Ik word helemaal gek!!....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

zusi2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 10:42

Ik zou de app helemaal vol zetten met foto's van mijn paarden :+
Wat zij kan, kan ik beter :D
Ik heb zelf een zoontje en mijn schoonzusje doet eigenlijk het zelfde.

En als ik een foto deel van mijn zoontje komt zijn meteen met een foto van haar zoontje
Heel irritant !

Maar nu ik mijn contact met mijn schoonzus totaal niet goed.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 12:10

watchthesky schreef:
Shenavallie schreef:
SMS kost geld, dus daar krijg ik alleen het hoognodige van. Lekker rustig! :D

Best erg eigenlijk hè, dat ze je een miljoen foto's sturen omdat het 'gratis' is via whatsapp, maar die 5 cent voor een smsje kan er niet vanaf. _O-

Heb je nog reactie gehad TS?

:D

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 12:24

watchthesky schreef:
Shenavallie schreef:
SMS kost geld, dus daar krijg ik alleen het hoognodige van. Lekker rustig! :D

Best erg eigenlijk hè, dat ze je een miljoen foto's sturen omdat het 'gratis' is via whatsapp, maar die 5 cent voor een smsje kan er niet vanaf. _O-

Heb je nog reactie gehad TS?

Ik heb al tijden onbeperkt (gratis) sms..en ik ben niet de enig.
Krijg ook regelmatig sms-jes waar ik dan ook gewoon op reageer; voordeel (of voor sommige nadeel) is dat je niet in een groeps-app komt te zitten.

zodiacje

Re: Ik word helemaal gek!!....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-17 13:00

M'n vriend keek heel moeilijk toen ik zei dat ik uit de app was. Volgens mij vooral omdat ie baalde dat hij er nog wel in zit nu haha

Hij kon dus zien dat ze had gereageerd wat het nummer van mn werk mobiel dan was maar tja dat kon ik niet meer zien en dus niet op reageren O:)
Heb iig nog geen prive bericht gehad dus hoop dat het is opgelost!

MissYvette4u

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 13:12

Wat ik me meteen afvraag is hoe men aan zoveel tijd komt om zoveel berichtjes te sturen?? :? :oo
Daarnaast hoef je toch niet alles te weten?! Bah vreselijk die zogenaamde verplichte social media gedoe :r

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 13:37

Goddank zijn wij hier thuis te nuchter voor! Moet er niet aan denken zeg, ik heb ook niks met kinderen. Het enige wat wij af en toe delen is een random grappige huisdierfoto, maar dan heb ik het ook over 1 of 2 foto's in maaanden tijd. Als een kind of huisdier naar de dokter moet vanwege iets dan kan ik mij nog voorstellen dat iemand dat van zich af wil schrijven of foto's wil delen oid maar zomaar vanuit het niets een complete fotobomb... neee danku!

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 13:40

MissYvette4u schreef:
Wat ik me meteen afvraag is hoe men aan zoveel tijd komt om zoveel berichtjes te sturen?? :? :oo
Daarnaast hoef je toch niet alles te weten?! Bah vreselijk die zogenaamde verplichte social media gedoe :r

Daarnaast is het dus alleen maar 'zenden, zenden, zenden' en niet 'ontvangen' (dus geïnteresseerd in de ander zijn, vragen hoe het met diegene gaat. Dus een 'ouderwetse dialoog' aangaan. Nee, ongevraagd iemand lid maken van een groepsapp om vervolgens diegene te bombarderen met jouw interesses).

Groot gelijk hoor TS dat je eruit bent gestapt :evaw:

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 13:51

Ik krijg echt de kriebels van jouw verhaal (en schoonzus). Zulke types vréten energie maar je krijgt er niets voor terug. Brrr :r Top dat je er uit bent gestapt! Laat ze iemand anders maar vermoeien met tientallen stomme kinderfoto's :')

Gelukkig is mijn familie veel te nuchter voor dit soort onzin. Mijn schoonfamilie heeft er wel een handje van maar niet zo extreem als bij jou.

