michelle933 schreef:Dus omdat ik in de schoonmaak zit verdien ik gelijk maar slecht? Zo slecht verdien ik niet haha. Jammer altijd die vooroordelen
Heb ik gedaan... aantal jaar geleden van west naar oost en beste keus ever..
Helaas liggen de banen hier niet voor het oprapen, voor zowel geschoolde als ongeschoolde mensen en zelfs schoonmaakwerk is hier een 0uren contract (waar je als je veel werk hebt, de 15 uur red ene week en andere week 12uur bv en daar huur je helaas geen huis voor) en meestal alleen seizoenswerk én het meest minimale van het minimumloon
(waar ook WO mensen werken, omdat er nauwelijks werk is in bepaalde regio's) Salarissen liggen hier lager, maar de supermarkten (winkels algemeen), benzine etc zijn net zo duur
Huurhuizen zijn net zo duur, maar dan wel veel meer oppervlakte dan je vanuit westen gewend bent. Of betaalbaarder, maar dan kom je in gezellige, maar achterstandswijken terecht (dus orienteer je goed waar je wilt wonen voordat je je inschrijft bij een woningstichting).
Dus mijn advies, orienteer je goed op werk en welke woonregio.. solliciteer overal je maar kan en reken goed uit of het haalbaar is, schrijf je in bij woningbouwverenigingen en dan, doen
Veel geluk

. De mensen verstond ik niet
. Neuhh, laat mij maar lekker in de drukte van de Randstad blijven
. Niet in een stad zelf, maar in een dorp naast een stad, perfect.
. Ik heb hier een appartementje waar ik daar volgens mij met gemak een vrijstaand kasteel van zou kunnen hebben. 

)
ik leerde via Bokt Liselot kennen, en toen hebben we gezellig eens gemeet, en sindsdien trokken we veel samen op. Zij heeft mij Almelo laten zien en zo heb ik mijn vriend ontmoet