Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
is dat echt zo? Toch hoor ik ook geregeld, geniet er nog maar van dat je zo lekker jong bent. Het is dus heel relatief. Al vond ik het niet zo leuk toen mijn schoonmoeder laatst zei: jij wordt toch 41 dit jaar? En bedankt....ik word 39 vind ik al oud genoeg
Ibbel schreef:Kijk, met ikke kan ik praten
Joh, ik ben al 29 jaar lang 28. Bevalt prima. Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen, zou Loesje zeggen.
mentale leeftijdsgenoot, al heb jij wat meer ervaring met 28 zijn. plutolover schreef:Nee dat heb ik totaal niet. Ik voel me sterk en gezond. Dus heb nog wel een lange weg te gaan (hoop ik). En als ik morgen onder een bus kom dan so be it, ik doe m'n ding zoals ik dat nu kan. Heb losgelaten van dat gehaaste "nu moet alles want nu ben ik jong" gevoel, juist omdat ik me nog zo jong voel. Heb overigens ook geen kinderwens en zie bij mensen van 10 jaar ouder soms dat ze nog hetzelfde doen als ik (qua hobby's enz).hebben jullie nou ook niet het gevoel, van nu moet ik alles doen want nu ben ik nog jong.... ik wil nog zo veel en heb t idee dat, dat nu alleen nog maar kan.. Bijv. ik wil graag naast me huidige wat oudere paard een jongere paard.. Terwijl ik met me huidige paardje ook nog van alles mee kan.
Maar nu ben ik nog jong dus wil nu een jonger paardje ipv als ik straks 40 ben.. Echt die gedachtes gaan nergens over!!. De maanden/tijden vliegen al zo voorbij.. En ik voel me steeds meer in t nou gedreven. Het is dat ik geen 2 paarden kan betalen. En ik ga echt never nooit niet me huidige paardje voor opgeven.
Hij heeft nu beginent (wat een stom woord om te schrijven is dat) atorse, dus langzamerhand moet ik rustiger aan met hem doen.. Ben bang dat ik straks in een diep gat ga vallen ofzo. Maar verlopig kan ik er nog wel op rijden.

niet genoeg tijd meer om pensioen goed te regelen, niet genoeg tijd meer om hypotheek goed te regelen, en nog een aantal dingen.
ikke schreef:Ja blegh dat vind ik ook echt zo'n dooddoener he!Ach, het wordt pas erg als ze aan je vragen of je last heb van de mid-life-crisis omdat je een cabrio hebt gekocht![]()
Je mag blijkbaar ook geen buitenkansje vinden op Marktplaats en dat inpikken.....
Rytir schreef:Haha I love it!Ik ben wie ik ben en ga mij niet voordoen als iemand anders omdat dat heurt. Zo heb ik best een serieuze baan, een enorm verantwoordelijkheidsgevoel maar kan ook een potje therapiebal-voetbal initiëren op de kantoorgang of flink doorzakken op een feestje.
), maar die twee rimpeltjes op m'n voorhoofd worden wel zichtbaarder.. Gelukkig word ik nog vaak 21 of 23 geschat
Sabini schreef:He collega! Same here. Docent zijn houdt je jong

Wie bepaald dat? Dat standaardplaatje is juist datgene wat 'ons' (die net een andere weg bewandelen dan de meute) hierover een raar/naar/on-compleet gevoel geeft denk ik. En daar schop ik nu ff heel hard tegenaan!
(Mijn leerlingen zijn tussen de 17 en 25 jaar. Heb dat woord nog nooit gehoord).
Babootje schreef:ik kan me herinneren dat ik ook het meeste moeite had met 30. Veel meer dan met 40 of 50. Het "afscheid van mn jeugd", zo voelde het. Vanaf die dag moest ik mij serieuzer gaan gedragen, door je leeftijd word je gedwongen over kinderen krijgen na te denken.
.... mijn lijf voelt vaak 80+ (gok ik).
Sabini schreef:Maar ik vind dat standaardplaatje echt zo'n kul he...Wie bepaald dat? Dat standaardplaatje is juist datgene wat 'ons' (die net een andere weg bewandelen dan de meute) hierover een raar/naar/on-compleet gevoel geeft denk ik. En daar schop ik nu ff heel hard tegenaan!
Skir? Iets met yoghurt uit IJsland?(Mijn leerlingen zijn tussen de 17 en 25 jaar. Heb dat woord nog nooit gehoord).
En wat betreft werk: zolang je maar werkt om te leven en niet leeft om te werken, toch?
) beer is daar het tegenovergestelde van.
), maar ik voel me eerder 18. Ook word ik op bijvoorbeeld de manege vaak 16 geschat.