Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

NoTwixLeft schreef:@Rofah: is jouw man ook moslim (geworden)? Wat vind hij nu van jouw keuze?
En ja, mijn vriend heb ik het verteld. Hij vindt het goed dat ik ook op dat vlak wijzer wil worden. Maar hij wil niet dat ons leven er (te veel) door beïnvloed gaat worden. Zolang ik me er beter door ga/blijf voelen, zal hij me er in steunen.

Rofah schreef:Zie hier een paar x de opmerking gemaakt worden mbt familie en vrienden, laat je daardoor niet van de wijs brengen. Van horen zeggen uit weet ik veel hoeveelste hand staat erg ver van de praktijk vandaan
Wil gewoon zo kritisch mogelijk blijven kijken, maar niet direct overal bomen op de weg zien. NoTwixLeft schreef:@Majabeestje: Daar ben ik me zeker bewust van. Daarom wilde ik ook dat mn vriend én psycholoog op de hoogte zijn hiervan. Daarnaast wil ik zelf van de JG geen dienst bijwonen, omdat dat voor mij gewoon niet goed voelt, een stap te ver.
De psycholoog heeft ook een soort vergelijkbare periode meegemaakt en heel soms gaat ze dus nog steeds naar een kerk op zondagochtend. Niet dat ze nu zo gelovig is, maar de sfeer en rust die er hangt vindt ze prettig.
Misschien is dat ook wel een(/het) probleem.
NoTwixLeft schreef:Ze gaat juist als er een dienst is![]()
Denk dat ook precies de vragen zijn die meespelen. Wie ben ik nu eigenlijk?
En jij bent misschien nieuwsgierig naar mij, maar zo bijzonder vind ik mezelf niet echtMisschien is dat ook wel een(/het) probleem.
NoTwixLeft schreef:Kuggur, dat is voor mij ook niet duidelijkWil gewoon zo kritisch mogelijk blijven kijken, maar niet direct overal bomen op de weg zien.
Door dingen die mij tot nu toe (negatief) opvallen hier te benoemen, krijg ik hopelijk hier ook meerdere invalshoeken.
En hoop ook een beetje dat de horror-verhalen over JG niet waar blijken te zijn, dat is ook een reden dat ik nu dus even wat meer daar blijven hangen.