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 14:07

Ik zou er ook alleen maar gek van worden,maar eerlijk,aan de andere kant had ik wel hetzelfde gevoel over je profiel.....
mensen hebben evenmin iets aan bijna 100 foto's van je paard(en) in een eenvoudig profiel.....

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 14:10

tengeltje11 schreef:
Ik zou er ook alleen maar gek van worden,maar eerlijk,aan de andere kant had ik wel hetzelfde gevoel over je profiel.....
mensen hebben evenmin iets aan bijna 100 foto's van je paard(en) in een eenvoudig profiel.....

Maar die hoef je niet te bekijken en ze maakt geen 100en topics met allemaal foto's.
Iemand die de groepsapp volspamt is gewoon vervelend (althans vind ik..).

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 14:16

tuurlijk,maar je hoeft,zoals TS deed,ook geen lid te blijven van die app,je hoeft zelfs die foto's niet te bekijken als je wel lid bent van die groepsapp.
het is enkel maar wat je zelf nodig acht,hoe je er zelf bij handelt.

ik vind het alleen ietsje vreemd dat iemand zich doodergert aan iemand die 10-tallen foto's post,maar je profiel laten ontploffen met 10-tallen zo goed als dezelfde foto's van je paard(en),ligt er volgens mij enorm dicht bij....

bamisalami

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 14:16

Gypsy schreef:
Ik zou leuk reageren, en de volgende dag eens een foto van m'n paard neerzetten, of iig iets van mezelf.
Reageren hun daar niet op, dan trek ik mijn conclusies en reageer ik niet meer. :P
(En dan meldingen uit.)

Ik heb precies hetzelfde, toegevoegd aan een WA-groep genaamd "babyspam" waar iedereen steeds met oooehh en aaaahh reageert. En natuurlijk de verliefde emoji's. Ik heb er ook niets mee. Toen eens een foto van mn paard gestuurd, en 0 reactie. _O- :')
Ik heb er hartelijk om gelachen en nu reageer ik gewoon amper. Eruit stappen wordt me namelijk niet in dank afgenomen....

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 14:35

tengeltje11 schreef:
tuurlijk,maar je hoeft,zoals TS deed,ook geen lid te blijven van die app,je hoeft zelfs die foto's niet te bekijken als je wel lid bent van die groepsapp.

ik vind het alleen ietsje vreemd dat iemand zich doodergert aan iemand die 10-tallen foto's post,maar je profiel laten ontploffen met 10-tallen zo goed als dezelfde foto's van je paard(en),ligt er volgens mij enorm dicht bij....

Een profiel wordt vrijwillig aangeklikt, bij een appgroep aangemeld worden en vervolgens gebombardeerd worden met 100 foto's is niet vrijwillig.

Top TS! Wat zal jij het lekker rustig hebben nu :)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 14:51

tengeltje11 schreef:

Ach, het is maar wat je opvalt he...
Een profiel klik ik niet altijd aan, maar op Whatsapp downloaden mijn foto's wel allemaal automatisch... En die foto's uit dat profiel worden niet op jouw computer opgeslagen...

zodiacje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-17 01:11

Nou tengeltje ik voel me meer dan vereerd dat jij de moeite hebt genomen om het profiel wat ik in 2013 voor het laatst heb gewijzigd helemaal door te kijken :=

Goed nieuws; had niet gehoeven en je had zelfs je familie er niet mee gekwetst als je dat niet had gedaan. Ik heb m niet ongevraagd aan je opgedrongen, heb geen opslag ruimte van je gepikt en zal je niet dagelijks bestoken met nog meer foto's van mn dode paard.
Echt zó niet hetzelfde.

kally

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 01:34

Kan mij goed voorstellen dat he blij bent uit de app groep te zijn....en ik vind het idd nogal een verschil
om mensen te bestoken met tig foto's of dat je je in iemand zn profiel het bewust op zoekt!

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 07:20

tengeltje11 schreef:

Iets met appels en peren :)