Ideale broek gezocht voor werk supermarkt, ik ben radeloos!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ine23

Re: Ideale broek gezocht voor werk supermarkt, ik ben radeloos!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-17 07:53

Bedankt iedereen voor de super goede tips!! Ik vind het echt enorm fijn dat er zo wordt meegedacht! <3

Pescara kende ik niet, fijne tip.

Een jegging is inderdaad niet ideaal voor mij en mijn werk zoals champie_me aangeeft, jammer want ze zitten wel lekker verder.

De Hanos kan ik een keertje proberen! Ik had toch het idee dat werkkleding steviger moet zijn qua stof dan gewone kleding :j .

Goede tip biggirl, als ik nog eens in de decathlon ben kan ik daar naar kijken.

Marie111, dat ga ik zeker doen nu deze tip vaak voorbij komt! :j

Pimaude, dat wist ik niet! Als ik me nog een keer waag aan een goede broek, dan zorg ik ervoor dat ik de kassabon goed bewaar. Ik vind die harembroeken die je post ook super leuk, moet dan wel 1 vinden die niet alsnog strak zit bij mij en die een beetje past bij m'n appie-schort! Mijn vriend zei ook al om naar zo'n stoffen te kijken, dus dat gaan we morgen doen.

Tnx champie_me, primark is een goed idee. Onze winkel levert jammer genoeg geen broeken aan, anders zou ik zeker op kosten van de zaak gewoon door broeken slijten :') :j .

Hebben ze ook al broeken van de action? :oo Die heb ik nog niet gezien en ik kom er graag! Volgend bezoekje toch eens op zoek gaan!

Yunomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 07:58

Geen idee of het mag, maar je zou ook lange strakke rok tot op de knie kunnen proberen van de h&m. Kun je niet uit scheuren.

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 08:24

Ik heb ook twee erg stretchy high waist broeken van de primark, het is zulke stretch stof dat het qua gevoel niet lijkt op een spijkerbroek, maar er wel zo uitziet. Deze kosten 11 of 13 euro dacht ik, dus dat is het proberen waar. Ik heb zelf ook flink stevige benen, maar wel een slankere taille en bij deze broeken pas ik én goed in de pijpen en hij past goed om mijn buik/taille, zonder rare verhoudingen. Voor dat bedrag kan je het altijd proberen natuurlijk.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 08:36

Ik heb hetzelfde probleem en koop bijn broeken bij Bonprix. Daar zijn ze niet zo duur, hebben ze grotere maten en ook lengte maten

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 09:07

Ik zweer juist bij de jeggings van Miss Etam. Dat zijn de enige broeken die mij echt goed passen. In bijna alle jeggings hiervan zitten wel lusjes voor een riem trouwens, in 1 zwarte die ik heb niet. Maar daar draag ik als oplossing bretels ( :)) ) voor nu.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 09:09

Ik zou ze gewoon bij Vancranenbroek halen. Kost 10 of 20 Euro. Mocht ie dan na 2 maanden op zijn dan is het geen geld om een nieuwe te halen.
De broeken die ik zelf daar gehaald hebben gaan trouwens jaren lang mee.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 09:37

Kijk eens op marktplaats, daar staan echt enorm veel Levi's bold curve broeken voor een prikje, sommige zelfs gloednieuw.

immii_clarr

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 09:46

ik werk 4 dagen per week in een supermarkt en heb werk nu sinds een jaar in de broeken van miss etam . En dan model jacky. is een lekkere stretchbroek voor 40 euro en doe er tot nu toe minimaal een half jaar mee

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 09:57

Super slechte foto maar dit is eentje van de hanos

Afbeelding

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 10:10

Ik ken het probleem maar al te goed! (Werk fulltime op de broodafdeling)
Bij mij blijven de H&M jeans van €19,95 nog het langst goed!

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 10:19

Die dure broeken kan je gewoon terugbrengen naar de winkel na zo'n korte tijd en dan krijg je een nieuwe, ik hoop dat je dat wel gedaan hebt? :) Moet je natuurlijk wel een betalingsbewijs (afschrijving bank) of bonnetje hebben. Dit is natuurlijk wel heel zonde van je geld.

Ik hoop voor je dat je de ideale broek vindt ts!

Pippaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 10:23

Minoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 14:37

Rena100 schreef:
Ik heb ook twee erg stretchy high waist broeken van de primark, het is zulke stretch stof dat het qua gevoel niet lijkt op een spijkerbroek, maar er wel zo uitziet. Deze kosten 11 of 13 euro dacht ik, dus dat is het proberen waar. Ik heb zelf ook flink stevige benen, maar wel een slankere taille en bij deze broeken pas ik én goed in de pijpen en hij past goed om mijn buik/taille, zonder rare verhoudingen. Voor dat bedrag kan je het altijd proberen natuurlijk.

Die zijn voor mij juist veeeel te wijd in mijn taille. Erger dan alle andere broeken die ik ooit heb aangehad.

Bravura

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 14:42

KaatjeV

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 14:49

Misschien nog een tip: wassen zonder wasverzachter en niet (!) in de droger! Zeker bij stretch-modellen.

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 15:16

ik neem voor dergelijk werk de wandelbroeken van decathlon. Bij voorkeur die met elastiek in het middel. Vallen iets ruimer, dtaan niet onder spanning en zakk3n niet af als je gebukt zit.
En ze kosten maar 10 a 40 euro!
https://nl.decathlon.be/C-1047026-broek ... es-/T-7093

Ine23

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-17 16:18

Update! Ik heb gisteren mijn favoriete jeans van Hollister opnieuw gekocht maar dan een maat groter dan normaal en een shaping broek van H&M die ook mooi valt en nog ruim aanvoelt.

