Maar op het verlanglijstje staat ook nog wel iets in edelmetaal:

Of iets met een jaar (of eeuwig durende) kalender:
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
LaCiega schreef:Wat leuk om woodwatch hier terug te zien! Toevallig ken ik de jongen die dit is opgestart.Het concept is super gaaf en moet zeggen d at de horloges me ook echt niet tegenvallen.
Zelf draag ik een dunne horloge met leren bandje die van mijn moeder was. Mooi en subtiel en met veel emotionele waarde.

Fair schreef:Ik heb nu al iets van een jaar mijn daniel wellington horloge en ik ben er zo blij mee! Ik heb de gouden. Hij is classy, netjes en past vrijwel overal bij. Ik heb een bruinleren bandje & het oxford bandje.Daarnaast heb ik enorm dunne polsen en dit is het enige horloge waar ik niet in verzuip.
[ [url=m/veaSgg.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hebben wij als vriendengroep aan een vriendin cadeau gedaan die het heel graag wilde hebben. Prachtig horloge! 
PanamaD schreef:Westhof schreef:Cluse inderdaadIk houd zelf niet van die "drukke en aanwezige" horloges. Cluse is wat simplistischer, maar wel erg chique. Ik heb zelf deze:
[ Afbeelding ]
Ik had deze met wit plaatje, tot 2 keer aan toe is het witte plaatje roze gewordentoen was ik er klaar mee.
Maar hij blijft zooo mooi!..
Ik heb daar met de zilveren wijzerplaat (tot nu toe) gelukkig geen last van!Yenni schreef:Hoe is het bandje? Ik heb er zelf veel last van dat er kleine haartjes tussen het bandje komen en dat trekt..
Nu ik dit bandje gewend ben zou ik ook niet meer zo snel terug willen naar een leren bandje. Ik heb zelf ook van die kleine donshaartjes op mijn pols, maar ik heb niet het probleem dat ze tussen het bandje komen.
Dreamy schreef:F_Orumster schreef:Leuk topic! Ik heb niet veel horloges want ik wil alleen de ware
Mijn 'wenshorloge' is een heel mannelijk horloge met maar met vrouwelijke afwerking. Ik vind de horloges waar je het mechanisme kan zien fantastisch, dus echt de tandwieltjes enzo. En dan ietwat vrouwelijker wat betreft bandje en kleur. Als iemand dit al gezien heeft, let me know! Of als je weet waar je custom verzoekjes in kan dienen, is ook welkom!
Zoiets wil ik dus ook nog heel graag, dus ik wacht geduldig mee op een antwoord
droomy schreef:Ai ik val een beetje uit de toon met mijn horloge geloof ik![]()
Na lang zoeken vond ik eindelijk wat ik wilde, maar helaas is hij nu, net een jaar oud, eigenlijk al aan vervanging toe.
(Wat wil je dan ook voor €5 bij AliExpress..)
[ [url=m/QqeZNJ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ken de meeste merken en modellen die hier langs komen wel uit de winkel.