Opleiding paardenhouderij.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 12:56

ilaan schreef:
Ik doe de opleiding maar vind de stages echt bagger. Was ziek geweest (keel en longontsteking dus niet zomaar wat verkouden) moet ik dit inhalen op jawel... Koningsdag. En dit is maar 1 van de weinige dingen. .

Tja, paarden moeten ook op Koningsdag gemest en gevoerd worden. Ik snap eigenlijk niet waarom je het vreemd vind dat je dan moet werken..

ilaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 02:54

Cayenne schreef:
ilaan schreef:
Ik doe de opleiding maar vind de stages echt bagger. Was ziek geweest (keel en longontsteking dus niet zomaar wat verkouden) moet ik dit inhalen op jawel... Koningsdag. En dit is maar 1 van de weinige dingen. .

Tja, paarden moeten ook op Koningsdag gemest en gevoerd worden. Ik snap eigenlijk niet waarom je het vreemd vind dat je dan moet werken..

Het is slechts 1 voorbeeld van wanneer je als stagiaire zonder overleg wordt ingezet in je vrije tijd, dit is niet een enkele gebeurtenis. En we weten helaas maar al te goed dat er genoeg bedrijven zijn die je zien als gratis werknemer ipv leerling. Je noemt het zelf ook al werken, dit is het in zekere zin maar het hoofddoel moet leren zijn wat mij betreft. Je kunt een stagiaire maar niet te pas en te onpas inplannen en verwachten dat ze vrij vragen van (betaalde) bijbaantjes.
Maar dat is mijn mening..