_Yasmine_ schreef:Meiske was vrij volwassen voor haar leeftijd. Was toen erg overdonderd e n dus ook als naïef 18 jarig meisje zelf geen actie ondernomen.
"Gelukkig" zijn ze nu nog samen en wonen ze ook samen.
Maar het was toen wel gek, zij in 3e jaar middelbare en hij allang klaar van de havo... je staat toch anders in het leven.
Kennissen van mij zijn 18 en 31 en hebben al een jaar of 2 een relatie.. ik keek er ook eerst raar van op maar ze doen het prima samen blijkbaar.
Vriend en ik schelen 6 jaar, hij 26 en ik 20. Hij heeft een fulltime baan, doet thuisstudie hbo ICT en neemt straks de helft van een bedrijf over. Ik doe over een kleine 20 dagen eindexamen havo, ga op tussenjaar om mijn rijbewijs te halen en hoop in 2017/18 een universitaire studie op te starten d.m.v. 21+ toelating. Wij zijn nu anderhalf jaar samen.
Ik ben het er absoluut mee eens dat het een ander verschil is dan als we bijvoorbeeld 14 en 20 waren geweest. Toen wij allebei die leeftijd hadden kenden we elkaar al wel (inmiddels al 8 jaar) maar wij zijn zo'n koppel dat door de jaren heen elkaar gevonden heeft en naar elkaar toe is gegroeid. Ik leerde hem kennen toen ik 12 was en toen was hij natuurlijk 18.. dat had ook echt niet gekund. Maar toen was er ook nog helemaal geen sprake van wat we nu hebben.
Ander stel bij ons op school was precies het leeftijdsverschil dat jij beschreef, toen het na 2 jaar uit ging. Die begonnen een relatie toen zij 12 was en hij 16. Ook heel apart maar ze pasten wel bij elkaar toen. Soms is leeftijd maar een nummertje..