Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
moonsparkle schreef:Ik zou denk ik blijven werken, maar dan kijken of er een sabbatical regeling mogelijk is, zodat ik na 1 jaar fulltime werken en meer verdienen (neem aan dat je gewoon salaris krijgt op je basis) een half jaar op reis zou kunnen.
Ik vind mn werk hartstikke leuk alleen het moeten vind ik soms erg lastig. Als ik denk ik zou vandaag wel wat anders willen doen, dan heb je pech want je word op je werk verwacht
siskeh schreef:_Nadia_ schreef:Ik werk nu 4 jaar niet meer (sinds we in Engeland wonen) omdat het niet te combineren is met de zorg voor onze kinderen.
Mijn man werkt als zelfstandige vanuit huis, en zou direct stoppen als het niet meer zou moeten, dan kunnen we de zorg voor de kinderen veel beter verdelen (4 kinderen met een beperking, en 3 "normale" kinderen)
Heel begrijpelijk, maar eerlijk: Dat IS toch werken wat hij dan zou doen, en wat jij nu ook doet?
Ik zou zelf absoluut blijven werken, misschien nog "vrijer" doen in wat ik vind wat goed is, ipv gericht op een inkomen.
Ook niet níet werken. Little_Gift schreef:Hoewel ik zéker geen verkeerde job heb en mijn werk graag doe, zou ik toch ook écht niet zo gek zijn om te blijven werken als het niet moet![]()
Kom op, je vervelen?! Als je elke dag kan doen wat je zelf wil doen die dag? Ik zou eerder uren tekort komen op een dag!
Daarna ben ik benieuwd.