vinden als diegene dan blijft aandringen?

Vergeet deze vent gewoon, hij zal er vast leuk uit zien maar je kent hem niet eens! Dan kun je beter naar dat skatepark toegaan en opzoek naar een die in t echt ook leuk is!

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 13:15

Dan kun je er vast wel 1 of 2 missen janinevv :=

Urbanus

Re: jongen via facebook

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 13:16

Jij krijgt een komkommer en jij krijgt een komkommer IEDEREEN krijgt een komkommer!

Ts, deze jongen is echt duidelijk geweest. Het is een keiharde nee, hoe stom dat ook is.

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 13:16

sanso schreef:
Dan kun je er vast wel 1 of 2 missen janinevv :=

Nou... :+
Haha heel flauw dit.

Ts gewoon geen aandacht meer aan besteden.

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 13:18

lieveli schreef:
Jij krijgt een komkommer en jij krijgt een komkommer IEDEREEN krijgt een komkommer!

Ts, deze jongen is echt duidelijk geweest. Het is een keiharde nee, hoe stom dat ook is.

En ik was nog wel aan het twijfelen of je nu sarcastisch was of niet :')
Not dus lol

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 13:19

zillionke schreef:
Het probleem is dat ik over mijn oren verliefd ben op hem.. Daarom wil ik hem zo graag nog een bericht sturen

Hij heeft een vriendin... Wat wil je bereiken met een bericht?

Iinge_

Soms spelen jongens gewoon hard to get. Zoek gewoon zijn adres op en verras hem bij zijn huis }>

Urbanus

Ja we kunnen Ts tot in de eeuwigheid plagen, maar kom op. Meis, er zwemmen meer vissen in de zee met bruine haren en ogen om in te verdrinken!

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 13:20

Moderatoropmerking:
zullen we de popcornreacties en andere vormen van TS belachelijk maken achterwege laten dames? :)

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 13:21

lieveli schreef:
Ja we kunnen Ts tot in de eeuwigheid plagen, maar kom op. Meis, er zwemmen meer vissen in de zee met bruine haren en ogen om in te verdrinken!

Precies, en wie weet heeft hij een vreselijk innerlijk.

Ik ben ook 18 nog lekker single en er komt vast wel een keer wat voor mij voorbij :)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 13:22

Janinevv schreef:
lieveli schreef:

Ik ben ook 18 nog lekker single en er komt vast wel een keer wat voor mij voorbij :)

Of enorme stinkvoeten, of een slechte adem, of hij zoent als een wasmachine. Allemaal dingen die je vanaf de foto niet ziet.

Frieskee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-17 13:23

OMG waar ik nu achter kom.. Ik ben zoo dom. Ik was/ben met een jongen bezig van 20; hij is op zich wel aardig maar voel me niet echt tot hem toegetrokken. Een maandje of 2 geleden heb ik met hem afgesproken met een vage vriendin van mij zij heeft een relatie met de beste vriend van die jongen waarmee ik 'bezig' was. Het punt is alleen die jongen praat alleen heel de tijd over seks.. Is zelf nog maagd, stuurt de hele tijd piemelfoto's en ja ik heb een beetje het idee dat hij mij alleen voor zijn ontmaagding wil want verder appt hij mij de laatste tijd ook niet meer. Alleen gisteravond heb ik die vage vriendin vertelt over die jongen van facebook.. En nu appt die jongen mij helemaal niet meer.. Hun (dat meisje en die jongen waarmee ik bezig was) zijn zelfs uit een groepswhatsapp gestapt..

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 13:23

MarcoBorsato schreef:
MarcoBorsato schreef:

Of enorme stinkvoeten, of een slechte adem, of hij zoent als een wasmachine. Allemaal dingen die je vanaf de foto niet ziet.[/quote]

Precies!
Haha dat laatse bahbah :')

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 13:23

zillionke schreef:
OMG waar ik nu achter kom.. Ik ben zoo dom. Ik was/ben met een jongen bezig van 20; hij is op zich wel aardig maar voel me niet echt tot hem toegetrokken. Een maandje of 2 geleden heb ik met hem afgesproken met een vage vriendin van mij zij heeft een relatie met de beste vriend van die jongen waarmee ik 'bezig' was. Het punt is alleen die jongen praat alleen heel de tijd over seks.. Is zelf nog maagd, stuurt de hele tijd piemelfoto's en ja ik heb een beetje het idee dat hij mij alleen voor zijn ontmaagding wil want verder appt hij mij de laatste tijd ook niet meer. Alleen gisteravond heb ik die vage vriendin vertelt over die jongen van facebook.. En nu appt die jongen mij helemaal niet meer.. Hun (dat meisje en die jongen waarmee ik bezig was) zijn zelfs uit een groepswhatsapp gestapt..

Oke en wat wil je daar mee zeggen?

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 13:24

Waarom heb ik het idee dat TS niet zo serieus overkomt en de boel loopt te F&cken.

18 en zulke berichten...neh geloof ik niet. Veroorzaakt zelf popcorntime.
Laatst bijgewerkt door Zonnetje81 op 29-04-17 13:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 13:24

zillionke schreef:

Eh....