Bij M&S pasten de modellen me niet goed.

Ik wil graag aankomend weekend richting Decathlon om een wandelbroek te proberen voor het werk! :j Daarnaast wil ik ook graag nog een typische werkbroek proberen (misschien moet ik in m'n overall gaan werken _O- )

Bravura, ik had die webshop inderdaad ook al in mijn openingspost gezet omdat ik benieuwd was naar ervaringen. Heb jij ervaring met hen?

KaatjeV nog bedankt voor de tip van de wasverzachter! Ze gaan inderdaad al niet in de droger, maar wasverzachter maakte ik me dus wel schuldig aan :o .

genja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 15:26

Tuigje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 15:35

Ine23 schreef:
Update! Ik heb gisteren mijn favoriete jeans van Hollister opnieuw gekocht maar dan een maat groter dan normaal en een shaping broek van H&M die ook mooi valt en nog ruim aanvoelt.

Ik wil graag aankomend weekend richting Decathlon om een wandelbroek te proberen voor het werk! :j Daarnaast wil ik ook graag nog een typische werkbroek proberen (misschien moet ik in m'n overall gaan werken _O- )

Bravura, ik had die webshop inderdaad ook al in mijn openingspost gezet omdat ik benieuwd was naar ervaringen. Heb jij ervaring met hen?

KaatjeV nog bedankt voor de tip van de wasverzachter! Ze gaan inderdaad al niet in de droger, maar wasverzachter maakte ik me dus wel schuldig aan :o .

Ik heb niet alles gelezen, maar wandel eens de Jeanscentre binnen, die verkopen het merk LTB, die hebben hele fijne, verschillende modellen, stretch, maar wel heel erg degelijk! Sinds ik die heb gekocht, koop ik eigenlijk twee keer per jaar een ander kleurtje/ wassing :)
Kom ook bij G-star vandaan, tot ik die inderdaad ongeveer ging eten, dat vond ik die 120 euro niet waard :+ (LTB is ook nog eens de helft goedkoper) :)

Tuigje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 15:36

Tuigje schreef:
Ine23 schreef:

Ik heb niet alles gelezen, maar wandel eens de Jeanscentre binnen, die verkopen het merk LTB, die hebben hele fijne, verschillende modellen, stretch, maar wel heel erg degelijk! Sinds ik die heb gekocht, koop ik eigenlijk twee keer per jaar een ander kleurtje/ wassing :)
Kom ook bij G-star vandaan, tot ik die inderdaad ongeveer ging eten, dat vond ik die 120 euro niet waard :+ (LTB is ook nog eens bijna de helft goedkoper) :)

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 15:39

Mocht je werkbroeken willen passen, kijk dan eens of er in de buurt een bedrijf zit welke dit verkoopt en dan naar het merk Snickers.
Daar heb ik qua pasvorm en slijtage ontzettend goede ervaringen mee (zit aan de inkoopkant van een bedrijf).

Depende

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 16:00

Als je je nog wel aan internet shoppen durft te wagen kijk dan ook eens naar Asos curve. Curve begint bij maat 44 omgerekend. Dit is mijn lievelingsmodel: http://m.asos.com/asos-curve/asos-curve ... idcolumn=2

Soepele, zachte stof die tegelijk wel stevig en dik is. Ik heb er nu 4, waarvan de oudste 2 jaar oud en je ziet er niks aan. Helaas nu niet voorradig in de kleinere plus size maten dat is dan weer jammer.

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 18:07

pimaude schreef:
Even een tip: op de wat betere merkbroeken zit vaak 6 maanden garantie. Kassabon of printscreen van de overschrijving en je krijgt je geld terug/ nieuwe broek terug.

Mijn ex had ook wat bredere benen en een aparte vorm en sleet ook uit al zijn broeken: allerlei maten en vormen maar kon ze binnen 6 maanden altijd retour doen.

Ontopic: harembroeken? Hebben een laag kruis en eigenlijk nergens komt er rek op de stof te staan bij bewegen/bukken. Mijn harembroek van €20,- is lekker luchtig en ook stijlvol + slijt niet! Ik bedoel dan niet zo'n hippie-model maar gewoon wat losser dan een jeans.

[ [url=m/y89Srs.png]Afbeelding[/url] ]

Denk alleen niet dat ze dan bij je werk heel blij met je gaan zijn. :')
Collega droeg vorige zomer zulke broeken en die heeft een vriendelijk verzoek gehad ze niet meer te dragen. :')

_Tarzan schreef:
Ik ken het probleem maar al te goed! (Werk fulltime op de broodafdeling)
Bij mij blijven de H&M jeans van €19,95 nog het langst goed!

Same! Ook broodafdeling en ook de broeken van 20,- van de H&M!
En dan de high waisted jeggings, lekker stretchy en dan ben je ook gelijk nooit een bouwvakker haha. Zodra ik een regular waist aan heb heb ik nu gelijk het idee dat ie ergens half op mn kont hangt als ik buk :+

Eva1975

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 18:24

Wrangler
Dat zijn stevige broeken.

loeloemoekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 18:25

Ik heb 4 jaar lang tot afgelopen augustus minstens 3 dagen per week in de zorg gewerkt, en ik droeg/draag eigenlijk altijd broeken van de Only. Dat zijn broeken met een hoge taille, skinny en je kan er goed mee bukken/hurken. Ik ben er nog nooit uitgescheurd, het enige 'probleem' is dat ze bij mij na een paar jaar :') doorslijten bij mijn bovenbenen.
De broeken zelf zijn echt niet duur, en je hebt het zelfde model in verschillende kleuren!