Pescara kende ik niet, fijne tip.
Een jegging is inderdaad niet ideaal voor mij en mijn werk zoals champie_me aangeeft, jammer want ze zitten wel lekker verder.
De Hanos kan ik een keertje proberen! Ik had toch het idee dat werkkleding steviger moet zijn qua stof dan gewone kleding
. Goede tip biggirl, als ik nog eens in de decathlon ben kan ik daar naar kijken.
Marie111, dat ga ik zeker doen nu deze tip vaak voorbij komt!

Pimaude, dat wist ik niet! Als ik me nog een keer waag aan een goede broek, dan zorg ik ervoor dat ik de kassabon goed bewaar. Ik vind die harembroeken die je post ook super leuk, moet dan wel 1 vinden die niet alsnog strak zit bij mij en die een beetje past bij m'n appie-schort! Mijn vriend zei ook al om naar zo'n stoffen te kijken, dus dat gaan we morgen doen.
Tnx champie_me, primark is een goed idee. Onze winkel levert jammer genoeg geen broeken aan, anders zou ik zeker op kosten van de zaak gewoon door broeken slijten
.Hebben ze ook al broeken van de action?
Die heb ik nog niet gezien en ik kom er graag! Volgend bezoekje toch eens op zoek gaan!
) voor nu.
Moet je natuurlijk wel een betalingsbewijs (afschrijving bank) of bonnetje hebben. Dit is natuurlijk wel heel zonde van je geld.
)
.
(LTB is ook nog eens de helft goedkoper)